|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
- bastianus - Sgeiterdt - the witch en loekie - Kwellie & Assie - De Ulk - MH & Silence |
|
Misschien aanwezig, lijkt me een leuk feestje. |
|
quote: Zit ik ook al naar te kijken... Maar ik weet t nog niet... Eerst maar eens kijken hoe het salaris uitvalt deze maand |
|
quote:Zal Aaargh ook leuk vinden, als jij komt! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gewoon komen natuurlijk. Laatste gig NWD; bij zijn, meemaken!! |
|
quote: Juahja.. ligt een beetje aan hoe laat ik uit Groningen terug ben van ander feestje de avond ervoor en of ik in staat ben door te reizen naar Deventer |
|
Ga jij nog naar Pombagira en tekthon zondag, MMayo? |
|
quote:Indd een gedenkwaardig moment. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Niet dat ik weet, waar zou dat moeten zijn? |
|
quote:+1 |
|
quote: Ik begrijp het, wie weet tot dan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Voor iedereen die Next Waste Dimension nog een laatste keer wil zien optreden, kom naar Havenrock en neem gelijk de nieuwe cd mee: |
|
- bastianus - Sgeiterdt - the witch en loekie - Kwellie & Assie - De Ulk - MH & Silence - Jolly Pogo Gypo Scumfuck Roger 666, wut! Ja hoor... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goed zo Mick 5 Euro's? Op je muil!! |
|
"Architects of tomorrow's end" Beginnen de labelnamen nu ook uitgeput te raken, of zat de betreffende mijnheer/mevrouw gewoon net iets te hard aan de crackrocks? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ja Katja |
|
(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Leuk! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Kom jij eigenlijk ook naar dit fest in Moskou aan de IJssel? Ben wel benieuwd wat voor een vervelend knaapje jij IRL bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vette line up!! Ik kom wel ff kijken! |
|
quote: Dat valt behoorlijk tegen, kan ik je vertellen. Maar helaas, zit dan in Deutschland (Denovali). [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 21-09-2011 12:09] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Dat dacht ik ook, jammer dat hij afwezig is dan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nou, pfoe wat jammer. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |