|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Is 'ie banned? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik ben er bijna! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Best een leuke stekkie, wel erg warm binnen, het bier ook. |
|
Kolere wat een hitte binnen, Methylbenzeen was wel gaaf overigens 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Minstens de beste show van het jaar. Minstens! Godverdomme, wat gaaf. Ik denk dat ik Ulk nog nooit zo gaaf gezien! Ja hoor... |
|
Zeker. Erg tof om gezien te hebben, leuk sfeertje en een Ulk die met het nummer meer los kwam. Tof om te zien. |
|
Ulk was al mijn held, maar nu is hij mijn mother-fucking held. Ook wat Zm'ers gezien, trouwens. Ja hoor... |
|
Oh ja, en Bastianus is een fucking baas! En Anita heerste moeilijk hard! Ja hoor... |
|
Dat was een geslaagde dag/avond, Ulk en Bas waren harde bazen on stage Verder nog een zooi ZM'ers gezien en nu op weg nach hause! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Ik ben iig warm onthaald! :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ja, op zich jammer B&U gemist te hebben. Was de enige band die had willen zien. En eigenlijk vind ik 17,50 niet mals als je kijkt wat je ervoor krijgt. Naja, was wel gezellig, bier te zuipen, de whiskey was bourbon.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
@ErikS: Kan jij die sludge/stoner bandjes waar jij het gisteren over had nog even in een relevant topic aanhalen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik kwam eigenlijk ook alleen voor Methylbenzeen, wat erg tof was met Ulk en Bas. Het was leuk om Izegrim eens live te zien. Ik heb een paar nummertjes staan kijken en vond het wel tof, maar na 5 nummers wist ik het wel. Wel een tof wijf die Marlous, niet mis om naar te kijken Verder was het tof om lieden van hier eens in het echt te aanschouwen Dus ja 17,50 Euro entree en de halve tank benzine waren het toch wel waard 5 Euro's? Op je muil!! |
|
87234687324 Whisky-cola, moeilijk... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Geld ging hard. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Done. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: De bar achterin de zaal had prima koud bier. Goed feestje! |
|
Goed feest, enthousiaste lui Next Waste Dimension Izegrim & Lucifer Principle erg gaaf. Metylbenzeen, tja... t zal uit nostalgisch oogpunt voor veel mensen wel een fijne ervaring zijn geweest, ik kon er niets mee ... net als Grim Ordeal ps, enige minpunt: de dame die tijdens the lucifers principle keihard in m'n oor schreeuwend vroeg "zullen we een polonaise beginnen"... Polonaise op je neus! [Dit bericht is gewijzigd door AOTE op 03-10-2011 10:38] |
|
Ik ben blij dat ik die nieuwe NWD-cd niet aangeschaft heb. Het zat erg goed in elkaar dat NWD, vooral die Prodigy-cover vond ik gaaf. Maar na drie nummers had ik het wel gezien. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-10-2011 10:56] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Alhoewel ik dat niet snappen ook wel weer een beetje begrijp. Tussen alle metal waren we natuurlijk wel een klein beetje een vreemde eend in de bijt. Maar ik vond het zelf supergoed gaan, en een geweldig publiek ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Methyl was de band waarvoor ik gekomen was, en ook de enige band waardoor ik zowat in mijn broek kwam. Ja hoor... |
|
quote:Hoezo? Voor zover ik weet had je toch gewoon een broek aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ta-da-BOETSH! Ja hoor... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |