|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Check! Het waren met name de wat heftigere nieuwe tracks die de setlist haalden. CD in z'n geheel kent wat meer dynamiek. |
|
Welk nummer van The Prodigy werdt er gecoverd? |
|
Inmiddels de eerste paar foto's online geslingerd --> http://www.erikschepers.nl/music/bydate.html#date20111001 Grim Ordeal en NWD volgen nog. edit: @Bokkie - No Good [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 03-10-2011 20:55] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Mooie foto's, zelfs van mij! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Súper foto's, Erik. Bareuh... |
|
quote: Nou niet opeens zo genuanceerd gaan doen En zo vreemd waren jullie nou ook weer niet. Denk dat veel van die vastgeroeste metalgasten NWD een stuk slechter trekken. Ah, kijk eens aan... quote: Anyway, NWD was te gek, jammer dat ze stoppen maar wel te snappen. Methylbenzeen vond ik ook erg leuk om te zien, gewoon dikke lol! De rest van de avond/middag deed er niet toe. Qua bands dan, de whiskey-cola's en kwelgeest smaakten zeer Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het bier daarentegen... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat was wel minder ja, dat Olm. Bareuh... |
|
Ja, naast het merk ook jammer dat de bar bij de metalmarkt op een gegeven moment geen koud (genoeg) bier meer had. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-10-2011 22:19] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Omgespoelde wegwerpbekers voor teh fail. NB: Ook leuk dat toen ik bonnen ging halen de kassa het begaf en de lade niet meer open ging. Het kostte wel enige moeite om het kreng weer aan de gang te krijgen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Was een gaaf festival, mooie locatie, idd lauw "bier" was minder. de temperatuur in de zaal was echter zo hoog dat het toch nog enigszins verkoelend werkte... Door omstandigheden helaas veel bands gemist, hoop dat Methyl dit nog eens overdoet.... |
|
Wat mij betreft wel, ik geloof dat de rest hier ook wel voor te porren is. Oja, nog één ergernis: Wie laat er in vredesnaam continu kleine blagen op zo'n festival in al die drukte rondlopen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: No Good (Start The Dance) |
|
quote: Ik heb 1 glas op en vond het niet echt lekker, het was dus niet erg om cola en spa rood te drinken aangezien ik nog moest rijden 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het was wel gezellig, maar moest helaas bij tijds weer naar Doetinchem voor een volgende gig. www.wingsofdeath.net staan wat fotos op die ik gemaakt heb van Havenrock '11. |
|
Bareuh... |
|
Je bent zelf een mooi plaatje! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |