|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Goed grapje, heh? (': ^5! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ja, jammer is dat. De Venter zit wel weer te wachten op wat KPR-strapatsen. Volgende week maan- of dinsdag tijd voor een biertje? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zeker! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Mooi! Tijden zijn voor mij op zich hetzelfde. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Bon. Volgende week maandag komt me overigens het beste uit. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Doen we dat toch? Hapje in de Frits? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Deal. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Kees & Joost? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ... Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
"KÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS!!!!!!!" Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Kom je ook? Kunnen we de rekel gaan prikken met een stok ofzo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Meh, kan waarschijnlijk niet. |
|
Maar dan mis je het einde van NGD!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Next Gay Dimension? |
|
Hihi. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zit waarschijnlijk het weekend in Duitsland. |
|
Mis je wel de champagne. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Lekker, maar ja een weekend klimmen in Duitsland is ook leuk, neem ik wel een flesje Prosecco mee. |
|
quote:Je weet niet wat je mist!!!!!!!!!!!!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: edit: 9 nummers, No Good komt er niet op dus? Of heb ik verkeerd geteld? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-09-2011 15:23] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hier kan je het tijdschema vinden, ik ben er vanaf Methylbenzeen ongeveer http://www.heavyrocks.nl/tijdschema.php 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zéker vanaf Next Waste Dimension natuurlijk! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wel je haren wassen he? 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |