|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Om maar mee te gaan in de "wie kent dit, wie kent dat" trend, nu Tsjuder. Wat vindt men ervan? |
|
Jahaa, Tsjuder is echt wel onwijs te vet man! Ik ben zooooo benieuwd wat iedereen hier van vindt. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
kzal er es wat van downloaden noem eens wat leuke nummers? 11.45: restate my assumptions |
|
Sodomizing the lamb The deamon gate Raping christianity |
|
Tsjuder ruleert!!!! |
|
Heerschende muziek! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nooit van gehoord. ff zoeken op een bep. ftp. Oud Vuil. |
|
the daemon gate gedowned. klinkt okee alleen een beetje rare drumms. is dat een computer? Oud Vuil. |
|
quote: hehehe ja, nogal! maar Tsjuder klinkt verder erg gaaf. Die rare roffels zoals in dat nummer The Daemon Gate komen verder niet voor op de rest van het album |
|
Erg ruige band.Met leden van de band Isvind Tsjuder hebben nu een 7"EP uit en 2 volledige cd's.De laatste van hun ken ik helaas nog niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op het moment is Tsjuder zeker een band die ik vaak draai. Zwaar heerschend wat zij uit hun instrumentjes krijgen. |
|
ik heb nu de nieuwste albums op mp3 gezet dus als iemand ze wil downen vraag maar ff Kill for Satan (hou eigenlijk helemaal niet zo van black metal maar ok ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: BWUAHAHAHAHAHAHAH! Zo begint dat ja |
|
* leg es uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ken ik niet |
|
niet onaardig No meat is sweater |
|
Ik vind het echt vreselijk saai, geen reet aan... |
|
black metal is in het algemeen saai *vind ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waar haalt men dit |
|
CD's zijn uitgekomen op Drakkar, als ik het goed heb. |
|
quote:*slingert the Mystery-Machine aan* Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hahaha . Ik weet niet of jij er wat aan vindt. Het is behoorlijk genrevaste kwaadaardige BM. Alleen, in dit geval vind ik er gewoon niets aan. |
|
quote:och, ik weet het ook niet hoor... maar meestal is het met andere soorten muziek wel zo, ik vindt sadistic intent ook goed (heb ressurection) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Tsuder? klint erg Fries! net als "oet mon'n" enz. Zeker moet Boppe van de Kast on vocals. just kidding. ken het niet Immortal Pride |
|
Heb het dit weekend effe geluisterd, maar vond het 3x niks. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |