|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
FUS RO DAH! |
|
IEMAND VIDEO"S GEZIEN VAN GUILD WARS 2? Welk een monsterbak zul je daar wel niet voor nodig hebben. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Rage pas uitgespeeld. Idd toffe game. Ik mis het gewoon. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Humble Indie Bundle 4 is here to drop seven cross-platform, DRM-free games down your digital chimney! Pay what you want for Super Meat Boy, Shank, Jamestown, Bit.Trip Runner, and NightSky. And if you choose to pay more than the average price, you will also receive Gratuitous Space Battles and Cave Story+! This huge, DRM-free collection of games works on Mac, Windows, and Linux. And don't forget -- you can make much-needed winter contributions to the American Red Cross and the Child's Play Charity with your purchase. Download the games instantly or redeem them on Steam. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-12-2011 21:33] |
|
Die Humble Bundles zijn wel redelijk awesome. Jammer dat mijn laptop de vorige versie niet zo goed trok, daarom moet ik deze even laten liggen. Maar wat een fantastisch concept. |
|
Minstens gratis kopen, Cave Story en Super Meat Boy zijn allebei supergeniaal. |
|
Waanzin. Bundle aangeschaft, Indie Royale bundle aangeschaft (Blackwell Trilogy ) en The Last Express voor net niets op Gog.com. Op dit moment heb ik het idee dat ik gewoon games spaar in plaats van speel http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:SMB heb ik op de 360. Ik zal Cave Story eens checken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-12-2011 12:53] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-12-2011 12:53] |
|
quote: De normale Cave Story-versie is gratis te downloaden. Wel een van de bekendste indie-games en wat mij betreft de beste. |
|
quote:Bedankt voor de tip! Net even gedownload, ziet er inderdaad wel geinig uit. Ziet er uit als iets dat even snel gespeeld kan worden tijdens een korte pauze of iets dergelijks, en dat is altijd leuk. |
|
Lang leve mijn nieuwe computer. Dead Space 2 aan het spelen en inderdaad prima vermaak. Wel jammer dat ik de controls (ik loop / ren graag) met mijn rechtermuisknop en dat kan ik helaas met dit spel niet zo instellen. Morgen ook Battlefield 3 installeren, zien hoe dat loopt! bub |
|
Limbo voor 2,50 op Steam, kaufen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Als ze, net zoals de eerste, weer zoveel uit weinig weten te halen zou het best mee moeten vallen... On another note: Hooked on SWTOR!!! Dagdag leven... Black seeds of bunny! |
|
quote:SWTOR? =[ Daar hoor ik niet al te beste verhalen over. WoW met lightsabers en stemmetjes... Is 'ie trouwens Free2Play met ingame cashshop of gewoon dokken per maand? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Heb 'm al! En heb al teveel uitgegeven op GOG http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ook Maar dit is een buitenkansje voor de rest! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh wacht, dan moet ik misschien ook The Last Express even aanprijzen, die voor drie euro op gog.com te krijgen is: Geniale real-time point 'n click murder mystery http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zijn er al meningen over Assassin's Creed Revelations? Ben er zelf gisteren aan begonnen, maar lijkt vooralsnog weinig meerwaarde te hebben t.o.v. AC2 en Brotherhood. |
|
Ik vind 'm vooralsnog beter dan Brotherhood. Italië was ik na twee delen wel beu. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee man hij is echt keihard geniaal!!! Was eerst ook sceptisch, tot ik bij David een paar uur speelde... na 30 minuten was ik al helemaal om!!! Hij heeft wel een monthly fee, maar als je gewoon eens wil proberen eerst kun je ook packs kopen voor een maand. Kun je je weinig bult aan vallen dus Black seeds of bunny! |
|
Wat zuigt Duke Nukem Forever enorme apenballen. Waarom lukt een eveneens fossiele studio als id het wel een toffe game te maken in een redelijk tijdsbestek en hebben die knooiers van 3d realms 13(!!) jaar de tijd en komen ze nog aan met deze bagger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |