|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zijn hier ook Football Manager spelers? |
|
quote: Ben er niet ontevreden over. Ports zijn niet zo slecht als microsoft je wil doen geloven, en de meeste mensen zijn nogal te spreken over de exclusives (Uncharted, Resistance, Demon's Souls, Infamous en Heavy Rain, om er een paar te noemen). Heb geen Xbox360, maar kan me voorstellen dat het feit dat er meer titels beschikbaar voor zijn hem ook aantrekkelijk maakt. Ik zou het laten afhangen van welke consoles je vrienden hebben, en welke controller je fijner vindt. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
ik hou meer van old school mixes signature |
|
Heb besloten de Campaign van Vanquish maar eens af te maken. Bruut spel, moeilijk maar gaaf! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Volgende maand de nieuwe Elder Scrolls, ben heel benieuwd Against God and Government |
|
En Uncharted 3 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Damn is het alweer bijna november! D: Wel siked voor Skyim hoor. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nog 12 dagen voor BFBC3. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Squad orders: door een vizier op een target mikken, en dan Q drukken. "Let's attack this target" en hup met die pins! Bruce Banner |
|
Was er al achter ja, maar nog geen pin... Wél 100 sniper kills met de M95 SPECACT. Hetgeen resulteert in 5000 pts voor een Gold Star én 5000 pts voor "100 kills with bla weapon". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nerds. Dark Souls is binnen. |
|
Godverdomme wat een bazenspel, laat Skyrim maar zitten. |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Potje GoW3 TDM binnenkort? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik hoor er veel over, maar wát is er zo geniaal aan die game? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Idd, grafisch niet erg indrukwekkend, en de moeilijkheids graad lijkt op die van Ninja Gaiden (FRUST FACTOR 10000), niet erg ontspanned lijkt me.. Ben zelf trouwens nog bezig met Deus Ex: HR en veel potjes GoW3 (wacht op m'n vrienden om de campaign co-op uit te spelen...) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Deus Ex lijkt me ook gaaf. Eens aanraden bij m'n broer. Is het een pure RPG of action RPG? Lijkt het een andere game qua opzet? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Action "RPG" maar eigenlijk in zijn puurste vorm een stealth game met rpg elementen... Het is geen open wereld, maar je navigeert vanuit steden (hubs) waarin je missies en submissies verkrijgt... hoe je deze vervolgens uitvoert is volledig overgelaten aan je speelstijl; of je doet run & gun (zéér pittig gezien je na 1 a 2 kogels toch echt wel dood bent, maar aan de andere kant kun je je wapens en ook "augmentations" (lees skills/level up systeem) erop aanpassen zodat je een echte tank wordt... er zijn iig geen classes), of je gaat stealth en hacked + sneaked / praat je de levels door, of je kiest voor een combinatie van beide (mijn gewenste speelstijl). Het mooie aan dit spel is, dat er tijdens je missies altijd meerdere opties zijn om een missie te voltooien.... Bijvoorbeeld; er staat een guard voor een deur waar je niet in mag of kunt... Dan heb je meerdere opties ter beschikking; optie 1: je maakt de guard af, optie 2: je zoekt naar een alternatieve ingang (bijvoorbeeld via achterdeuren of ventilatiesystemen), optie 3: je probeert jezelf naar binnen te loodsen door te praten, optie 4: je kraakt een computer en verkrijgt hierdoor een password of pincode waardoor je ergens weer een deur kunt openen... en ga zo maar door.. top spel! Sfeer en muziek is erg vergelijkbaar met die van Mass Effect 1. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Yay, klinkt als een game die mijn broer en ik helemaal kapot zullen gaan spelen! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Moeilijkheidsgraad valt wel mee. Het is geen makkelijke game, maar met wat doorzettingsvermogen krijg je je er wel doorheen gesleept. Wat het spel moeilijk en tegelijk geniaal maakt is het feit dat doodgaan in het spel werkelijk consequenties heeft. Niet alleen omdat je teruggezet wordt naar je laatste savepoint (Welke minimaal 20/30 minuten speeltijd uit mekaar liggen), maar ook omdat je je experience points verliest (In Demon's Souls kun je ze terug halen door zonder dood te gaan de plek te bereiken waar je stierf. Lukt dit niet, dan ben je ze voorgoed kwijt. Geeft een extra incentive om in leven te blijven ). Sfeer in deze spellen is heel goed, combat is uitgevoerd met een soepelheid en gratie waar heel veel RPG's een voorbeeld aan kunnen nemen. Alleen het verhaal: als je er al iets van snapt, voegt het nog niet veel toe, maar deze games zijn gewoon zo goed uitgevoerd dat dat echt geen invloed op de beleving heeft. Oblivion en Skyrim zijn gewoon andere soorten spellen. Meer gebrand op de beleving van het verhaal en jouw karakter daarin. Demon's Souls en Dark Souls gaan alleen maar om gameplay gameplay gameplay. En het uitschakelen van torenhoge eindbazen met alleen maar instakill aanvallen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Ja, lijkt me tof! Ik ben er wel superslecht in hoor! (tenminste online, met de single player heb ik niet zoveel problemen). quote: In veel reviews staat dat de game er niet goed uitziet, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Inmiddels ben ik al wel 10.000 keer doodgegaan, maar dat vond ik ook niet echt frustrerend (eerder terecht). Verder wat Powertieke zegt. In Dark Souls heb je ook nog één kans om je souls terug te halen, maar als je er echt veel hebt dan geef je ze wel uit. |
|
Dark en Demon's souls zijn beide alles behalve oneerlijk. Eerder streng: Foutjes worden gewoon strenger afgestraft dan we tegenwoordig gewend zijn in games. Heel verfrissend, uitdagingen in moderne games. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Moeilijk mag het tegewoordig sowieso wel, zeker in vergelijking met vroeger. Toen was dood gewoon game over en hélemaal opnieuw beginnen. Saven was er niet bij, je moest een game in 1 ruk uitspelen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Daar ben ik ook heel benieuwd naar ja De singleplayer welteverstaan, multiplayer doe ik niet aan. Crysis 2 is trouwens geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-10-2011 12:10] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |