IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games. Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-03-2012 16:20 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 26 maart 2012 15:08 schreef Mark het volgende:
Serieus? Is dat niet gewoon pijltje links of pijltje rechts op het goede moment indrukken? Alleen dan in een wat beter grafisch jasje? Of mis ik nou iets?


Tsjah, zo kun je Super Mario ook wegredeneren als zijnde dat je op het goede moment moet springen en dat dat alles is.. Of dat je in Call of Duty alleen maar op het goede moment hoeft te schieten, en elk racespel dat je alleen maar hoeft te sturen..

Maar probeer de game eens, is een serieuze aanrader! En zo makkelijk is het niet.. Frustrerend, maar ernstig verslavend! Erg goede physics ook.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-03-2012 10:10 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 oktober 2011 11:37 schreef Ralph het volgende:
@ W.I.J.F.: Nee, dat las je niet.


quote:
RUMOR: Bethesda Announcing Elder Scrolls MMO In May

Devin Connors at Tom’s Hardware is reporting an exclusive that, if it pans out, should blow the minds of RPG fans everywhere. According to anonymous sources, Bethesda and ZeniMax Online Studios are planning to release an MMORPG set in the Elder Scrolls universe, and they’ll be making an official announcement in May.

Details of the alleged, and if true, totally mind blowing, MMO are scant at present, but what has been revealed sounds ambitious. The MMO will apparently be set 1,000 prior to Skyrim, which Tom’s rightly notes is during the universe’s Second Era. There will be a total of 3 factions players can choose from, each represented by a different beast. Not much else is known.

Tom’s has not revealed the name of the initial tipster, but they’re saying they consulted with two additional sources to verify. Furthermore, Connors’ reporting is always very solid. Even if Bethesda has offered “no comment”, this is almost certainly true, and that means we’ll probably be looking at a sneak peak at E3 2012. We will be keeping an eye out for more news, and evading any potential arrows to the knee.


Oh oh oh!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2012 15:21 by Mark Profiel van Mark

Mwoah, ik heb het er nooit zo op dat er een hele zwik andere mensen in mijn spel rondlopen en mijn monsters wegrossen. Tenzij je gewoon een beetje sociaal wil zitten wezen in je eigen huiskamer, loop je continu tegen de bierkaai op te boksen met mensen die 24 uur per dag online kunnen zijn en iedereen eruit levelen, of je zit een halve dag te wachten op een quest respawn en dan ga je even een kopje koffie halen en bij terugkomst is iemand uit China er weer mee aan de haal.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-03-2012 15:23]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-03-2012 2:32 by Argh Profiel van Argh



Raad de game!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2012 9:42 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 28 maart 2012 15:21 schreef Mark het volgende:
Mwoah, ik heb het er nooit zo op dat er een hele zwik andere mensen in mijn spel rondlopen en mijn monsters wegrossen. Tenzij je gewoon een beetje sociaal wil zitten wezen in je eigen huiskamer, loop je continu tegen de bierkaai op te boksen met mensen die 24 uur per dag online kunnen zijn en iedereen eruit levelen, of je zit een halve dag te wachten op een quest respawn en dan ga je even een kopje koffie halen en bij terugkomst is iemand uit China er weer mee aan de haal.


Goh. Frustraties uit je DW-verleden ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-03-2012 10:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 maart 2012 12:09 schreef M. het volgende:
Laatste reactie, want iedereen moet het vooral lekker zelf weten maar voor mij is het:

- de manier waarop een verhaal verteld wordt, vooral ook
- met een spanningsboog opgebouwd over drie games, en daarbij
- de relaties die jouw character met de NPC's kan ontwikkelen

wat deze reeks voor mij onvergetelijk maakt. Ik heb hier veel meer beleving bij als bij bv. een spel als Skyrim. Dus.


Maar het einde dan? Ik krijg overal te horen dat niks wat je hebt gedaan uiteindelijk uitmaakt voor de uitkomst van het spel en dat alles wordt afgerond met een verschrikkelijk slechte deus ex machina. Dat is toch wel een groot minpunt voor een game waarbij juist werd gesuggereerd dat de keuzes zouden doorwerken in de gehele trilogie.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 29-03-2012 10:48 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 29 maart 2012 10:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
Maar het einde dan? Ik krijg overal te horen dat niks wat je hebt gedaan uiteindelijk uitmaakt voor de uitkomst van het spel en dat alles wordt afgerond met een verschrikkelijk slechte deus ex machina. Dat is toch wel een groot minpunt voor een game waarbij juist werd gesuggereerd dat de keuzes zouden doorwerken in de gehele trilogie.


Tot nu toe nog maar één spel gespeeld dat die belofte werkelijk waarmaakt.

Ik heb vernomen dat New Vegas het ook aardig doet.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 29-03-2012 11:51 by Teneighty Profiel van Teneighty

Fuck het einde, de weg zelf is de bestemming. (c)


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-03-2012 13:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja. Maar de weg is wel leuker als je niet bij het einde met je hoofd in een drol valt natuurlijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-03-2012 13:59 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 29 maart 2012 9:42 schreef Illusione het volgende:
Goh. Frustraties uit je DW-verleden ?


Dat was dus het sociale aspect Kwam de Drum niet uit, hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2012 15:32 by M. Profiel van M.

quote:
Op 29 maart 2012 13:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja. Maar de weg is wel leuker als je niet bij het einde met je hoofd in een drol valt natuurlijk.

Uitgespeeld. Cool einde. Tof spel. Geweldige reeks.

Awesome .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-03-2012 16:51 by Bub Profiel van Bub

Iemand de nieuwe Ridge Race Unbounded al gespeeld??

Zojuist een paar uur de PC versie gespeeld...en hij is super.

Speelt heerlijk. Ouderwetse races zoals je gewent bij de RR serie maar ook levels waar je naast eerste moet worden tegenstander laat crashen etc.

In eerste instantie leek me dat crashen niets (voor Ridge Racer dan) maar het werkt uitstekend.
Gemaakt door het team achter Flatout (geniaal) en Flatout 2 (iets minder).


bub


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-03-2012 20:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 maart 2012 15:32 schreef M. het volgende:
Uitgespeeld. Cool einde. Tof spel. Geweldige reeks.

Awesome .


Hehe, dan ben je de uitzondering. Ik vind alle kritiek op het spel mooi een excuus om het niet te spelen zodat ik meer tijd voor andere dingen hebben. Oh ja, en Origin natuurlijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2012 20:46 by M. Profiel van M.

quote:
Op 30 maart 2012 20:26 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hehe, dan ben je de uitzondering. Ik vind alle kritiek op het spel mooi een excuus om het niet te spelen zodat ik meer tijd voor andere dingen hebben. Oh ja, en Origin natuurlijk.

Mmmja ik vind de meeste kritiek niet echt hout snijden, maar ieder het zijne. Dat het geen RPG zou zijn lees je bijvoorbeeld vaak. Echt, whatever.
Enige punt waar ik wel in mee wil gaan is dat dat gehypte "je keuzes in 1 en 2 zijn super belangrijk!!" wel meevalt.

Maar ja, maakt dat het spel nu slecht?

Iig ben ik zeker geen uitzondering. 10/10 Eurogamer, 9/10 Gamespot, 9,5/10 IGN, tweakers.net mega positief, etc. Het zal allemaal wel, het gaat om je eigen beleving, maar ik ben iig geen roepende in de woestijn.

Eigenlijk is ME3 gewoon een 45 uur durende eind-sequence van ME1 en ME2 . Nou ja, nu zit ik in mijn enthousiasme alweer over deze game te posten en dat zou ik niet meer doen. Dus.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-03-2012 20:49]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 30-03-2012 20:54 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Vertel eens over ME3 en DLC, M.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-03-2012 21:10 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

ME3 speelt lekker, is niets mis mee, ben ook bijna klaar. Ik ben overigens vergeten dat de game voor de console is gemaakt, dat maakt nogal wat uit.

Heb je Deus EX ook gespeeld M.? Vind ik toch wel wat beter, ook al is deze game ook niet perfect. Komt wel in de buurt.. Ook Portal 2 is zeer de moeite waard al is dat wel wat anders...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2012 21:35 by M. Profiel van M.

quote:
Op 30 maart 2012 21:10 schreef Spirit In Black het volgende:
Heb je Deus EX ook gespeeld M.? Vind ik toch wel wat beter, ook al is deze game ook niet perfect. Komt wel in de buurt.. Ook Portal 2 is zeer de moeite waard al is dat wel wat anders...

Ja, ik vond allebei erg vet. Vooral Portal 2.
Deus Ex beter, ach, ik weet het niet. Wat maakt het ook uit. Het bleef wel minder lang hangen. Maar zeker de moeite waard! Vette soundtrack ook.
Die andere grote hit, Skyrim, vond ik in ieder geval behoorlijk saai.

De vraag dringt zich op na de (voor mij althans ) epische belevenissen in het ME3 universum: wat nu?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-03-2012 22:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 maart 2012 20:46 schreef M. het volgende:
Mmmja ik vind de meeste kritiek niet echt hout snijden, maar ieder het zijne. Dat het geen RPG zou zijn lees je bijvoorbeeld vaak. Echt, whatever.
Enige punt waar ik wel in mee wil gaan is dat dat gehypte "je keuzes in 1 en 2 zijn super belangrijk!!" wel meevalt.


Iig ben ik zeker geen uitzondering. 10/10 Eurogamer, 9/10 Gamespot, 9,5/10 IGN, tweakers.net mega positief, etc. Het zal allemaal wel, het gaat om je eigen beleving, maar ik ben iig geen roepende in de woestijn.



Dat wil ik best van je aannemen, maar game reviews zijn qua cijfers waardeloos. Alle grote titels krijgen cijfers van minimaal een 8,5 - 9 van de 'grote' reviewers die je noemt (tweakers uitgezonderd). De hele schaal van 1-10 voor games is nutteloos anno 2012 omdat vrijwel alleen cijfers tussen de 7 en 10 worden gebruikt voor titels zoals ME3.

http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3

Zie daarnaast bijvoorbeeld het verschil tussen deze twee cijfers. Reviewers blijken titels van grote uitgevers zelden nog kritisch te bekijken en geven makkelijk een 9 of zelfs een 10. Veel gamers die het hele review-systeem zat zijn spammen vervolgens de metacritic met scores van een 1 en vervolgens kan je qua cijfers nergens meer op af gaan. Dat ME3 dus hoge scores krijgt zegt imo vrij weinig.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-03-2012 22:36 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 30 maart 2012 21:35 schreef M. het volgende:
De vraag dringt zich op na de (voor mij althans ) epische belevenissen in het ME3 universum: wat nu?
Opnieuw beginnen met een ander karakter en die andere keuzes laten maken?



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 30-03-2012 22:43 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 30 maart 2012 22:36 schreef bokkie666 het volgende:
Opnieuw beginnen met een ander karakter en die andere keuzes laten maken?




Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-03-2012 22:49 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 maart 2012 22:36 schreef bokkie666 het volgende:
Opnieuw beginnen met een ander karakter en die andere keuzes laten maken?




Beste post van 2012


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2012 23:21 by M. Profiel van M.

quote:
Op 30 maart 2012 22:36 schreef bokkie666 het volgende:
Opnieuw beginnen met een ander karakter en die andere keuzes laten maken?



http://nooooooooooooooo.com/


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 31-03-2012 2:10 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik blijf het vreemd vinden dat ze een oncomplete game verkopen voor de volle prijs.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 31-03-2012 7:31 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 30 maart 2012 21:35 schreef M. het volgende:
..Skyrim, vond ik in ieder geval behoorlijk saai.

+hoeveelheid


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-03-2012 9:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zeer zeker. Ik kan me er niet toe aan zetten om het uit te spelen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen