|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Oh oh oh! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Mwoah, ik heb het er nooit zo op dat er een hele zwik andere mensen in mijn spel rondlopen en mijn monsters wegrossen. Tenzij je gewoon een beetje sociaal wil zitten wezen in je eigen huiskamer, loop je continu tegen de bierkaai op te boksen met mensen die 24 uur per dag online kunnen zijn en iedereen eruit levelen, of je zit een halve dag te wachten op een quest respawn en dan ga je even een kopje koffie halen en bij terugkomst is iemand uit China er weer mee aan de haal. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-03-2012 15:23] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Raad de game! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Goh. Frustraties uit je DW-verleden ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Maar het einde dan? Ik krijg overal te horen dat niks wat je hebt gedaan uiteindelijk uitmaakt voor de uitkomst van het spel en dat alles wordt afgerond met een verschrikkelijk slechte deus ex machina. Dat is toch wel een groot minpunt voor een game waarbij juist werd gesuggereerd dat de keuzes zouden doorwerken in de gehele trilogie. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Tot nu toe nog maar één spel gespeeld dat die belofte werkelijk waarmaakt. Ik heb vernomen dat New Vegas het ook aardig doet. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Fuck het einde, de weg zelf is de bestemming. (c) "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ja. Maar de weg is wel leuker als je niet bij het einde met je hoofd in een drol valt natuurlijk. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dat was dus het sociale aspect Kwam de Drum niet uit, hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Uitgespeeld. Cool einde. Tof spel. Geweldige reeks. Awesome . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Iemand de nieuwe Ridge Race Unbounded al gespeeld?? Zojuist een paar uur de PC versie gespeeld...en hij is super. Speelt heerlijk. Ouderwetse races zoals je gewent bij de RR serie maar ook levels waar je naast eerste moet worden tegenstander laat crashen etc. In eerste instantie leek me dat crashen niets (voor Ridge Racer dan) maar het werkt uitstekend. Gemaakt door het team achter Flatout (geniaal) en Flatout 2 (iets minder). bub |
|
quote: Hehe, dan ben je de uitzondering. Ik vind alle kritiek op het spel mooi een excuus om het niet te spelen zodat ik meer tijd voor andere dingen hebben. Oh ja, en Origin natuurlijk. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Mmmja ik vind de meeste kritiek niet echt hout snijden, maar ieder het zijne. Dat het geen RPG zou zijn lees je bijvoorbeeld vaak. Echt, whatever. Enige punt waar ik wel in mee wil gaan is dat dat gehypte "je keuzes in 1 en 2 zijn super belangrijk!!" wel meevalt. Maar ja, maakt dat het spel nu slecht? Iig ben ik zeker geen uitzondering. 10/10 Eurogamer, 9/10 Gamespot, 9,5/10 IGN, tweakers.net mega positief, etc. Het zal allemaal wel, het gaat om je eigen beleving, maar ik ben iig geen roepende in de woestijn. Eigenlijk is ME3 gewoon een 45 uur durende eind-sequence van ME1 en ME2 . Nou ja, nu zit ik in mijn enthousiasme alweer over deze game te posten en dat zou ik niet meer doen. Dus. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-03-2012 20:49] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vertel eens over ME3 en DLC, M. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
ME3 speelt lekker, is niets mis mee, ben ook bijna klaar. Ik ben overigens vergeten dat de game voor de console is gemaakt, dat maakt nogal wat uit. Heb je Deus EX ook gespeeld M.? Vind ik toch wel wat beter, ook al is deze game ook niet perfect. Komt wel in de buurt.. Ook Portal 2 is zeer de moeite waard al is dat wel wat anders... |
|
quote: Ja, ik vond allebei erg vet. Vooral Portal 2. Deus Ex beter, ach, ik weet het niet. Wat maakt het ook uit. Het bleef wel minder lang hangen. Maar zeker de moeite waard! Vette soundtrack ook. Die andere grote hit, Skyrim, vond ik in ieder geval behoorlijk saai. De vraag dringt zich op na de (voor mij althans ) epische belevenissen in het ME3 universum: wat nu? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat wil ik best van je aannemen, maar game reviews zijn qua cijfers waardeloos. Alle grote titels krijgen cijfers van minimaal een 8,5 - 9 van de 'grote' reviewers die je noemt (tweakers uitgezonderd). De hele schaal van 1-10 voor games is nutteloos anno 2012 omdat vrijwel alleen cijfers tussen de 7 en 10 worden gebruikt voor titels zoals ME3. http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Zie daarnaast bijvoorbeeld het verschil tussen deze twee cijfers. Reviewers blijken titels van grote uitgevers zelden nog kritisch te bekijken en geven makkelijk een 9 of zelfs een 10. Veel gamers die het hele review-systeem zat zijn spammen vervolgens de metacritic met scores van een 1 en vervolgens kan je qua cijfers nergens meer op af gaan. Dat ME3 dus hoge scores krijgt zegt imo vrij weinig. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Opnieuw beginnen met een ander karakter en die andere keuzes laten maken? |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Beste post van 2012 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: http://nooooooooooooooo.com/ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik blijf het vreemd vinden dat ze een oncomplete game verkopen voor de volle prijs. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: +hoeveelheid "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Zeer zeker. Ik kan me er niet toe aan zetten om het uit te spelen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |