|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Denk dat ik hetzelfde doe. |
|
quote: Verschil tussen ME1 en ME2 vond ik dan wel weer groot geneog, op alle gebieden. ME3 is veredelde ME2 bijna, geen vernieuwing iig. |
|
Kwam ME1 al niet eens door, die gescripte actie heb ik niets mee. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Mass Effect 2 & 3 zijn de ideale RPG's voor mensen die niet van RPG's houden. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Het zijn inderdaad geen RPG's. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat zal het zijn idd, mis teveel 'control' |
|
quote: Zo ongeveer elk spel is een RPG *wijst met neus* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Welke rol neem jij in met Mens erger je niet, dan? Pion nummer 3? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: "zo ongeveer elk spel" Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ah, je bent de toren in schaken! Nee? De linksdraaiende L-vorm in Tetris? De dolgedraaide linksback in tafelvoetbal? De okki in darts? De wipwap in Muizenval? Erm.... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik snap niets van jullie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Is niet erg. Goeie spellen verder hoor . "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Voor zover ik van de demo van ME3 meegekregen heb is dat je nog maar 2 opties hebt tijdens de dialogen. Een Paragon optie of een Renegade optie. Dus gewoon een lame "interactieve" cutscene. Je kunt er zelfs voor kiezen om de dialogen totaal te skippen en als cutscenes af te laten spelen... WTF? Idd ik wacht wel totdat ie in de budget bak ligt.. Wat hebben al die keuzes die je in voorgaande delen gemaakt hebt dan nog voor waarde? Daarnaast leek het level up systeem in de demo meer op die van een 1 of andere arcade titel... ach binnenkort deeltje 1 maar weer eens spelen en uren lang ronddolen (en 3000 uur in de lift zitten) op de citadel zonder dat er enige vorm van combat aan te pas komt sfeer + levendigheid > combat En dan nog dit: Zit dit soort Bladerunner achtige muziek uberhaupt nog in deel 3? Deel 2 was al veel meer bombastisch en symphonisch... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-03-2012 2:20] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wat is er zo EPISCH aan? Ik zie, hoor en voel het niet echt, had veel meer verwacht van dit deel. Wel aanwezig: een hoop lange en overbodige cutscenes en verder is het vooral schieten, schieten, schieten, beetje boring. Er is weinig tot geen keuze, geen puzzles of opdrachten waar je echt je verstand bij moet gebruiken, allemaal redelijk lineair. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-03-2012 10:30] |
|
quote: Laatste reactie, want iedereen moet het vooral lekker zelf weten maar voor mij is het: - de manier waarop een verhaal verteld wordt, vooral ook - met een spanningsboog opgebouwd over drie games, en daarbij - de relaties die jouw character met de NPC's kan ontwikkelen wat deze reeks voor mij onvergetelijk maakt. Ik heb hier veel meer beleving bij als bij bv. een spel als Skyrim. Dus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
vind em nog steeds ok hoor, maar er zijn een hoop gemiste kansen. Ik had graag wat afwisselender missies gezien, gebruik makend van andere voertuigen (deel 1!), iets meer uitdaging. Het verhaal is natuurlijk wel aardig, maar nog steeds van het niveau B-film sci-fi script. Ook de munitie clips, weapon upgrades en med packs liggen zomaar ergens voor no reason, overal dezelfde doorlocks, zelfde textures en shading. Matige cutscenes, verdwijnend onderdelen van het lichaam, etc, etc. Dat soort kleine dingen stoort mij dan weer. Andere games doen dit vele malen beter en intuïtiever. De stap van ME1 naar ME2 was mega, dit voelt aan als 'stilstand'? Los van de ontwikkeling in het verhaal. Verdict so far: gameplay 7, graphics: 6, story: 6 |
|
quote: Ey ey ey, niet opeens real life-spellen erbij halen, flauwerik Maar ja, in tafelvoetbal, muizenval en schaken speel je wel degelijk rollen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maar. Is het hele leven. Eigenlijk. Niet. Een grote rol? *queue Jiskefet-style smartlap* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat RPG in elke game gedoe is een beetje onzin. Heel erg leuk om in Forza xp te verzamelen en met mijn driver te levelen, maar als je vervolgens geen perks/attributes/bla kan kiezen, wat heeft het dan voor nut om in de eerste instantie xp te verzamelen? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
18 april. Fuck yes. Trials HD is denkik mijn meest gespeelde game ooit, kan niet wachten! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Serieus? Is dat niet gewoon pijltje links of pijltje rechts op het goede moment indrukken? Alleen dan in een wat beter grafisch jasje? Of mis ik nou iets? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: "Het leven is een schouwtoneel waarin eenieder zijn rol speelt." Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat heb je helemaal goed, gameplay van niets maar het bedient wel de pick up-and-play markt. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |