|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ander keertje dan Veel plezier iig! |
|
Is goed. We lezen hier net dat het 12 uur is afgelopen... Ff kijken of de goodie bags er weer wat eerder liggen, de volgende dag gewoon weer werken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Da's best laat voor zo'n feestje ja. Maar die zullen er vast wel eerder liggen toch? Mss weer eens een avond der Judges organiseren anders? |
|
Kunnen we wel weer een keer doen, ja. Hebben we het nog wel over. Was leuk. Lekker gegeten en gedronken, zag er allemaal weer vet uit, mooie locatie. Gespeeld met de vita, weet niet meer welke titels, maar het zag er erg strak uit allemaal, mooi scherm. En dat touch screen aan de onderkant is wel wel vet, Little deviants maakt daar veel gebruik van en dat werkte prima. Sowieso wel dikke titels, geloof ik. Uncharted: golden abyss en wipe out, fifa soccer en ridge racer ed. Mooi wel, het was op een gegeven moment de bedoeling dat de aanwezige mensen het "drank" gedeelte verlieten, naar voren liepen en gingen zitten op rijen neergezette stoeltjes en dan zouden er video's en een hoop verkoopgeneuzel komen. Psycho pippi en ik hadden niet zo'n zin om daar te bij te gaan zitten, dus we bleven hangen op het uiterste randje van het drank gedeelte, aan het allerlaatste hangtafeltje. Voor we het wisten stonden we tussen de sony bobo's, gamekings gasten en andere game lui. Wawa waa wa waa. Wawawa waa... Gezellie! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-02-2012 21:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt als een mooi feestje Wim! En je hebt je goed vermaakt zo te horen. Judge avondje hebben we het idd nog wel ff over. |
|
Ik moet stilaan aan mezelf beginnen toegeven dat ik misschien wel eens verslaafd kan zijn aan Crusader Kings II Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Recentelijk Half Life 2 + episodes uitgespeeld. Ik wil episode 3 en ik wil die NU! Nu bezig met een uiterst braque draaiende GTA4, Mass Effect 1 en Splinter Cell 5. Ow en de Total War games, wat is me dat een vette shit zeg! [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 04-03-2012 7:25] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Van Nederlandse bodem: Super Crate Box. Schaep, checken die shit! |
|
Goede Cave Story-vibe, ziet er goed uit, dankjewel voor de tip! Van de week maar even mijn bijdrage geleverd aan de Double Fine Adventure, ze hebben al bijna drie miljoen! |
|
Dik bezig met een hoop arcade games de laatste tijd, sinds ik eigenlijk naar geen enkele titel uitkijk dit jaar. Bezig met; - Gotham City Impostors (Multiplayer shooter) - WARP (Sneak/puzzler adventure) - Alan Wake American Nightmare (De Arcade variant) - I AM Alive (langverwachte retail titel maar uitgebracht als arcade; survival to the max!) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb er 5 uur op zitten in Mass Effect 3. Echt gaaf jonge... gewoon megalomaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik pas anderhalf uur, maar ik ga er vanmiddag ook weer goed voor zitten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hellyeah! Gister ook begonnen aan ME3. Na een paar uur zit ik er weer helemaal in. Al die plot twists in het verhaal, nu al, dat gaat me wat worden. Welke class spelen jullie? Ik ben Vanguard, alleen al voor de biotic charge |
|
Ja, Vanguard. Meteen op Insanity gespeeld, harde actie dan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Is die moeilijkheidsgraad vergelijkbaar met het eerste of het tweede deel? |
|
Ik vind het wel wat moeilijker, of nouja, je hebt wat meer tegenstand. Logisch ook aangezien het hele sterrenstelsel in all out war is. Ik speel nu op hard en dat is een forse uitdaging. Mijn speelstijl zorgt er voor dat ik vaker de pijp uitga dan in de eerste 2 delen, maar er is niks beters dan roekeloos een groep vijanden inrennen en hopen op een goede uitkomst. |
|
Klinkt goed! Maar ik bedoelde eigenlijk de insanity mode. Die in het tweede deel was vergelijkbaar met de hardcore mode van het eerste deel. |
|
Ik vond deel 1 juist wat makkelijker op Insanity, deel 2 ook echt nog goed te doen (feitelijk dus te makkelijk, wat zij "Insanity" noemen was voor mij "prettig uitdagend" -- en ik ben er echt geen held in). Deel 3 lijkt tot nu toe iets pittiger. Er is meer variatie qua vijanden en de AI is wat beter, vooral met het gebruik van granaten enzo. Dan móet je wel je schuilplaats verlaten. 1 plek gehad waar ik 15 keer doodging of zo, maar door de vele autosaves worden het beslist geen Dark Souls-achtige taferelen. Verre daarvan. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-03-2012 19:45] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind die quicksave optie wel heel relaxed. Zo hoef je niet elke keer het menu te openen. De AI is een stuk slimmer dan de eerdere delen. Ze flanken je veel sneller waardoor je echt wel goed moet opletten. Daarnaast heb je de beste interactie ooit in een rpg, je ontwikkeld zo echt een persoonlijkheid met je character. Heel goed gedaan. |
|
Klinkt goed! Misschien was het eerste deel dan moeilijker omdat mijn character tegen level 60 aan zat. |
|
quote: 2.8 fucking miljoen Nog 36 uur te gaan... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mét Nederlands volkslied, en een Duitser die ons afzeikt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ge-ni-aal Ik vermoed dat er relatief een overmatig aantal Nederlandse contributies zijn binnengekomen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: +1 Heb me rot gelachen ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |