|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
de laatste 2 minuten van Dimmu's Raabjorn Speiler Draugheimens Skodde , lekker doomy Faustian Spirit of the Earth |
|
Bolt Thrower - Cenotaph "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Do not speak ? Edit: Ohnee dat was volgens mij niet nummer 2 [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 27-07-2005 0:38] |
|
dan is t iet nr 2, je snapt welk nr. dat stukje do not speak vind ik een beetje overbodig, klinkt trouwens erg veel als obituary. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
1ste 2 riffs van Covenant's Planetarium! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de nokturnal mortum versie van burzums my journey to the stars. aan het einde komen dr allemaal van die folk instrumenten door de muziek, dat geeft het echt iets speciaals, vet kippevel....... verder erg goede tribute trouwens. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
Luciferion-New World to see. |
|
De vrouwenzang opgevolgd door gescream en gitaren ergens in 3/4 van het nummer Divide Et Impera van Lord Belial! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Het gitaarwerk op de '2e helft' van Porcupine Tree's 'The start of something beautifull'. Waar een gitaar zó geamped wordt dat het bijna op een elect. pamfluit lijkt. Zet dit op een ondergrond van piano, bass en drums en je hebt gegarandeerd kippenvelp . Beste 8 seconden van de hele cd, wellicht van heel Porcupine Tree. Magisch is het beste woord |
|
quote: Dogs of christ-you christian whores the final battle of all souls is here down on your knees and pray cause it's time for you to die Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
heel de Nordland I cd van Bathory heerscht :D Faustian Spirit of the Earth |
|
Het einde van het laatste nr van Taake's Nattestid. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Celebratum - Mirror of Suffocation @ 2:56, dat riffje |
|
quote:En dat schrijf ik, groupie als ik ben, dan overal neer... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
intro van Seed Awakening van Nevermore |
|
quote: Even wat aan toevoegen Marduk - Perish in Flames, die scream aan het begin. Hij gaat zowat over zijn nek. Gaaf. Dolorian - My Weary Eyes, rustige stuk wat begint op 0:49. Inquisition - Hail the King of all Heathens, van 2:43 tot 3:50 Lunar Aurora - Der Morgen, overgang van het intro. Gaaf dus! |
|
Negura Bunget - Vaiet ( de outro) kriiipy signature |
|
- sonata arctica - the power of one etc. - children of bodom - angels don't kill etc. - dream theater - another day - kamelot - forever, wander - lost horizon - highlander (the one) - sinergy - i spit on your grave - stratovarius - mother gaia, 4000 rainy nights, will my soul ever rest in peace, when the night meets the day, etc. - soulfly - jumpdafuckup - haggard - of a might divine - devildriver - hold back the day [Dit bericht is gewijzigd door DragonforcE op 28-07-2005 22:32] |
|
hele Human cd van death "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Meshuggah's Rational Gaze wanneer Jens z'n strot opengooit: Never stray from the common LIIIIIIIIIIIIINES!! en dan die monsterriff weer! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: A MEMORIAL TO MORTALITY heerscherij inderdaad Die van mij: Cob - Angels don't kill Slayer - disciple op 2:53 Nile - Unas Slayer of the gods Heaven shall burn - the only truth Hatebreed - we still fight Emperor - I am the black wizards meeste dingen dark tranquility. En de meeste riffs van Collapse 7, zo heerschend hoe dat "hopeloosheid" uitdrukt. Vooraal het 'outro' (einde faith in flames) |
|
leviathan (us) - die eerste scream in fucking your ghost in chains of ice.... KIPPEVEL!!! can't spel CRAP without RAP!!! |
|
het outro van "Mister Blue Sky" erg groots is dat, ik vind het onbegrijpelijk dat het achter dat nummer is aangemoffeld, alsof het er ook niet echt bij hoort. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de overgang van zang naar solo in the freezing moon van mayhem (live in leipzig versie) by follwing the freezing mooooooooooooooooon *priegel* Je moeder. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |