|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je dan toch DT aanhaalt: Outro van Home |
|
Lunar Aurora- Die Quelle im Wald op 3.20, als die blazer gestopt is en de hele teringzooi er weer inknalt. |
|
2e nummer van Arch enemy's Doomsday machine, die solo op 2:58 of was het nou 3:58? Mooi! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Elke intro van de Seid cd van Perished!!! Zenial |
|
De riff + begeleidende orgeltje tegen het einde van "In the Beginning" van Amorphis (tales of a thousand lakes). |
|
Het basflageoletje wat expres iets omhoog geslide/gebend wordt zodat ie zo'n valsige trilling veroorzaakt in het nummer Dreamer van Sieges Even. (hoewel ik eigenlijk niet meer zeker weet of dat wel in Dreamer was..) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-01-2006 16:34] |
|
wat ik een geweldig stuk vind kom uit 'Into The Battle' van Ensiferum: Blood will spill and heads will fall as the swords sparkle, lights the night The ground rumbles as we attack in the throes of rage, we will fight The lightning's flash, the thunder's roar will petrify the weak We'll show no mercy, we'll kill them all! We are sworn in the name of steel kippevel elke keer weer :D Repent! |
|
Anderhalf minuut in Painkiller.... Daar kan ik nooit stil bij zitten.. |
|
Beukstuk in het midden van Slipknot's Heretic Anthem, begin van Cryptopsy's Cold Hate, Warm Blood en de beginriff van Slit Your Guts, het "hail murder......" stuk in Dark Funeral's Hail Murder....enz enz ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Cradle of Filth - Funeral in Carpathia: Als je Sarah 'Never Leave Me...' hoort zeggen en het nummer daarna volgas doordendert.. SUPER! Cradle of Filth - Malice Through the Looking Glass: '.. if thou wouldst drink of my.. LIIIIFFFEEEE' Opeth - The Drapery Falls: De eerste grunt.. ZALIG! My Dying Bride - 2e track op Songs of Darkness.. Words of Light: Wederom de eerste grunt.. Al die ingehouden frustratie uit de vorige track en het 1e deel van dit nummer komt er daar ineens uit.. Super!! Dimmu Borgir - Alt Lys er Svunnet Hen: Overgang naar het snelle gedeelte Dimmu Borgir - In Death's Embrace: Break met die synthesizers.. Kippevel! Darkthrone - Skald av Satans Sol: Meteen het begin van het nummer, die 1e riff.. Bad Religion - Generator: 2e dubbelstemmige couplet.. Heerlijk meebleren Marduk - Those of the Unlight: Aan het eind, dat je denkt dat de track is afgelopen, komt er nog gewoon een waanzinnige riff.. Hmm.. Kan er ff niet meer verzinnen Alleen nog een totaal niet ZM-verantwoord nummer als My Immortal van Evanescence.. Hele nummer lang kippevel van boven tot onder Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Pfff, boeien of het niet ZM-verantwoord is. Ik vind dat My Immortal ook een prachtig nummer dat me echt diep kan raken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Verdomme...Even downgeload omdat je erover begon. Ik kan wel janken bij dat nummer, de prachtige relaties die ik grondig heb gesloopt en hoe ik mijn ex-vrouw geestelijk totaal heb gesloopt omdat ik zelf altijd depressief was en zoveel negativiteit in me had.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
@ Heiden --> On topic: Op de CD 'Aura' (1985/1989) van Miles Davis staat het nummer "Blue". Een nummer waarin, op metalgitaren na, elementen uit werkelijk alle muziekgenres waar ik van hou voorkomen: de vrijheid en improvisaties uit de jazz, aan eighties-pop refererende synthesizers, harmonieën uit de 20e eeuwse klassieke muziek (Debussy!), oneven maatsoorten, en dit alles op een briljante manier samengesmolten tot een sprookjesachtig, ongrijpbaar geheel waar ik iedere keer dat ik het luister weer stil van word. Schitterend. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-01-2006 0:12] |
|
Morbid Angel - Hatework my Lifework eigenlijk heel het nummer. Die opgekropte agressie die daar vanuit gaat... heerlijk... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Thanks, maar het is allemaal mijn eigen schuld geweest, maar de pijn is me soms te veel, er zal ook nooit iemand haar plaats kunnen innemen... Ik moet even wat vrolijke muziek opzetten, ik stort als een kaartenhuis inelkaar als ik naar de tekst van dat nummer luister...Het is gewoon mijn ex die dat nummer zingt... Kutterdekutkutkut! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De intro van ' De vissers uit San Juan' van Frank en Mirella, prachtig! |
|
Out on the Weekend van Neil Young, een album als Harvest hoor ik al mijn hele leven thuis en dat was ook meer huilen als lachen vroeger. Ik denk dat ik dezelfde gestoorde klootzak als mijn vader ben geworden. Deze tekst kan me ook diep raken...Dit hele album trouwens... Kippevel tot onder mijn teennagels, fuck, ik ben helemaal sentimenteel, kan beter naar mijn nest gaan. Out on the Weekend Think I'll pack it in and buy a pick-up Take it down to l.a. Find a place to call my own and try to fix up. Start a brand new day. The woman I'm thinking of, she loved me all up But I'm so down today She's so fine, she's in my mind. I hear her callin' See the lonely boy, out on the weekend Trying to make it pay. Can't relate to joy, he tries to speak and Can't begin to say. She got pictures on the wall, they make me look up From her big brass bed. Now I'm running down the road trying to stay up Somewhere in her head. The woman I'm thinking of, she loved me all up But I'm so down today She's so fine she's in my mind. I hear her callin'. See the lonely boy, out on the weekend Trying to make it pay. Can't relate to joy, he tries to speak and Can't begin to say. A Man needs a Maid My life is changing in so many ways I don't know who to trust anymore There's a shadow running thru my days Like a beggar going from door to door. I was thinking that maybe I'd get a maid Find a place nearby for her to stay. Just someone to keep my house clean, Fix my meals and go away. A maid. A man needs a maid. A maid. It's hard to make that change When life and love turns strange. And old. To give a love, you gotta live a love. To live a love, you gotta be "part of" When will I see you again? A while ago somewhere I don't know when I was watching a movie with a friend. I fell in love with the actress. She was playing a part that I could understand. A maid. A man needs a maid. A maid. When will I see you again? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
1349 - to rottendom, het einde Vital Remains - entwined by vengeance, de slomere stukkies Bloodbath - mass strangulation & soul evisceration, allebei t einde Malevolent Creation - slaughter of innocence, heel t nummer . |
|
Bij de eerste geluidjes van Meshuggah's D-E-I word ik al gek in de kop [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-01-2006 16:37] |
|
Einde van Metalwrath van Amon Amarth. Gitaarstukken in Eld (Enslaved). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
1:39 bij Ont Blod van Mörk Gryning Godverdomme dat stuk is geniaal |
|
quote:Serieus ja? O ja : Dat tokkelstuk op The Armageddon Theories van Theory in Practice.. en dan hoe het volgende nr er in komt |
|
quote:ie ie ie ie Die campfire version is trouwens ook geweldig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:O ja haha! True Human Design staat dat toch op he? (hebbikni ) |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |