|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Het hele Zorn Aus Aeonen nummer van Lunar Aurora. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
HET STUK DER STUKKEN 1349 - Buried by time and dust, 1:07, die versnelling. MACHTIG. |
|
Alleen jammer dat het een Mayhem nummer is |
|
De zanglijnen na 7 minuten Milanó van Sigur Rós. Kippenvel ten top |
|
quote: idd Je moeder. |
|
quote: Aan dat stukje dacht ik meteen toen ik dit topic zag staan Verder de gitaarintro van Under korpens vinger van Dimmu Borgir's eerste cd (For All Tid) Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil. |
|
het nummer Evilized van Tiamat, waar ineens een stukje blues heel zwaar gespeeld wordt, en net voor er een fijne solo komt "come on Captain", dat heerst Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Het openingsriffje van iced earth-when the night falls |
|
Skyforger - six days of madness Dat stukje 'oorlog' door de muziek heen heerscht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zit hem net weer even te luisteren: het begin van "The Ravenous Beast" van Destruction (CD: 'Metal Discharge'). |
|
quote:Ik neem aan dat B dat wel kent, ga ik van uit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nile - Khetti Satha Shemsu... Dit vind ik persoonlijk één van de meest passende en sfeervolle outro's die ik al ooit gehoord heb! Vooral als ze je live juist volledig hebben weggeblazen,kan je er nog een héééle tijd staan samen met mee te brullen Exodus - Deathamphetamine... Het hele nummer is zo prachtig opgebouwd, met als hoogtepunten telkens het lekker aggressief geschreeuwde "Deathamphetamine" gevolgd door prachtige versnelling/solo!! bv:03:14 - 03:59 Heerlijk heerschende nieuwe plaat! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
het begin van the dark van jon oliva's pain.... heerlijk (eigenlijk dat hele nummer wel...) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bathory - Call from the grave; My life had ceased The time was comed Can no-one hear my pleas, Die stem, het ritme gewoon perfect. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Uiteraard.. leek me nogal logisch. Ik vind de 1349 versie gewoon gaver, of mag dat niet volgens bepaalde Mayhemmers ? |
|
quote: edit Nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 20-09-2005 21:22] |
|
quote:van mij wel hoor, ik vind orginele versies altijd beter.. er werd blijkbaar gedacht dat je het orgineel niet zou kennen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Yup, zeker een van mijn favo Meshuggah-stukjes. Ook vet dat live in de melkweg (vorig jaar en dit jaar) iedereen het meebrulde Zo heerlijke zware riff die erna komt. |
|
Die vreselijk geripte beginmelodie op Swallow the Sun- Swallow. maar wel tof. |
|
quote: Van Meshuggah heerst alles gewoon... |
|
quote: Hell yeah En : meteen het begin van Beneath the Massacre - Comforting Prejudice!! Tering!! Oeh en die modulatie in Silverflame van DML [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-09-2005 23:40] |
|
2:42 in Blind Faith van Dream Theater. Geweldig stuk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Aangezien het toch even min of meer over Meshuggah ging: ik zit momenteel 'Chaosphere' te luisteren - check de gitaarsolo op 1:07 in "The Mouth Licking What You've Bled".... GODVERDOMME!!!! |
|
quote: Yup, heel vet. En wat dacht je van het outro van New Millenium Cyanide Christ |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |