|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
het semi akoestische stukje van immortal's blashyrk vooral dat grunt stuk..aarghh daar word ik spontaan geil van. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb da me veel nummers... mijn smaak ligt vooral opera-gericht dus is het ook meestal da da mij rillingen doet geven... Ten eerste bij Nightwish - Deep Silent Complete, het stuk: "The age will say this poet lies, heaven never touched earthly face, the age will say this night was ours, blessed with the deep, the silent, the complete.." Bij Dreams Of Sanity - Within (The Dragon), de vocalen op't einde. Within Temptation - Mother Earth; da stuk me de mannelijke vocalen derbij After Forever - Who Want To Live Forever, "Touch my lips with your fingertips", da stuk Therion - Summernight City, het refrein en TOTAAL niet passend: Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow.. het stuk met "All beauty must die." der zijn der nog wel meer, maar daar kan ik zo direct nie opkomen... |
|
Ten eerste: Thorns of crimson death (Dissection) - Het hele nummer... maar vooral het refrein "Hear the choirs!!!!". En dan vooral de laatste... aargh.... Unhalloed van dissection en vooral het stuk "Burning high at the stakes.... with the love of christ" en de solo erachteraan... Dissection - The somberlain daar krijg je inderdaad een calippo van 100 meter van Dissection - Frozen... vooral dat stukse van "Tears in my eyes.... turn into fire" Okeej genoeg dissection... Darkthrone - Slottet I det Fjerne dat begin... arghhh! Emperor - With strenght i burn, dat stukje wanneer Ihsash gaat 'voorlezen' zegmaar en die hoorns erdoor... AAARGHH... Emperor - Intro + Begin Ye entrancemperium Emperor - Into the infinity of thoughts, als de keyboards "MACHTIG" beginnen te spelen... allemensen da's gewoon niet te beschrijven. Burzum - Spell of destruction - begin... skitterende riff Iron Maiden - Stranger in a strange land - de solo... en die geweldige zang van bruce in dat nummer En zo heb ik nog veel meer kippevelstukken, maar die bespaart ik jullie effetjes.... Ik, Wil Schuurman |
|
Nile - Ramses bringer of war, die intro! |
|
intro van mercyful fate's "The Oath" by the symbol of the creator I swear henceforth to be a faithfull servant of his most puissant arch-angel the prince Lucifer whom the Creator designated as His regent and Lord of this world amen. en wat ook te gek is, in celtic frost's into the crypts of rays, weet tom warrior er in bijna op het eind 3X OEH achter elkaar in het couplet te bléren, [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-05-2002 20:08] Oud Vuil. |
|
Ja, die Tom Warrior is sowieso wel goed in OEH roepen. |
|
Heel Dracula van Iced Earth Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
en onze nederlandsche tom, bennie jolink: oehhoeoehhoerend hard, van normaal ok veul oeh's [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-05-2002 20:24] Oud Vuil. |
|
Nog een heerschend stukje, de manier waarop Tom Warrior 'Dethroned Emperor' uitspreekt... Wel een ontzettend toffe strot moet ik zeggen. |
|
old mans child - World Expiration zit rond de 3:16 een heel mooi stukje in gevolgt door een solo echt mooi Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: argh jah, triumph of death van hellhammer, dat intro met die huilende gitaar en die getergde vocalen van tom, AAAAAH OEHHH!!! Oud Vuil. |
|
quote: Ja Hellhammer moet ik dus nog horen. DAMN!!! Maar dat gaat zeker gebeuren. |
|
quote: de gekste namen hoor ik uit uw mond vallen van bands wiens naam ik nog niet in dt menschenleven heb mogen horen en ge zegt me dat ge het nog niet heefT??? zal ik in ieder geval triumph of death(AAAARRRGGGHHH) voor je uploaden op de server van ranjakar(als het me lukt, nog nooit gedaan. tis wel wanadoo, heh Oud Vuil. |
|
quote:Yeah ik weet het, zo langzamerhand krijg ik best wat verstand van metal maar sommige stukjes geschiedenis zijn nog steeds niet op hun plek gevallen; het werk gaat echter door! Alvast bedankt als het gelukt is . |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
'Are You Morbid?' in Morbid Tales van Celtic Frost... |
|
het begin van het nummer "the death of innocence" van Dark angel. Dat is opeens zo een ultra agressive riff, dat levert een adrinaline stoot van jewelste. riffs uit de nummers "holy hell"en Exorcist" van possessed. briljant, echt briljant. begin stuk van "blood, fire, death' van bathory, klasse. |
|
-De baslijnen in 'Orion'van Metallica ...héérlijk... -De intro van 'Mourning Palace'van Dimmu Borgir... -Het toetsenwerk halverwege 'I never die'van Crematory...doet me zwijmelen... -Het einde van AC/DC's 'Jailbreak',waarbij Angus puur met zijn gitaar geluiden nabootst(sirene,machinegeweer,...) -Het beginstuk van Type O's 'Christian Woman' Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Immortal's Battles in the North op 3.56 BATTLEEEEEEEEEEES, BATLLES IN THE NOOOOORTH en nog een klein dingetje, ik zeg alleen: blaze in the northern sky [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2002 21:41] |
|
Iron Maiden - Live After Death - Rime of the ancient mariner: Het stuk vanaf "The curse it lives on in their eyes... ... Then down in falls comes the RAAAAAIIIIIN", wat daarna komt bezorgt mij zelfs kippevel alleen al als ik eraan denk. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: dwaallicht, hellhammer is on it's way(2,1kbps wanadoo )zit nu op 14% , maarrr bereid je voor op een partijtje blasphemische metal waarbij jij denk ik met de kop tegen de muur zal knallen, want dat je dit nog niet gehoord had. hellhammer is dan ook ff anders als frost(en die rulen al zwaar), veeeel smeriger en ongepolijster als morbid tales echt wel!!! let me know anders pletter ik de hele cd er snachts wel op. oja on topic, het gedeelte tekst dat van cliff bierton is, en dat james hesslig dan uitspreekt in to live is to die when am man lies he murders some part of the world these are the pale deaths which men miscall their lives all this i cannot bear to witness any longer cannot the kingdom of salvation take me home ooooh, kippevel nummer van de laatste ceedee die te gek was van de voormalige speedmetalgoden Metallica Oud Vuil. |
|
Altar - The Unbeliever ik dacht na 3:15 minute... komt er een heel gaaf gitaarstukkie Moonspell - Mephisto, als de zanger van scream/grunt over gaat naar zijn normale stem *scream/grunt* I am an angel who dresses in red Riding above you, etching fire rings I have learned to fly Don't you remember? While you still have not come down From your long-dead tree *scream/grunt* *clean zang* I can teach you wonders if you give me your soul Marvels and wild dreams can be yours I can teach you how iron turns to gold And how life can grow so old *clean zang* erg cool ook de snelle stukken in Full Moon Madness van Moonspell zijn erg gaaaff ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Wim: Triumph of death is inderdaad een meesterlijk nummer! Vunzig vette riffs! Schijtheerschende vocalen... WAAEEERRGGHH... Ik, Wil Schuurman |
|
de riffs in "the return of darkness and evil"( ik zit er momenteel ook naar te luisteren) van bathory...de riffs zijn zo simpel maar toch zijn ze megavet |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |