|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ik krijg kippenvel van die zanger van no use for a name--> zo'n donders fijne stem! |
|
Fall Of Because - Middle Amerika Zit zo een stuk in dat nummer dat het nummer tenonder gaat in een soort Killing Joke goes Noise stijl en dan even later komt die dreunende basgitaar en die zang erbij. Fantastisch. |
|
En wat vinden we van 'I' van Meshuggah van 2:08 tot 3:45 Mr. Virtuelous |
|
quote:en niet alleen dát stuk! Al eerder gezegd: de solo in Meshuggah's Concatenation Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gitaarsolo vanaf 7:58 in 'Endless' van Bozzio Levin Stevens. Ruim twee minuten lang moordende virtuositeit. |
|
Het mosh-stuk in Western Cancer van Rotten Sound. M'n hoofd gaat nog elke keer helikopteren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Strapping Young Lad's Skeksis op 2:50 tot 3:26 |
|
Strapping young lad - Oh my fucking god van 2.02 tot 2.56 nouja.. eigenlijk is gewoon het hele nummer super vet maar dat stukje echt tering vet en dan nog wat softer Jeff buckley - mojo pin 3.45 - 4.05 echt tranentrekkertje |
|
+ 1 @ Jeff Buckley Vanaf het cleane stuk in Selkies: The endless obsession van Between The Buried And Me vind ik erg mooi [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 18-06-2006 20:25] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dat piano stukje in Swansong For A Raven van Cradle, waarna de rest d'r in komt. Niet geniaal, wel erg lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Terwijl ik dit lees krijg ik kippevel. Zegt genoeg lijkt me.. |
|
intro van metalchurch - metalchurch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
een vrij staccato riffje uit Bury me in Smoke van DOwn zit een heerlijk vloeiende zanglijn over .. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |