|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Het begin van In Torment In Hell van Deicide Faustian Spirit of the Earth |
|
Het einde van Malevolent Creation's Retribution... een stem op de achtergrond; GET THE GUN, DO IT DO IT! (heeft met de muziek zelf natuurlijk geen fuck te maken.....) Suck my piss |
|
quote:U hebt net deze GEWELDIGE slayerschoen GEWONNEEEUH!!!! [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 21-09-2005 20:33] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Haha, die vond ik ook toen ik op internet zocht naar schoenen! |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik wil graag een Manowar televisie. |
|
Mja, en ik een Kiss-auto. |
|
Fantomas.. in zn geheel.. |
|
quote: De eerdere CD's zijn beter, met name Deicide, Once Upon The Cross, Legion en Serpent's of the light. Daar zitten een partij goede riffs in "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mike Oldfield - Taurus 1, daar zit een stukje in wat zo in een Ayreon nummer had kunnen staan, misschien dat Arjan het ook kent, ik kan er geen min. aanduiding bij zetten aangezien ik hem op LP heb Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bij de nieuwe Nevermore in het nummer 'This Godless Endeavour' zit een stuk wat zo'n ongelofelijke spanningsopbouw (children, sitting in the tree, they turn to laugh at me etc.) heeft en daarna barst de hel los: kippuhvel!!! |
|
"The Baying Of The Hounds" van Opeth: sowieso het intro, en ook het gedeelte waar Mikael voor het eerst clean zingt ('Everything you believed is a lie'). Oew, kippevel. |
|
't eerste wat bij me opkomt: -intro+aanvang eerste nummer 'Beyond the Wandering Moon' v Aeternus! -tempoversnelling in 'Shadows and Dust' v Kataklysm -aanvang eerste nummer 'Ond Spiritism' lp v Armagedda ... Je kan me de bout hachelen! |
|
To live is to die van Metallica..krijg er nog steeds kippevel van..Vooral het stukje tekst dat Jamz opleest.. When a men lies. he murders some parts of the world... [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-10-2005 22:14] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat is To Live Is To Die. Dat stukje tekst is trouwens door Cliff Burton geschreven. |
|
quote: Yep die bedoelde ik...Allebij op Justice..Jason was een wwardig opvolger van clif..Van die nieuwe ben ik niet zo kapot..meer sepultura bassist... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Euhm .. dude .... dat is de oud Suicidal Tendencies bassist, die speelt die gast van Sepultura er met zijn rechterarm op zijn rug gebonden nog uit ... |
|
quote: Dat stuk erna Die open snaar riffs |
|
Paaaaa... nénénéné.... dada... beng! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Iedergeval vind ik em niet in Metallica passen, but thats just mine opinion.. Metallica maakt geen snelle ruige nummers meer denk ik..ze worden ein bischen alt Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: |
|
quote: Hoewel St. Anger dan geen M.O.P mag heten, gaan ze wel behoorlijkt terug naar hun roots. St. Anger klinkt heel wat sneller en ruiger dan (re-)Load enz. \ Ik heb die st. Anger DVD ook en spelen kunnen ze nog zeker hoor Vooral het baswerk en de riffs van met name James zijn soms ontieglijk snel. Dus............ ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik heb alle ceedees ook en een stuk of 8 bootlegs..en ook die dvd die je bij st anger kreeg..Het is mijn mening dat die nieuwe er niet bij hoort..nee geen dave mustain type meer das ook niet goed. Maar hij straald niet hetzelfde als Clif Burton en Jason Newsted uit..thats it...Ik vind zo`n beetje ride the lightning en MAster of puppets wel hun hoogtepunt. Bij Justice is het ook nog wel te doen..Ben hart en nieren tallica fan..en ik schaf alles aan van ze of het nu snel of traag is..ik heb sympathie voor die gasten..Heb m`n zoontje Jason genoemd..wilde eerst James Jason maar da vond z`n moeder toen nie goed... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |