|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Student biologie, dus dit is gewoon veldonderzoek. Wat een gezeik om dat buikje van dat meisje trouwens. Men hokt samen met een mormel dat gerekend kan worden onder de afzichtelijkse aller gedrochten (if any), maar dit kan dan weer echt niet. Goed bezig geweest, Frans. Hopelijk heb je er een leuk triootje aan overgehouden. Wanneer was de reunie van GD alweer gepland? Frans dus. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2011 17:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, Hans! |
|
Hans Anders? |
|
Anders "Frans". Ook leuk van TMDC dat ze de Terminator-series hebben gekeken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Student biologie, maar inmiddels ook part-time biologie docent op een middelbare school Leuke reacties allemaal |
|
quote: Heb je ook namen en rugnummers? Zo niet, dan -------> triest. Boeiender |
|
quote: Ja en? Is dat erg? Mensen vinden het soms lekker aan mekaar te zitten, niet zo schokkend allemaal hoor. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Is zeker niet erg, allesbehalve. Maarre, netjes is anders. Ik doel dan met name op jouw vraag 'over welke van deze gleufdieren heb jij je ontfermd?' uit het fototopic, waarop vervolgens doodleuk - met foto en al - het meisje in kwestie werd aangewezen. Hou dat gewoon lekker voor je, wie weet kennen mensen hier haar wel, en ik kan me echt niet voorstellen dat het voor iemand leuk is als persoonlijke informatie als 'ja, met dit gleufdier rechts op de foto heb ik een one-night stand gehad' op een openbaar forumpje wordt gepost. Ik zou dat écht slecht trekken, in ieder geval. Het is een beetje om dezelfde reden dat mensen doorgaans geen Facebook-statusupdate posten met de boodschap 'godverdikkeme nog an toe, net flink van bil gegaan met *insert nametag*', om eens wat te noemen. Heeft overigens niets te maken met preutsheid, de noodzaak om zulke shit publiekelijk te delen ontgaat mij echter in het geheel. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ik ben het hier voor wat mij betreft persoonlijk wel mee eens. Niettemin vind ik het uitermate vermakelijk als het anderen betreft. En geef toe, die three-way-tongue pic is gewoon baas. Faalhaas heeft sowieso geen respect voor vrouwen, dat was al langer bekend. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je beseft toch dat je moraalriddergeneuzel, dat overigens volledig waar is en waar ik het helemaal mee eens ben, geen bal zal uithalen? Behalve dat je jezelf vertoont als een zeiksnor? Het viel me in andere topics ook op. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Beetje gejank allemaal ja. Verstikking en dat meisje kozen er zelf voor om zo voor de metalshots camera te poseren en zich even uit te leven op het openbaar toilet. Blijkbaar trekken ze zich niks aan van wat anderen van hun vinden, prima instelling Dat daar achteraf dan nog wat over nagejankt wordt op 1 of ander forumpje zal ze dan helemaal wel een worst wezen lijkt me. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Verstikking en zijn tienermeisjes waren nadrukkelijk aanwezig. Beetje aanstellen en aandachtvragerig rondlopen.... Ieder zijn keuze toch?! Prima Metal tienergedrag lijkt me zo... Als dat is hoe verstikking wil overkomen is hij (en zijn Metal tienermeisjes) met vlag en wimpel over de eindstreep mee gekomen :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik proef ook wel enige jaloersheid in dit topic trouwens. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Precies... Mij kan het weinig schelen hoe Fransje Verstikking zich gedraagt.... Haters gonna Hate! Verder keur ik het gedrag van Fransje helemaal goed; heerlijk stereotypisch Metal mongolen gedrag! Zo zie ik het graag! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Maar hij had wel mooi z'n shirt aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wie er wat ook van vind, ik heb een geweldige dag en nacht gehad en maak me er verder iig niet zoveel zorgen om |
|
Goed zo Frans! Tell them how! Haters gonna hate... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Haters op ZM? Nog nooit iets van meegekregen |
|
Haha, die borderline tienertjes ook op EMM gezien. Goed dat iemand zijn voordeel er mee doet, had ik vroeger ook gedaan. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |