IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 10/12 Maas Metal Meeting: laatste hometown show God Dethroned + festival Vorige pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 17-12-2011 13:45 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Peter Steele kwam dan ook uit die Stargate achter hem. Wat heeft Verstikking voor werk? Er hoeft maar 1 collega via een Facebook een beetje door te klikken en je hangt op het prikbord in de kantine.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2011 16:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Student biologie, dus dit is gewoon veldonderzoek.

Wat een gezeik om dat buikje van dat meisje trouwens.

Men hokt samen met een mormel dat gerekend kan worden onder de afzichtelijkse aller gedrochten (if any), maar dit kan dan weer echt niet.

Goed bezig geweest, Frans. Hopelijk heb je er een leuk triootje aan overgehouden.

Wanneer was de reunie van GD alweer gepland?

Frans dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2011 17:46]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-12-2011 16:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, Hans!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 17-12-2011 16:48 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Hans Anders?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-12-2011 16:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Anders "Frans".

Ook leuk van TMDC dat ze de Terminator-series hebben gekeken.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 17-12-2011 17:25 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 17 december 2011 13:45 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Peter Steele kwam dan ook uit die Stargate achter hem. Wat heeft Verstikking voor werk? Er hoeft maar 1 collega via een Facebook een beetje door te klikken en je hangt op het prikbord in de kantine.

Student biologie, maar inmiddels ook part-time biologie docent op een middelbare school

Leuke reacties allemaal

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2011 17:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 december 2011 16:05 schreef Mutilator het volgende:Student biologie, dus dit is gewoon veldonderzoek.

Wat een gezeik om dat buikje van dat meisje trouwens.

Men hokt samen met een mormel dat gerekend kan worden onder de afzichtelijkse aller gedrochten (if any), maar dit kan dan weer echt niet.

Heb je ook namen en rugnummers? Zo niet, dan -------> triest.

Boeiender

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 17:42 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2011 13:45 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:

Ja en? Is dat erg? Mensen vinden het soms lekker aan mekaar te zitten, niet zo schokkend allemaal hoor.

... hoe de hazen lopen ...

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 17-12-2011 17:50 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 17 december 2011 17:42 schreef faalhaas het volgende:
Ja en? Is dat erg? Mensen vinden het soms lekker aan mekaar te zitten, niet zo schokkend allemaal hoor.

Is zeker niet erg, allesbehalve. Maarre, netjes is anders. Ik doel dan met name op jouw vraag 'over welke van deze gleufdieren heb jij je ontfermd?' uit het fototopic, waarop vervolgens doodleuk - met foto en al - het meisje in kwestie werd aangewezen. Hou dat gewoon lekker voor je, wie weet kennen mensen hier haar wel, en ik kan me echt niet voorstellen dat het voor iemand leuk is als persoonlijke informatie als 'ja, met dit gleufdier rechts op de foto heb ik een one-night stand gehad' op een openbaar forumpje wordt gepost. Ik zou dat écht slecht trekken, in ieder geval.

Het is een beetje om dezelfde reden dat mensen doorgaans geen Facebook-statusupdate posten met de boodschap 'godverdikkeme nog an toe, net flink van bil gegaan met *insert nametag*', om eens wat te noemen. Heeft overigens niets te maken met preutsheid, de noodzaak om zulke shit publiekelijk te delen ontgaat mij echter in het geheel.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-12-2011 17:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2011 17:50 schreef Sonic Titan het volgende:
Is zeker niet erg, allesbehalve. Maarre, netjes is anders. Ik doel dan met name op jouw vraag 'over welke van deze gleufdieren heb jij je ontfermd?' uit het fototopic, waarop vervolgens doodleuk - met foto en al - het meisje in kwestie werd aangewezen. Hou dat gewoon lekker voor je, wie weet kennen mensen hier haar wel, en ik kan me echt niet voorstellen dat het voor iemand leuk is als persoonlijke informatie als 'ja, met dit gleufdier rechts op de foto heb ik een one-night stand gehad' op een openbaar forumpje wordt gepost. Ik zou dat écht slecht trekken, in ieder geval.

Het is een beetje om dezelfde reden dat mensen doorgaans geen Facebook-statusupdate posten met de boodschap 'godverdikkeme nog an toe, net flink van bil gegaan met *insert nametag*', om eens wat te noemen. Heeft overigens niets te maken met preutsheid, de noodzaak om zulke shit publiekelijk te delen ontgaat mij echter in het geheel.

Ik ben het hier voor wat mij betreft persoonlijk wel mee eens. Niettemin vind ik het uitermate vermakelijk als het anderen betreft.

En geef toe, die three-way-tongue pic is gewoon baas.

Faalhaas heeft sowieso geen respect voor vrouwen, dat was al langer bekend.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-12-2011 18:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2011 17:50 schreef Sonic Titan het volgende:

Je beseft toch dat je moraalriddergeneuzel, dat overigens volledig waar is en waar ik het helemaal mee eens ben, geen bal zal uithalen? Behalve dat je jezelf vertoont als een zeiksnor?

Het viel me in andere topics ook op.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2011 18:42 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Beetje gejank allemaal ja. Verstikking en dat meisje kozen er zelf voor om zo voor de metalshots camera te poseren en zich even uit te leven op het openbaar toilet. Blijkbaar trekken ze zich niks aan van wat anderen van hun vinden, prima instelling Dat daar achteraf dan nog wat over nagejankt wordt op 1 of ander forumpje zal ze dan helemaal wel een worst wezen lijkt me.

... hoe de hazen lopen ...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2011 20:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Verstikking en zijn tienermeisjes waren nadrukkelijk aanwezig. Beetje aanstellen en aandachtvragerig rondlopen.... Ieder zijn keuze toch?!

Prima Metal tienergedrag lijkt me zo... Als dat is hoe verstikking wil overkomen is hij (en zijn Metal tienermeisjes) met vlag en wimpel over de eindstreep mee gekomen :D

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-12-2011 20:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik proef ook wel enige jaloersheid in dit topic trouwens.

Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

irritante klootzak
Posted 17-12-2011 20:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Precies...

Mij kan het weinig schelen hoe Fransje Verstikking zich gedraagt.... Haters gonna Hate!

Verder keur ik het gedrag van Fransje helemaal goed; heerlijk stereotypisch Metal mongolen gedrag! Zo zie ik het graag!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-12-2011 20:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2011 20:18 schreef irritante klootzak het volgende:
heerlijk stereotypisch Metal mongolen gedrag!

Maar hij had wel mooi z'n shirt aan.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 18-12-2011 3:27 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Wie er wat ook van vind, ik heb een geweldige dag en nacht gehad en maak me er verder iig niet zoveel zorgen om

irritante klootzak
Posted 18-12-2011 9:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Goed zo Frans! Tell them how!

Haters gonna hate...

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 18-12-2011 19:37 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Haters op ZM? Nog nooit iets van meegekregen

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 22-12-2011 0:58 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Haha, die borderline tienertjes ook op EMM gezien. Goed dat iemand zijn voordeel er mee doet, had ik vroeger ook gedaan.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com