|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij hebt toch geneukt? Voila.. de rest kunt u zelf wel invullen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zeker OWW tegen het lijf gelopen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Achterzijde Deventer CS FTW! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Catharijnesteeg FTW!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Frans was in de benzinebar wel maximaal goed bezig, echt niet normaal. |
|
quote: Niet op dit festival gebeurd, dus? Mooi, kunnen jullie het daar in een ander topic over hebben: ontopic, graag. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-12-2011 14:04] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
quote: Valt wel een beetje mee, dacht ik. We proberen alleen maar te regelen dat we volgend jaar goedkoper bier kunnen drinken. En ik drink die troep niet eens. Overigens hadden wij het in de goeie ouwe Dynamo tijd wel degelijk over organisatorische kwesties die ons minder goed bevielen. Is ook niks mis mee lijkt me en het betekent ook helemaal niet dat het een amateuristische bende was. Integendeel, de zaken die hierboven genoemd worden, zijn allemaal goed bedoelde feedback. quote: Daarover bestaat geen twijfel! En over de kwaliteit van de uitvoering ook niet. Daarom heb ik nu al zin in volgend jaar. Touché, pussycat! |
|
quote: Jep, ben helemaal niets verloren |
|
Was het een beetje een vers festival? |
|
redelijk, paar rotte appels hier en daar ... hoe de hazen lopen ... |
|
Lekker bezig Frans! |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Whoppa! |
|
Juist... en dan maak je je zorgen om mijn onschuldige post op je facebook? |
|
Ik weet niet hoor, maar ik zou echt met man en macht willen voorkomen dat dergelijk beeldmateriaal van mij zo in het openbaar zou verschijnen, lijkt me niet helemaal oké. Laat staan dat ik in het openbaar rond ga bazuinen met wie er geneukt is, want ook daar kan iedereen lekker over meegenieten. Die rechter (op de foto rechts, iig) heeft trouwens een beetje een spekkig patatbuikje. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
+1 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Joa, een viesterd. Daar heb je toch niet mee geneukt Frans? Spek is om te bakken, niet om te neuken. Boeiender |
|
Zoals men ziet zijn er dus foto's op: http://www.metalshots.com/2011/2011-12-10_MaasMetalMeeting_Groningen/index.php en via facebook op: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.181562958606589.39069.150879921674893&type=1 |
|
quote: Dat op het podium ding was mij wel voldoende openbaar zonder bazuinen. Overigens, ieuw Frans.. ieuw! En toch geniaal, jassen/plee dame was not amused toen ze jou steeds uit de damesplee moest schoppen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-12-2011 20:35] |
|
toch leuk dat Peter Steele ook weer eens van de partij was ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:So what! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik vind die grote gok dan treuriger... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |