|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Cheers! |
|
Net 3 tickets besteld. Aanwezig! |
|
Is het al tijd voor een lijstje? - BlackWizard - Sjon - Greycloak - |
|
- BlackWizard - Sjon - Greycloak - Zillah - Marc Beelzebub enz - Onweerwolf - Amarantha - Verstikking |
|
- BlackWizard - Sjon - Greycloak - Zillah - Marc Beelzebub enz - Onweerwolf - Amarantha - Verstikking - Retardo |
|
- BlackWizard - Sjon - Greycloak - Zillah - Marc Beelzebub enz - Onweerwolf - Amarantha - Verstikking - Retardo - MMayo |
|
- BlackWizard - Sjon - Greycloak - Zillah - Marc Beelzebub enz - Onweerwolf - Amarantha - Verstikking - Retardo - MMayo[/quote] - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik heb vet zin* in The Wounded morgen. *Mokersiked, voor de hipsters onder ons. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
On my way to Huize Maas! Gaat een lange, maar vermoedelijk ook erg mooie dag worden Tot vanmiddag/vanavond allen die gaan komen |
|
Over een half uurtje naar de trein, tot vanmiddag |
|
Heb een "wegens omstandigheden"-kaartje in de aanbieding, een goede vriendin heeft even iets anders om over na te denken dit weekend. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik pak de trein van half 4, ben ik mooi op tijd om eindelijk Entrapment eens te zien www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: goh, vertel er eens wat meer over... klinkt interessant en spannend zeg...... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:http://www.maasmetalmeeting.nl/ Lees hier alles wat je erover wilt weten. [edit]En als je iets over het kaartje wilt weten; €15,-, de vvk-prijs.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-12-2011 14:30] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nee, had meer interesse in je verhaal over die chick die ergens over na moet denken... daar wil je kennelijk iets over kwijt, anders had je dat waardeloze verhaal ter extra informatie er bij gezet.. overigens hoef ik je kaartje niet.. ik doe enkel aan de gastenlijst Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
maarre.. ff zonder gekheid: nog ff wat witte vedet er in klatsen en dan die kant maar eens op met JtothafuckingB Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Maar jij vindt het dus wel intressant? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: tuurlijk, anders vroeg ik er toch niet naar? Greycloak heeft mij nieuwsgierig gemaakt met zijn verhaal........ ik wacht op het plot.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Mooie zin dit, en volgens mij heb ik er de reden al bijgezet. Maar goed, bedankt voor deze onwijs interessante blik in mijn psyche. Gelukkig heb je die blik ongevraagd aangeboden anders had ik nu zeker geld moeten betalen voor het onderzoekje. Succes met je gastenlijst! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
graag gedaan... tot straks! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Word. Sick. Sowiso moeilijk spannend ook opzich. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Perkele!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wel aardig feestje. Erg gaaf: The Wounded & God Dethroned. Top: Prostitute, Act Of State & Fumes Of Decay. Matig: Monolith, Terzij De Horde Diep en diep triest: Grimm Nog triester: Flesje Hertog kostte 4 Euro. Humor: Verstikking die de toko uit wordt geschopt wegens 'twijfelachtig gedrag' op de dames WC. 2e Editie is prima, maar doe het dan in een fatsoenlijke zaal met fatsoenlijke prijzen en niet meer van die kneuzenbands. Ohja, een gabber dj na afloop is best grappig maar niet na een metal festival. Al met al was het idee zeer leuk maar de uitwerking liet behoorlijk te wensen over. *gemengde gevoelens heeft* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |