IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 10/12 Maas Metal Meeting: laatste hometown show God Dethroned + festival Vorige pagina | Volgende pagina
BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 11-12-2011 5:31 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Thanks voor de feedback Marcel

Concreet wil ik even nader verklaren hoe het zit dat jij je (volledig terecht) beklaagt over de prijzen en dat ik als organisatie toen ik al veel geregeld en vast staan had helaas weinig invloed op had. Enkel de muntjes van 2,50 naar 2 brengen kon nog, maar 2 muntjes voor een fles Becks of HJ was inderdaad veel te duur.

Verder wil ik ook benadrukken dat ik het geweldig vond om al vanaf 13:00 lekker wat enthousiaste mensen binnen te hebben. Zij waren diegenen er voor zorgden dat de stemming er al vroeg goed!

Mooi om zoveel discussies te zien vanavond:
Wounded: "Slappe overschatte poepband" of "Jaren op gewacht, geweldig!"
Terzij de Horde, Grimm al minstens zo.
En Dither uiteraard al helemaal

Al met al wil ik iedereen bedanken voor het massale opkomen, hard feesten en tot 1:40 blijven knallen bij God Dethroned!
De Groningse metal-scene heeft zich weer eens van zijn beste kant laten en tot mijn verbazing waren er ook lekker wat bekenden uit het hele land, respect!

Op naar een volgende editie en ik neem alle geleerde lessen mee! Namens alle bands, iedereen erg bedankt, stuk voor stuk vonden de bands het een leuk en dankbaar publiek!

Slaap lekker mensen, maximaal kapot!

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 11-12-2011 11:10 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Mooi feestje, zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben overigens benieuwd wat de brandweer had gevonden van van de fakkels van Grimm. Er hing nogal wat brandgevaarlijk spul aan het plafond.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-12-2011 11:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2011 2:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Erg gaaf: The Wounded
Top: Prostitute
Matig: God Dethroned, Monolith,
Diep en diep triest: Grimm, die DJ met z'n teringherrie
Humor: Verstikking die de toko uit wordt geschopt wegens 'twijfelachtig gedrag' op de dames WC.

Even bovenstaande aangepast Vond GD niet echt goed overkomen, beetje zoutloos en matig. En die DJ, wist hij wel hoe zijn apparatuur werkte en wat een tering herrie produceerde hij uit de speakers. En waarom zo fucking hard dat zelfs oordoppen geen gehoorbescherming meer konden bieden? Run, Forrest! Run!!

Oh en Verstikking, echt he.. wat had jij dan voor wichie gepakt op het podium, in de kroeg en in de plee wahaha ? Geniaal wel, die toko worden uitgeschopt en heb jij je afterparty nog overleefd in de Benzinebar?

Verder supergezellig feestje, altijd leuk met die Groningers en semi-Groningers daar in het Hoge Noorden. Ben nu pas thuis, pff.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-12-2011 11:21]

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 11-12-2011 11:19 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Mooi feest.

Entrapment: band van de dag/avond
Terzij de horde: Goeie show.
God Dethroned ook vet maar na 6 nummers vond ik het wel best.

Goede team-up met Sjon de hele dag.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-12-2011 12:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Mooi feestje:
Stukje gezien can Funes of Decay; prima saaie middelmatige death metal...

Entrapment; koningsband... Beste Deathmetal ban van NL

Verder geen band meer gezien

Mooie kerstsfeer in de zaal
Prima gin & tonics (voor 6 euro) en lekkere lauwe alfa uit de backstage

Prima feestje, props voor Merlijn!!!!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 11-12-2011 12:42 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Show ging prima,

Iets daarna even de spullen en de auto weggebracht, toch nog aardappelcurry van de vrouw gegeten in combinatie met wat glazen chouffe en toen in slaap gevallen op de bank.

Dus de Ramoniak party met het gratis bier gemist in de kroeg godver.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-12-2011 12:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 december 2011 12:06 schreef irritante klootzak het volgende:

Entrapment; koningsband... Beste Deathmetal ban van NL

Erg gave band ja, vrijdag beuktten ze ook lekker!

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-12-2011 14:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Owja, die was ik nog vergeten. Entrapment was inderdaad weer erg vet.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-12-2011 14:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2011 11:16 schreef MMayo het volgende:
Vond GD niet echt goed overkomen, beetje zoutloos en matig.

Dat had ik in Leeuwarden bij het vorige allerlaatste optreden van God Dethroned. Gisteren vond ik ze toch wel weer erg vet. Ik heb zelfs nog even in de pit gestaan en zulks doe ik al jaren niet meer eigenlijk.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2011 15:16 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het was nu dan ook wel wat te koud voor ontblote, bezwete metalheadpenzen...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-12-2011 15:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2011 15:16 schreef Forever After het volgende:
Het was nu dan ook wel wat te koud voor ontblote, bezwete metalheadpenzen...

Dat klopt. Nu was het vooral knuffelen geblazen met Regeer en die houdt altijd netjes z'n shirt aan.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-12-2011 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2011 15:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat klopt. Nu was het vooral knuffelen geblazen met Regeer en die houdt altijd netjes z'n shirt aan.

Ghehehe wij stonden naar jullie gehuppel en zacht geduw te kijken van een afstandje, cute hoor!

Ate
Usericon van Ate
Posted 11-12-2011 16:45 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

Ik heb mij gister wel vermaakt op het festival. Jammer dat het zo uitgelopen is zodat we God Dethroned niet meer konden zien.

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 11-12-2011 16:57 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Volgende keer los van de podium-technici nog even een aparte tijdschema-nazi stage-manager erbij zetten is zeker een punt dat ik gisteren geleerd heb
Op Sodom was dat altijd mijn functie, maar gisteren voelde ik mij even als Regeer die de hele dag door al de zaken te regelen op Sodom Open Air zelf totaal niet aan bands toekijken komt

Wordfuhrer TMDC
Posted 11-12-2011 17:53 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

20 minuten ombouwtijd is gewoon te kort. Toch bijzonder dat men daar iedere keer(No offense BW) daar weer de mist mee in gaat. Voordat een drummer goed en wel van het podium is ben je 10 minuten verder en geef hem eens ongelijk. je hebt net een show achter de rug en dan moet je strak van de adrenaline opeens opletten of je spullen niet door het hele gebouw worden verspreid.

20 min in een festival setting met een verrijdbare drumriser en meerdere gitaarkasten waar je op kunt inpluggen is te doen. Dan kun je de boel kant en klaar zetten en aansluiten.

Een stagemanager die met een schema in de hand de boel zou manen tot spoed zou gisteren geen zin hebben gehad. Als de band allang speelklaar is, maar het personeel van de zaal niet in staat is een stageblok in te prikken volgens de vooraf gestuurde technische rider, is dat een probleem van de zaal zelf. Daar hoeft een show niet onder te lijden.

Ik ben erg blij dat er gisteren niet moeilijk werd gedaan als blijft het vervelend als aan het einde van de avond de boel extreem blijkt uit te lopen. Wellicht 2 bands minder op de bill volgend jaar en wel dezelfde aanvang en sluitingstijden aanhouden?

[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 11-12-2011 17:55]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-12-2011 18:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Overigens had TMDC best tien minuten kunnen spelen en The Wounded wat langer

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 11-12-2011 18:09 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Volgende keer 2 bands minder is inderdaad wel een plan, was nu wat krap allemaal, maar desondanks mooi om te zien dat mensen (sommigen na 12 letterlijk 12 uur bier en bands) non-stop doorgingen met feesten

Wordfuhrer TMDC
Posted 11-12-2011 18:10 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Mee eens, de enige reden dat er bij ons mensen in de zaal stonden was omdat
1. het rookhok veel te klein was
2. Verstikking het rookhok als openbaar toilet gebruikte

Ik heb The Wounded gemist, de laatste keer dat ik ze zag was met de cd presentatie van To Elysium in hedon ergens in 2006

was het nog wat?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-12-2011 18:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2011 18:10 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Mee eens, de enige reden dat er bij ons mensen in de zaal stonden was omdat
1. het rookhok veel te klein was
2. Verstikking het rookhok als openbaar toilet gebruikte

3. Moesten wachten tot The Wounded zou beginnen.

Verder helemaal mee eens!

Ja ik vond het wel weer een prima optreden, wel kort en qua keuze van nummers had het wel iets steviger gemogen naar mijn smaak. Ik vond Eduard altijd wel een toegevoegde waarde bij die band, jammer dat hij weg is, mist dan toch een stukje uitstraling. Achja, het was weer een mooi feestje.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 11-12-2011 21:39 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 11 december 2011 11:16 schreef MMayo het volgende:

Oh en Verstikking, echt he.. wat had jij dan voor wichie gepakt op het podium, in de kroeg en in de plee wahaha ? Geniaal wel, die toko worden uitgeschopt en heb jij je afterparty nog overleefd in de Benzinebar?

Ghehe, ik was er best aan toe zo te horen. Was een leuk meidje ja, werd er vanochtend mee wakker in fucking Emmercompascuum (of zoiets). Afterparty in Benzinebar was ook gaaf haha.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 11-12-2011 21:40 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Qua bands vond ik TMDC en Entrapment erg gaaf, voor de rest weinig van bands meegekregen verder.

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 11-12-2011 22:15 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Je leek het in ieder geval wel naar je zin te hebben

En eindigen in fucking Emmer-Compascuum is sowieso iets dat maximaal respect verdient

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-12-2011 23:13 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Heb me uitstekend vermaakt gisteren.

De zaal vond ik eerlijk gezegd prima. Zoals eerder gezegd, waren de prijzen voor drankjes (zeker de biertjes) alleen wel erg hoog. Verbazingwekkend dat Huize Maas kennelijk niet snapt dat een iets lagere bierprijs de psychologische grens om wat meer te drinken ook verlaagt. Gemiste kans v.w.b. omzet. Enfin, da's hun portemonnaie.

Jammer inderdaad van de uitloop. In mijn beleving is 20 minuten ombouwtijd eerlijk gezegd niet zozeer aan de krappe kant. Act of State kon zelfs met 10 minuten toe (en hadden prima geluid). Anderzijds hebben veel bands ook niet allerlei "toeters en bellen" mee die meer opbouw- en soundchecktijd vragen. Treffend was wel dat voordat de tweede band begon (heb de eerste overigens net gemist) het programma al 20 minuten vertraging had opgelopen...

Als ik zo vrij mag zijn een paar suggestie te doen: bij een volgende editie misschien wat later starten met wellicht één of twee bands minder. Hoewel de eerste bezoekers erg enthousiast waren, was de zaal nog wel wat karig gevuld en dat maakt het voor de eerste paar bands wel wat jammer om te openen op zo'n toffe bill. Al met al was het ook wel een erg lange dag en er waren de nodige mensen die bewust pas in de loop van de middag/begin van de avond kwamen. Het zou mooi zijn als je mensen kan verleiden om vroeg te komen en dat het tegelijkertijd geen uitputtingsslag wordt om tot het eind te blijven. Opa spreekt. De DJ stond inderdaad wel erg hard. Dat maakte het wel een wat kort door de bocht "accepteren of opbokken"-moment, omdat er door de decibels geen ontkomen aan was. Dat terwijl het vaak na een headliner prettig is om even na te kletsen/drinken. Voor GD dat nadien nog aan het afbreken was, leek het me ook geen pretje. Misschien iets om over na te denken voor de volgende editie. En dan ga ik inderdaad alvast eem uit dat er een volgende komt, omdat het ondanks wat punten van kritiek een erg leuke dag was.

Natuurlijk erg gave en ook minder gave bands gezien (je kan nooit alles tof vinden, denk ik dan maar). Highlights voor mij waren toch wel Entrapment, PD en GD. Vooral erg gaaf dat Michiel en Danny tot twee maal toe alles aan puin hebben gebeukt. Grote klasse.

Touché, pussycat!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 11-12-2011 23:21 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 11 december 2011 16:57 schreef BlackWizard het volgende:
Volgende keer...
Ah, er komt over een jaar weer een laatste optreden van God Dethroned?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-12-2011 0:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2011 23:13 schreef Sporty Voleg het volgende:
Verbazingwekkend dat Huize Maas kennelijk niet snapt dat een iets lagere bierprijs de psychologische grens om wat meer te drinken ook verlaagt.

Ja dit +100

2 euro per flesje en je hebt om 8 uur 's avonds de hele toko gegarandeerd dronken, ipv dat de helft zich constant staat af te vragen of ze de avond wel rond gaan komen.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com