|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb me overigens verder heel prima vermaakt hoor Merlijn dus wat dat betreft: super bedankt. Sowieso voor het initiatief dat je hebt genomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ja en dat wil je als uitbater ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mooie dag gehad, al rond een uur of 2 binnen. Leuke zaal. Alles was al vanaf het begin flink uitgelopen blijkbaar. Ik hoorde een van de muzikanten van de wat eerdere bands (weet even niet meer welke) flink over zijn nek gaan tegen zijn collega's over de podiumtechnici die 'niets deden' en dat de bands alles zelf moesten doen terwijl de bewuste technici alleen maar onkundig in de weg stonden. Pauzes tussen de bands was daardoor soms gruwelijk lang, alleen Act Of State en Prostitute Disfigurement kregen het blijkbaar voor elkaar om binnen de 20 minuten alles op te bouwen en te beginnen. Hoogtepunten: God Dethroned uiteraard (The Grand Grimoire en God Dethroned hebben ze ook gespeeld!), Prostitute Disfigurement (dat die 2 mannen die in beide bands zitten 2 keer op een avond zo tekeer kunnen gaan: respect! En dat de zanger een nummer opdraagt aan 'alle lelijke kutwijven in de zaal' ook erg charmant) en de intro van Monolith Deathcult. De intro zette echt een sfeer die de band in mijn beleving daarna niet vast kon houden. Dieptepunten: Grimm en The Wounded. Met name de laatste band vond ik zo hemeltergend en tenenkrommend saai.....een echte martelgang. Voor mijn gevoel duurde die show van hun uren, er kwam maar geen eind aan. Gelukkig was God Dethroned het wachten waard. Ook al begonnen ze door de uitloop uiteindelijk ruim anderhalf uur te laat. [Dit bericht is gewijzigd door sycohernand op 12-12-2011 9:23] |
|
quote: The Wounded is dan ook een gigantische zaadband. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het was mooi. Vooral siked over eierballen en Entrapment. Merlijn, thanks! |
|
quote: Daar oefenen we dan ook flink op! |
|
quote: Oh ja, eierballen. Daar had ik dus nog nooit van gehoord en ná de benzinebar eentje geprobeerd, ik denk niet dat het geheel en alleen aan de eierbal lag, maar alles kwam eruit bij mij [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 12-12-2011 10:49] |
|
quote: Snap ik. Elk nummer steeds exact hetzelfde laten klinken als het vorige vraagt de nodige oefening. Dat jullie sinds 2004 geen albums meer uitbrengen zal daar ook wel mee te maken hebben [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-12-2011 11:23] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Lekker gespeeld met Entrapment, en gave shows van God Dethroned, The Wounded en Terzij de Horde... Beetje choatisch maar zeker mooi feestje, hulde voor dit initiatief! |
|
quote: Op zich is het bij de meeste bands prima te doen. Ik heb bij een aantal geholpen met ombouwen en we waren elke keer eerder klaar dan de gitaristen dus het is wel mogelijk. Een stagemanager was misschien wel handig geweest, maar ik ben het er wel mee eens dat er de volgende keer misschien een echt ervaren geluidsman bij moet. Ortrun en pinda doen het op zich wel oke maar ze hebben het toch altijd net niet onder controle. Ze missen nog net wat overzicht. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 12-12-2011 12:40] |
|
quote: Zeker, goede kibbelingscene. |
|
quote: Sowiesoman |
|
quote: Het gaat er natuurlijk niet zozeer om dat iedereen maar zo zat moet worden als enigzins mogelijk is, maar dat je als uitbater je publiek niet ontmoedidgt om gewoon lekker een paar biertjes te drinken en dief van je eigen portemonnaie te zijn. De uitbater zal de bierprijzen vast niet hoog houden uit één of ander moreel besef dat ie z'n klanten moet beschermen tegen alcholmisbruik. Als dat zo was, had de wijn niet één munt gekost en werd die wijn bovendien niet in tot de rand toe gevulde frisglazen geserveerd. Touché, pussycat! |
|
Zo stelletje ondernemers, analisten en bouwvakkers we hebben het hier over een festival met wat teringherrie bandjes uit een niet serieus genomen subcultuur. Kan me niet heugen dat ik en m'n maten als een stel stumpers Dynamo open air aan het analiseren waren met onze kapotten nekken. Merlijn goed initiatief! |
|
quote: Niet uit moreel besef maar wel om agressief gedrag in zijn tent te voorkomen. Is vaak zo trouwens bij festivals dat het loont om over te stappen op wijn. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat zegt dus weer alles over jou dat je dronken zijn direct associeert met agressief gedrag. Gelukkig komen wanstaltige Tokkies zoals jij niet op leuke underground feestjes zoals dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Asociaal gedrag heb ik vast wel laten zien zaterdag, agressief daarentegen niet |
|
Underground Ik ga helemaal niet meer in op die jankreacties van jou ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Haha nee, je was juist heel erg lief. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ook wel een bijzonder detail, toen ik wakker werd zondag bleek er in mijn onderbroek een gigantisch gat te zijn ontstaan, geen idee hoe die erin is gekomen xD |
|
quote: Vervelend he, mensen die keer op keer de vinger even op de zere plek leggen. Agressief gedrag vertonen is niet normaal en niet iets wat in onze maatschappij wordt geaccepteerd Flebbie, of je nou dronken bent of niet. Maar gelukkig is er voor dat soort dingen best goede hulp te vinden, als je dat zelf wilt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik weet van niets. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
verstikking: je had je jas wel bij je? is een leren jackie incl. sleutels gevonden in de benzinebar OWW: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Vermoeiend ook. Ontopic, graag. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |