|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zal ik ook nog even doen ja No regrets and no remorse... |
|
Kaartje besteld, aanwezig |
|
|
|
En maar even de poster, want die stond hier nog niet |
|
Is er nog geen nieuwe poster? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Fuck de pre-sale, techniek & visuals.. Is de tap in goede staat? En zijn er voldoende fusten ingeslagen? |
|
Coen snapt het |
|
@ Grey: Er is een nieuwe, maar die heb ik niet op de computer, hangt wel in de stad. @ Coen: Huize Maas heeft net als Subsonic van die 1000 liter tanks Jupiler en op fles Hertog Jan en Becks |
|
quote: Win! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor mijn Beck's |
|
quote: Dan kan ik met n gerust hart slapen zo |
|
quote: Bwoh, goed bezig! Eergister net mijn kaartje binnen. |
|
Albert Heijn plus Mitra in een straal van 20 meter. Ik neem aan dat je de zaterdag markt hebt af laten blazen Merlijn? Mensen moeten wel een beetje buiten kunnen hangen. |
|
Siked om deze. Ook voor de rookhokscene, ook al ben ik gestopt met roken |
|
Tel me binnen. Touché, pussycat! |
|
quote: Een beetje stadsburgemeester zou dat wel doen.. |
|
Is er ook voorverkoop bij Plato of Elpee? |
|
Nee alleen online of aan de deur |
|
In de zaal is er een stand met broodjes kroket,frikadel, warm vlees en meer. In Huize Maas zelf is ook de gelegenheid in het restaurant een sjieke daghap of dergelijke weg te werken, maar snacks dus ook |
|
En het schema nog maar even voor de duidelijkheid: Deur open 12:30 Paradox Machine: 13:30 – 14:00 Solidary Trust: 14:20 – 14:50 Act of State: 15:10 – 15:40 Fumes of Decay: 16:00 – 16:30 Entrapment: 16:50 – 17:20 Terzij de Horde: 17:40 – 18:10 The Monolith Deathcult: 18:30 – 19:10 The Wounded: 19:30 – 20:10 Prostitute Disfigurement: 20:30 – 21:10 Grimm: 21:30 – 22:10 God Dethroned: 22:45 – 00:15 voor de overblijvers die nog niet kapot zijn hebben we een hate-it-or-love-it artiest vanaf 00:30 tot later DITHER: Industrial hardcore DJ, die speciaal voor deze avond een snoeiharde set terreur met veel metal-invloeden in elkaar heeft gezet. |
|
Doe nog even de backline mail prive! |
|
quote: Ik heb nu al honger. |
|
quote: heb m al even naar Henk gestuurd, maar zal m ook ff naar jou sturen.. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |