|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
True = trend. Dood aan trends! |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-10-2002 23:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sodomie is die black metal gasten iig niet vreemd.... (damn, had ik toch bijna weer dat plaatje van Profanatica gepost, he he) |
|
Tja Sodomie is een deel van het oude satanisme (het god - duivel satanisme), ERG walgelijk!!! |
|
alles en iedereen dat geloof, religie aanhangt is gewoon triest en niet in staat om zelf een beeld van de wereld te vormen Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Offtopic]Hey Jan, zit S. al bij Black Label? |
|
he bolthorn, nee, folter records regelt alles voor sammath, of ik zelf. Black label is wel goed bezig. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
GELOOF IS DE VRIJWILLIGE CELSTRAF VAN HET VERSTAND - Multatuli Don't blush when I rip you open |
|
Christelijke black metal bestaat niet, het is dan "white" metal. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
wat vinden jullie nou eigenlijk van dat mp3tje?? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Beetje christelijk |
|
quote: Dus jij gelooft in deze uitspraak? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik vind het een mooie uitspraak..that's it Don't blush when I rip you open |
|
quote:Black metal was oorspronkelijk een aanduiding van de tekstuele inhoud. Over de jaren is de focus verschoven naar een genre binnen de metal die toen de benaming black metal opgespeld kreeg. Een Christelijke band die muziek maakt die binnen dat genre valt, is dan een white black metal band, en dat klinkt idd best belachelijk. Touché, pussycat! |
|
quote: haha @Janedoe -- heerschende uitspraak zeg |
|
quote: Multatuli! Zo zie je maar, atheisme is van alle tijden! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ik ken geen Christelijke Black Metal...maar wel: Christraping Black Metal |
|
christelijke black metal? da's net zoiets als levensverwekkende death metal |
|
Of vrolijke doom wwiiieee |
|
of Oude Nu 'Metal' |
|
quote: domme opmerking...maja |
|
quote: Ik heb er ook nog een. 'Hell and fire are made to make belief' |
|
Wat ik grappig vind is dat als een band christelijk dan is dat iets wat gewoon niet kan en wat onvergevelijk is, als een band rascistisch is dan "moet je daar omheen kijken" |
|
Tuurlijk, Nazisme is overwonnen, christendom nog niet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |