|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, daar ben ik het natuurlijk wel mee eens. Maar zoals ik al zei is dit een eerste impressie: het KLINKT als death metal. De context creëert een nieuwe dimensie en deze dimensie mag van mij best een naampje krijgen. |
|
quote: Oke dan ben jij een uitzondering op de regel. Persoonlijk vind ik het als christen zijnde wel prettig dat wanneer je in google typt white metal of unblack metal dat er dan een lijst verschijnt. Je vindt de bands dan makkeiljk, en ja veel bands zijn nou eenmaal minder groot dan de seculiere bands. Dimensie en genre is idd anders dus dat bepaald de term unblack of white metal.. vind white metal overigens niet echt een handig gekozen term. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 31-10-2013 12:37] |
|
Ik vind t op zich een beetje apart dat louter de thematiek van de teksten een genre onderscheidt. SDBM of DSBM of hoe t ook moge heten.... white metal... tsja, niet erg duidelijk allemaal. Of ik de teksten wil luisteren check ik zelf wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja dat is puur om het gemakkelijker te maken voor de luisteraar neem ik an |
|
quote: DSBM is prima te onderscheiden op basis van de muziek alleen hoor, dus daarvoor gaat die vlieger niet op. |
|
quote: Tsjaah, het is maar wat je "louter" noemt. Vorm hoeft toch niet bepalend te zijn? Of de overhand te hebben? |
|
quote:Oke dat wist ik niet. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik zeg ook net dat ik het erg vind, ik vind het voor muziek apart. Ik persoonlijk geef weinig om teksten (op t feit dat ik geen anti-God of anti-Jezus teksten wil luisteren etc) en vind sowieso de meeste metal teksten toch extreem pretentieus en slecht, dus ik vind t wel prettig als de beschrijving iets over de muzikale elementen zegt When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: In de term DSBM zit duidelijk black metal opgesloten, dus je zeurt En christelijke black metal lijkt me ook duidelijk wat over de muziek zeggen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maar ik hoor net dat DSBM anders klinkt? Anyway, 'white metal' wordt vaak als overkoepelende term gebruikt voor alle soorten metal met Christelijke thematiek. Dat vind ik dus frappant, en onhandig vanuit een muzikaal perspectief. When your people matter, menstrual health matters |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Fusion, heb in dat bovenstaande topic even gereageerd! @ AG: dank voor de link. |
|
quote:Thanks, hij was duidelijk When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat zou er gebeuren als een overtuigd satanist en black metal fan de hele dag links naar black metal bands en satanische sites zou plaatsen op een christelijk forum? Die zou binnen een paar uur gebanned worden, denk je ook niet? Jij vind het wel raar dat er soms fel gereageerd wanneer je mensen agiteert (zo zie je het zelf waarschijnlijk niet) met je christelijke overtuigingen en constante links naar derderangs christen hobbybandjes. Meeste mensen hier willen helemaal niet lastig gevallen worden met geloof... christenen, moslims en joden laten overal al luidt van zich horen 24/7... niet hier alsjeblieft. Respect die je bij je niet christelijke metal vrienden geniet heb je vast niet verworven door je eerst als christen te profileren en dan pas als Progton (or whatever lijkt mij... hier staat jouw christelijke overtuiging altijd voor krijg ik het idee... dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gooi t eruit. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik kon je niet langer serieus nemen bij "derderangs hobbybandjes". Wat doet jouw oordeel over de kwaliteit van de hier besproken bands er nou toe? Ik stoor me er niet aan dat Progton hier lekker loopt te propaganderen, want dat doen de meeste forumgangers (en vooral de aanwezige labeleigenaren). [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 31-10-2013 18:40] |
|
Oh en verder: Progton post netjes in de daartoe bestemde topics. En overduidelijk niet om te treiteren. Als die satanist ook alleen in relevante topics post en niet loopt te klieren denk ik niet dat ie gebanned zou worden. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: klopt! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Je post zit vol veronderstellingen. Waarom praat je niet alleen voor jezelf, je zegt dat de meesten hier last van hebben? Terwijl jij de eerste bent die er rechtstreeks tegen mij over begint.... Ik zie hier op het forum vanwege de muziekstijl metal, en dat mijn voorkeur uitgaat naar christelijke bands dat is nou eenmaal zo. Dus reageer ik meestal in deze topics idd |
|
Er is ook zoiets als de Satanische Kerk, dus waarom niet natuurlijk. Geloofwaardig vind ik het allemaal niet, maar dat is slechts een mening. signature |
|
quote: Kerk voor Satanen? Wel eens iets over gelezen in de metalbijbel over een vrouw die daar deel van uitmaakte. Althans dat moest van haar toemalige vriend Wordt je niet vrolijk van dat verhaal, mocht dat niet wat aangedikt zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 15-11-2013 15:07] |
|
quote: Dat hele verhaal is uit de reet van een overreden varken getrokken. Je reinste kolder. Gelijk die metalbijbel. |
|
haha |
|
quote: Nieuweling? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |