|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Denk het niet, aangezien onze of mijn mening er niet toe doet hier, en gelijk wordt afgeknalt. Best jammer want we delen dezelfde muziek voorkeur, en alleen vanweg het feit dat we christen zijn wordt er zo belachelijk gereageerd. Ik ben wat gewend, vooral vanuit de christelijke hoek zelf, krijg ik veel commentaar op mijn muziekvoorkeur.. Juist de vrienden die metal luisteren en totaal niet christelijk zijn respectern mijn geloof. En dan zit je hier op een fora en dan zijn er maar een paar die er normaal op kunnen reageren. Lees dit artikel eens, mensen die hetzelfde ervaren en ook hun visie over christelijke metal http://www.cip.nl/artikel/37025/Goede-boom-herken-je-aan-vrucht,-niet-aan-metalshirt Ik vind het wel handig dat die bands die christelijk zijn er een wat andere benaming aangeven zo zijn ze mooi makkeiljk te vinden in het archief, maar dat doet niks af aan het genre ervan [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 31-10-2013 9:09] |
|
Je moeder. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: true Alhoewel, valt Korn/Brian head welch ook onder nu metal? Das wel nice |
|
Nee, das niet nice. When your people matter, menstrual health matters |
|
Welles. Je moeder. |
|
Nietus! When your people matter, menstrual health matters |
|
Nu even heel wat anders, nu er in Iron Maiden een chrsten zit maakt ze dat untrue? En Alice Cooper, Megadeth, Korn Of worden die gedoogd omdat ze niet een christelijk label geven aan hun band. Ik moet zeggen als je de laatst albums bekijkt van iron maiden dan zijn de teksten behooorlijk christenv riendeiljk geworden [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 31-10-2013 11:18] |
|
Iron Maiden was trve? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Natuurlijk wel jij heiden!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Waarom denk je dat dit überhaupt een discussie is? Serieus. Niemand praat hierover zo ongeveer. Tenzij ze door hun geloof opeens domme dingen gaan zeggen (Mustaine). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat zei Mustain dan? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Domme dingen. Als je het over christelijke metal in het algemeen wil hebben kan het beter hier overigens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/350007/5 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: en wat dan nog; slayer ook. Zelfs deicide heeft een tijdje een christen als bandlid gehad. Moet toch kunnen? |
|
quote:Spreekt het bestaan van dit topic jouw bewering dat niemand hier zo over praat niet tegen? Er wordt hier imho relatief veel over evt christelijk geloof van bandleden gesproken. In recensies, in topics etc. Uberhaupt staat metal met stip bovenaan als t gaat om interesse tonen in de teksten, metafysische zaken aanhalen daarin, geloof van bandleden etc. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Oke.... wat dan? When your people matter, menstrual health matters |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Geen Mustaine, geen Megadeth daar? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vanaf nu wel xd |
|
Interpretatie loopt vandaag niet zo lekker? "Als je het over christelijke metal in het algemeen wil hebben kan het beter hier overigens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/350007/5" Leek mij wel duidelijk wat ik dan bedoel als ik dat topic nog een keer noem Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je verwees naar pagina 5, dus dat schepte verwarring When your people matter, menstrual health matters |
|
Laten we hier het maar houden op de christelijke black metal. Het was Horde die als eerste bekendheid kreeg in dat genre, met hulp van 3 gitaristen van Drottnar Recht toe recht aan black metal, met teksten die anti satanische nijgingen hebben http://www.youtube.com/watch?v=LU3nFeGPeO8 [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 31-10-2013 12:12] |
|
quote: Die bekendheid kreeg hij niet met behulp van Drottnar, Drottnar begeleide hem enkel live. Ik ben benieuwd naar een reactie op mijn reactie op jouw kritiek op undeath metal. Deze staat een pagina terug. [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 31-10-2013 12:18] |
|
quote: Dat is misschien wel zo, maar het is toch zo. Als je de band Horde neemt het klinkt als black metal, ok hij heeft het zelf unblack genoemd omdat de teksten juist tegen het duister geschreven zijn. Maar je bent het toch wel met me eens dat het qua stijl niks anders is dan black metal. Zo heb je dus ook de christelijke death metal band Pantokrator, die geeft gewoon aan wij spelen death metal, en je komt er dus achter dat ze christen zijn vanwege hun teksten en dat ze op christelijke festivals spelen.. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |