IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 11 augustus, Into The Grave 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 03-03-2012 0:03 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 2 maart 2012 22:31 schreef Mortis Rex het volgende:
Joepie!

Het zijn allemaal wel goede bands die er staan, maar het zijn allemaal bands die ik persoonlijk als slecht en saai ervaar. Ondanks dat het voor mij om de hoek is ben ik er waarschijnlijk niet bij want de gezelligheid doe ik het niet voor; ik wil vette bands zien, de rest volgt dan vanzelf.

Zelfde verhaal geld voor dat andere Fryske festival... Of ik wordt langzamerhand een snob die al die bands in zogenaamd betere tijden heeft gezien en al die onzin.

Wat zou er dan moeten staan?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-03-2012 0:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 22:31 schreef Mortis Rex het volgende:
Joepie!

Het zijn allemaal wel goede bands die er staan, maar het zijn allemaal bands die ik persoonlijk als slecht en saai ervaar. Ondanks dat het voor mij om de hoek is ben ik er waarschijnlijk niet bij want de gezelligheid doe ik het niet voor; ik wil vette bands zien, de rest volgt dan vanzelf.

Zelfde verhaal geld voor dat andere Fryske festival... Of ik wordt langzamerhand een snob die al die bands in zogenaamd betere tijden heeft gezien en al die onzin.

Man, tis amper 7 euro

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-03-2012 2:06 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Als er niets van mijn gading staat zal ik mijzelf niet onnodig kwellen door er alsnog heen te gaan omdat het slechts 6,66 kost. Mocht er nog iets tofs (imo) komen te staan ben ik er wel bij want ik ben er als "local" natuurlijk blij mee dat dit soort evenementen hier uberhaupt mogelijk zijn en zou graag sponsoren, maar daar wil ik dan minstens 1 gave band voor zien want het draait bij mij uiteindelijk om de muziek.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-03-2012 2:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 3 maart 2012 0:03 schreef Deathwish het volgende:
Wat zou er dan moeten staan?

Er wordt uit het juiste vijvertje gevist, maar deze vis smaakt mij niet zo... fish happens.

Argh
Usericon van Argh
Posted 03-03-2012 3:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2011 15:51 schreef Mortis Rex het volgende:
Netjes, ondanks dat ik geen groot Bolt Thrower fan ben. Voor 6,66 mag je niet klagen. Het is sowieso een betere afsluiter voor een festival als dit dan Hevy Devy, hoewel ik dan wel weer een groot fan van die gast ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-03-2012 3:30]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-03-2012 3:43 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Contradictie? Een beetje; blijf het een gaaf initiatief vinden maar ben lichtelijk teleurgesteld wat betreft de programmering tot nu toe.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 03-03-2012 16:46 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ik zou die entree gewoon hoger doen.
Alleen lopen ze dan tegen het probleem aan dat al die mensen die niet echt metal zijn, maar gewoon komen kijken "aapjes kijken" niet gaan langs komen. Dat scheelt natuurlijk aardig op het bier inkomen, want hoeveel zou er over blijven als er een normale prijs gevraagd zou worden?
Moeilijk dus allemaal, nu zuipt de bezoeker eigenlijk zijn eigen korting bij elkaar, is ook mooi!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-03-2012 19:24 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

+ Corrosion Of Conformity

Er komen nog 2 bands bij.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 29-03-2012 19:26]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-03-2012 19:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

COC ooit al eens in het voorprogramma van DRI gezien geloof ik, ook in Leeuwarden. Kan er niet zoveel mee, maar de line up is voor mij toch al geslaagd!

spelfout weggehaald...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-03-2012 9:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2012 19:24 schreef bokkie666 het volgende:
+ Corrosion Of Conformity

Er komen nog 2 bands bij.

is een package van drie

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2012 9:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cool, altijd al eens willen zien!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 30-03-2012 23:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ben erg benieuwd naar de co-headliner... schijnt ergens volgende week bekend gemaakt te gaan worden.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-03-2012 0:14 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik ook wel. Al hoop ik dat het geen death metal is, daar zijn we nu al wel van voorzien.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 04-04-2012 12:11 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

+ Enslaved

Netjes hoor!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-04-2012 12:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 12:11 schreef Brent_ het volgende:
+ Enslaved

Netjes hoor!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-04-2012 13:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, erg lekkere line up hoor!

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2012 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weer heen, indrinken in het stadshuis voor satan!

Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 04-04-2012 19:49 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

quote:
Ondanks dat het voor mij om de hoek is ben ik er waarschijnlijk niet bij want de gezelligheid doe ik het niet voor;

Voor jou is het om de hoek en je komt niet, voor mij is het 350 kilometer rijden en ik kom wel. Grave en Bolt thrower zijn voor mij al genoeg.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-04-2012 20:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Puike line-up voor € 6,66!

Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 04-04-2012 21:15 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Zeer zeker de mogelijkheden bekijken om van het Zuiden eens af te reizen naar het Noorden.
Goede line-up voor weinig geld

euu?

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 04-04-2012 22:48 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Kosten die tickets aan de deur ook 6,66 euro? Mag de organisatie alvast een container kleingeld reserveren :p

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-04-2012 22:59 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nee, een tientje.

Enslaved is wel aardig, had veel slechter gekund.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-04-2012 23:23 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 4 april 2012 22:59 schreef bokkie666 het volgende:
Enslaved is wel aardig.

Ze waren ooit 1 van mijn favoriete live bands. Voor het laatst echt van genoten in 98 tijdens de World Domination tour; eerste shows met Dirge Rep op drums. Daarna een periode erg slechte optredens (Mardraum tour anyone) en een stijlverandering waar ik totaal geen boodschap aan had/heb... live schijnen ze weer beter te zijn tegenwoordig, jammer dat ze bijna geen oude nummers spelen; voor mij de moeite niet waard, verpest enkel de goede herinneringen die ik aan ze heb.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2012 23:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 23:23 schreef Mortis Rex het volgende:
Ze waren ooit 1 van mijn favoriete live bands. Voor het laatst echt van genoten in 98 tijdens de World Domination tour; eerste shows met Dirge Rep op drums.

Zo jij bent echt fucking trve man!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-04-2012 15:19 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Dat hoeft er natuurlijk al lang niet meer bij vermeld te worden schandknaapje

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com