|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Man, tis amper 7 euro |
|
Als er niets van mijn gading staat zal ik mijzelf niet onnodig kwellen door er alsnog heen te gaan omdat het slechts 6,66 kost. Mocht er nog iets tofs (imo) komen te staan ben ik er wel bij want ik ben er als "local" natuurlijk blij mee dat dit soort evenementen hier uberhaupt mogelijk zijn en zou graag sponsoren, maar daar wil ik dan minstens 1 gave band voor zien want het draait bij mij uiteindelijk om de muziek. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Er wordt uit het juiste vijvertje gevist, maar deze vis smaakt mij niet zo... fish happens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-03-2012 3:30] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Contradictie? Een beetje; blijf het een gaaf initiatief vinden maar ben lichtelijk teleurgesteld wat betreft de programmering tot nu toe. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik zou die entree gewoon hoger doen. Alleen lopen ze dan tegen het probleem aan dat al die mensen die niet echt metal zijn, maar gewoon komen kijken "aapjes kijken" niet gaan langs komen. Dat scheelt natuurlijk aardig op het bier inkomen, want hoeveel zou er over blijven als er een normale prijs gevraagd zou worden? Moeilijk dus allemaal, nu zuipt de bezoeker eigenlijk zijn eigen korting bij elkaar, is ook mooi! |
|
+ Corrosion Of Conformity Er komen nog 2 bands bij. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 29-03-2012 19:26] |
|
COC ooit al eens in het voorprogramma van DRI gezien geloof ik, ook in Leeuwarden. Kan er niet zoveel mee, maar de line up is voor mij toch al geslaagd! spelfout weggehaald... |
|
quote: is een package van drie |
|
Cool, altijd al eens willen zien! |
|
Ben erg benieuwd naar de co-headliner... schijnt ergens volgende week bekend gemaakt te gaan worden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ook wel. Al hoop ik dat het geen death metal is, daar zijn we nu al wel van voorzien. |
|
+ Enslaved Netjes hoor! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, erg lekkere line up hoor! spelfout weggehaald... |
|
Weer heen, indrinken in het stadshuis voor satan! |
|
quote: Voor jou is het om de hoek en je komt niet, voor mij is het 350 kilometer rijden en ik kom wel. Grave en Bolt thrower zijn voor mij al genoeg. |
|
Puike line-up voor € 6,66! |
|
Zeer zeker de mogelijkheden bekijken om van het Zuiden eens af te reizen naar het Noorden. Goede line-up voor weinig geld euu? |
|
Kosten die tickets aan de deur ook 6,66 euro? Mag de organisatie alvast een container kleingeld reserveren :p |
|
Nee, een tientje. Enslaved is wel aardig, had veel slechter gekund. |
|
quote: Ze waren ooit 1 van mijn favoriete live bands. Voor het laatst echt van genoten in 98 tijdens de World Domination tour; eerste shows met Dirge Rep op drums. Daarna een periode erg slechte optredens (Mardraum tour anyone) en een stijlverandering waar ik totaal geen boodschap aan had/heb... live schijnen ze weer beter te zijn tegenwoordig, jammer dat ze bijna geen oude nummers spelen; voor mij de moeite niet waard, verpest enkel de goede herinneringen die ik aan ze heb. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Zo jij bent echt fucking trve man! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat hoeft er natuurlijk al lang niet meer bij vermeld te worden schandknaapje Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |