|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Topdag. Volgend jaar, maar weer. |
|
Het was een erg mooi feestje! Vooral genoten van Grave, Enslaved en Bolt thrower. In tegenstelling tot meerdere reacties hier vond ik Enslaved heerlijk! Ook backstage was het prima vertoeven. Een prima festival voor een mooi prijsje, en dan ook nog zo'n line up neerzetten, ik zeg petje af voor de organisatie!! Waarschijnlijk volgend jaar weer |
|
echt een topdag gehad! Grave, Enslaved en Hell waren top...maar Bolt Thrower was de absolute heerser, echt geweldig! Verder een goed georganiseerd, super gemoedelijk festival. Voor die prijs...petje af! De terugreis was ook hilarisch...crowdsurfen in de bus!! geniaal! |
|
Prima dagje. Bolt Thrower heeft gewonnen. Leuke en minder leuke mensen ontmoet... topdag. 5 uur heen en 5 uur terug. |
|
quote: Ja, wij ook, maar zelfs met stempel kwam je niet meer binnen... spelfout weggehaald... |
|
Vreemd, vast een ambtenaar. Geef ze een stempel... Hatsjikidee! |
|
Wel een stempel, niet meer naar binnen ? Vage bedoening. Was inderdaad wel monsterlijk druk, maar het feest was er niet minder om (overigens de hele dag opperbest vermaakt). |
|
quote: Had ik jou en Marloes ook nog beloofd te gaan kijken... spelfout weggehaald... |
|
quote: Sorry.. spelfout weggehaald... |
|
quote:Geen stempel gehad, maar wij kwamen nog wel binnen. Ging wat vaag allemaal. |
|
Nou ja, we hadden thuis ook een leuke afterparty... spelfout weggehaald... |
|
Hierbij nog wat foto's van een geslaagde dag. Nom De Plume Dew Scented Corrosion Of Conformity Obscura Hell Grave Enslaved Bolt Thrower De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Mooie opnames. Is er ergens een mogelijkheid om de opnames op dvd (tegen onkosten) te krijgen?? Of ergens te downloaden. bub |
|
tegenwoordig is het vrij makkelijk om filmpjes van you tube binnen te halen. ff googlen bub on topic: was een super festival, waarbij alles prima geregeld was. en mooi met de trein heen en terug. volgend jaar weer! |
|
Vanuit het publiek ook nog wat foto's proberen te maken met een compact camera: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Iets van kwaliteitsverlies (rip Youtube) ten opzichte van origineel! bub |
|
quote: Was er muziek dan???? heb alleen maar staan ouwehoeen en zuipen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen; zal waarschijnlijk eind deze week worden. Overigens bedankt voor de interesse! |
|
quote: Ok, top. Het zou mooi zijn. quote: Geen dank. bub |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |