|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
sorry [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-08-2012 0:21] |
|
groetjes aan Helvete [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-08-2012 0:21] |
|
quote: Die eerste spelen ze momenteel wel: http://www.setlist.fm/setlist/bolt-thrower/2012/hmv-forum-london-england-3bde0c04.html helaas geen When Glory Beckons en ook geen Cenotaph ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ze lijken toch allemaal op elkaar. |
|
Veel plezier daar mensen, ik had er graag bij willen zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jij veel plezier op partysan. |
|
quote: Uiteindelijk wel ja, maar het blijft evengoed gaaf 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Wat jammer dat je er niet bij bent. Had me al helemaal verheugd op onze ontmoeting ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zin in... spelfout weggehaald... |
|
quote: Bareuh... |
|
Zo! Laat ik ook maar even melden dat ik van de partij ben. Helemaal naar Leeuwarden, dat valt wel in de categorie 'Battles in the North', dacht ik zo! Tja, en dat de nummers van de laatste band een beetje homogeen zijn, ik denk dat dit de meeste festivalgangers rond die tijd niet zo veel kan schelen Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: Op Rockhard was er wel Cenotaph: - Salvo - tba - When Glory Beckons - tba - The IVth Crusade - Cenotaph - War Master - Where Next to Conquer - The Killchain - Forever Forlorn - For Victory - At First Light - No Guts, No Glory - When Cannons Fade |
|
7 uur rijden, ik hoop dat het wat gezellig wordt daar in het hoge noorden! |
|
Waar moet je in vredesnaam vandaan komen dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Weet iemand eigenlijk of de consumptiemunten van vorig jaar deze keer weer gebruikt kunnen worden? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: kak, link werkt niet. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 09-08-2012 20:49] I am mine own redeemer...! |
|
Herrie, komt gij ook? |
|
quote: Een heel stuk in België...leve de bedrijfswagens met tankkaart |
|
quote: Ah vandaar, lang leve je baas dan maar en wie weet tot morgen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ben er morgen! te herkennen aan zwart shirt en baard .. |
|
quote: He ik ook, als ze ons maar niet voor elkaar aan gaan zien 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:WTF gast! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-08-2012 21:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bovenste doet het niet. Is dat die livestream? Stond ook als tip in de krant. Voor de mensen die wel van mensen kijken, maar niet van herrie houden. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |