|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
http://oldehovecam.tresoar.nl/ De webcam, kun je het terrein alvast even zien. Op dit moment is er "Olderock" festival. Ik ben er morgen niet bij, maar kom waarschijnlijk wel even om 't hoekje kijken in de Gloppe 's nachts laat. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ha, ja ik zie het. Ik weet niet of ik de Gloppe wel haal. En of ik daar nog zin in heb na Bolt Thrower. |
|
Helaas toch niet aanwezig, geen tijd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Kaartje binnen, straks die kant maar eens op! see you at occultfest! |
|
Kut, ook hier niet heen ivm mankepoot. Have fun allen! Mooie lineup! |
|
Op weg naar Leeuwarden! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het ziet er naar uit dat ik een kaartje overheb... Anyway, eind middag maar eens heen. Heb wel zin in Enslaved Hatsjikidee! |
|
Kolere wat was het gaaf! Obscura, Hell, Enslaved en Bolt Thrower waren vet. Mooie locatie middenin de stad. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Enslaved vond ik zelf maar "meh". Bolt Thrower was best te doen, en Hell was modderfokkin' vet. 'twas iig een verdomd leuke aangelegenheid. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Enslaved vond ik dan ook wel de minste van de 4, maar Hell was inderdaad geweldig, ik heb alles van voor tot achter mee staan zingen, ben er schor van! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En wie was die mooie dame aan je zijde Sgeiterdt? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Had Sgeiterdt zn moeder meegenomen? [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 12-08-2012 11:10] |
|
quote: Dat is een goede vriendin van me quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik hoorde zonet dat je moest betalen om te pissen? :') |
|
Inmiddels wat bijgekomen. Heerlijk weer. Over het algemeen bewolkt en dat is maar goed ook want anders was het wel erg heet geworden op deze mooie locatie! Opener niet gezien. Dew-Scented was bezig toen ik binnenkwam maar muntjes halen om vervolgens een biertje te halen en bier drinken met aanwezige vrienden. COC was lekker maar niet meer dan dat. Obscura was erg goed. Drumsolootje overbodig! Hell...de band van de dag wat mij betreft. Helemaal vooraan en uitstekend geluid en optreden van de band. Mijn nekspieren vinden het wat minder. Grave van afstand bekeken maar was wel tof. Enslaved...absoluut niet slecht maar ik had er iets meer van verwacht. Zeppeling cover is overbodig. Bolt Thrower...nooit mijn ding geweest maar het aanwezige publeik vond het gaaf! Heerlijk en gezellig feestje...en bij alle bands vond ik het geluid zeer goed. Dat het windstil was zal ongetwijfeld geholpen hebben. Volgend jaar weer! bub |
|
Aahhhh, lekker feestje weer. Heb alleen Grave, Enslaved en Boltthrower gezien maar dat was dan ook de moeite waard. Afterparty met Izegrim was ook heel goed te doen! Hatsjikidee! |
|
quote: Hekken en struiken ftw. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oef, wat slecht! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: 1 muntje, daar kreeg je een stempel voor, en kon je de hele dag verder voor zeiken, geen probleem toch? Was weer verdomd vet, wel Enslaved totaal gemist omdat ik met m'n zatte harses lag te slapen, net voor Bolt Thrower weer helemaal helder. Afterparty was kut geregeld, we waren al binnen, maar nadat we effe buiten waren geweest mochten we er niet meer in. Toen maar taxi gepakt en thuis een afterparty bij de vuurkorf gedaan... spelfout weggehaald... |
|
Wederom een zeer geslaagde editie van Into The Grave in Leeuwarden! Ga zo door! Hoogtepunten waren Hell, Enslaved en Bolt Thrower. Vooral de uit de obscuriteit gehaalde NWOBHM-legende verraste vriend en vijand. Ik het het hele optreden in HD opgenomen, zie hieronder: Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=DCLhHVq3jQ0 Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=_HlGE9rjylA En tenslotte van Enslaved de eerste twee nummers, 'Ethica Odini' en 'Raidho': http://www.youtube.com/watch?v=wyrvSNRfEw4 |
|
Heb me prima vermaakt gister ondanks dat ik de line-up 100% KUT vond... vooral jammer dat ik Enslaved weer eens heb gezien; wat is dat toch een verschrikkelijke kutband geworden met als dieptepunt in de setlist een fukkin' Led Zeppelin cover ipv wat oude knallers te serveren De rest van de bands was sowieso mijn ding niet dus daar zal ik verder ook niemand mee vervelen. Betalen voor schone toiletten vind ik geen probleem maar betalen om voor een pisbak te hangen kwam wat gierig over inderdaad, had er dan op z'n minst een wasbak bij gezet. Verder prima georganiseerd allemaal daar onder de Oldenhove. Waarschijnlijk volgend jaar ook wel weer aanwezig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Enige stabilisatie van voorgenoemde pisbakken had overigens ook wel gemogen. Als iemand anders op dan wel afstapte hadden sommige van die krengen de neiging om flink te gaan schudden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: En dan toch komen? Vergeten vooraf de line-up te checken? Wat een geneuzel, er zijn legio festivals met een kloteriger line-up waar je ook nog eens een veelvoud aan entreegeld betaald. En wat betreft dat muntje dat je kwijt bent om de hele dag te pissen (of te schijten, in geval van nood): typisch Nederlands om daarover te 'zeiken'... Ik heb mij kostelijk vermaakt op dit sympathieke festival. |
|
quote: Oh, het was geen grap Ik heb er niets van gemerkt met muntjes en stempels bij de WC's. Ik ben kennelijk een zwart-pisser geweest. Kreeg bij de Gloppe trouwens wel een stempel. Hatsjikidee! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |