IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 11 augustus, Into The Grave 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-08-2012 7:29 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 23:18 schreef Unholy Mary het volgende:
Zijn er nog Leeuwardenaren met tips voor goede restaurantjes (niet te duur)?

Geen restaurant...wel overheerlijke kibbeling!
Vishandel Bakker Kleine Kerkstraat 1

Mensen die vanaf het station naar de Oldehove lopen, lopen er waarschijnlijk langs. 2 minuten lopen van de Oldehove af.

bub

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 01-08-2012 18:46 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Goedkoop en goed restaurant vind je in de Grote Hoogstraat, genaamd: De Yserman. Voor een prikje heb je een dagmenu, als je student bent krijg je ook nog eens 20% korting op de gehele rekening (dus als er maar eentje student is, is dat al prima). Beste keus in Leeuwarden wat mij betreft.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 01-08-2012 18:47 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 1 augustus 2012 7:29 schreef Bub het volgende:
Geen restaurant...wel overheerlijke kibbeling!
Vishandel Bakker Kleine Kerkstraat 1

Mensen die vanaf het station naar de Oldehove lopen, lopen er waarschijnlijk langs. 2 minuten lopen van de Oldehove af.

Die is wel om 17.00 dicht.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-08-2012 20:38 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2012 18:47 schreef Deathwish het volgende:
Die is wel om 17.00 dicht.

Voor 17:00 halen dus!

Vandaag ook weer een bakje gehaald tijdens mijn lunch!
Dikke prima!

bub

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-08-2012 22:26 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Thanx voor de tips!!

Hatsjikidee!

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-08-2012 20:09 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Aanwezig!!!!!

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2012 4:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 20:09 schreef Vikingblood het volgende:
Aanwezig!!!!!

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-08-2012 13:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 4:00 schreef varanus het volgende:

Smsje gekregen? Of heb je nieuw nr?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-08-2012 16:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 13:30 schreef NecRobert het volgende:
Smsje gekregen? Of heb je nieuw nr?

Nope, niks gekregen, maar ook geen nieuw nummer... Vreemd...

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2012 23:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 20:09 schreef Vikingblood het volgende:
Aanwezig!!!!!
bierzuipen voor satan!

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 05-08-2012 19:26 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Weersvoorspellingen zien er op dit moment goed uit!

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 05-08-2012 20:18 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 4 augustus 2012 23:20 schreef Jenje het volgende:
bierzuipen voor satan!

deal!!!!

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-08-2012 21:26 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Hopelijk gaat Bolt Thrower mijn favoriete nummers When Glory Beckons en For Victory ook spelen

... hoe de hazen lopen ...

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-08-2012 22:06 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Dat lijkt me wel, godver wat heb ik er zin in zeg. Ik ben ook erg benieuwd naar Hell, wat een gave band is dat zeg!

5 Euro's? Op je muil!!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-08-2012 22:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2012 21:26 schreef faalhaas het volgende:
Hopelijk gaat Bolt Thrower mijn favoriete nummers When Glory Beckons en For Victory ook spelen

Ik hoop op In Battle There Is No Law en Attack In The Aftermath, maar dat zal wel weer niet...

Bareuh...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2012 22:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2012 22:43 schreef De Ulk het volgende:
Ik hoop op In Battle There Is No Law en Attack In The Aftermath, maar dat zal wel weer niet...

Dat vermoedde ik al jaren, dat jij hoopt op een attack in the aftermath..

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-08-2012 23:40 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2012 22:46 schreef bastianus het volgende:
Dat vermoedde ik al jaren, dat jij hoopt op een attack in the aftermath..
Ben jij er ook?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2012 23:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nee, helaas.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-08-2012 0:05 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Jammer man.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2012 0:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ga misschien een luchtballonvaart maken. En anders ga ik mijn schoonouders in de luchtballon uitzwaaien die dag.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2012 0:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Enkele reis?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2012 0:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

We kunnen slechts hopen.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-08-2012 0:10 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat is ook leuk.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2012 0:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2012 0:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Bovendien heb ik Bolt Thrower al een paar keer gezien. Zelfs hun voorprogramma gedaan. En verders vind ik er niet zoveel aan.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com