|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedkoop en goed restaurant vind je in de Grote Hoogstraat, genaamd: De Yserman. Voor een prikje heb je een dagmenu, als je student bent krijg je ook nog eens 20% korting op de gehele rekening (dus als er maar eentje student is, is dat al prima). Beste keus in Leeuwarden wat mij betreft. |
|
quote: Die is wel om 17.00 dicht. |
|
quote: Voor 17:00 halen dus! Vandaag ook weer een bakje gehaald tijdens mijn lunch! Dikke prima! bub |
|
Thanx voor de tips!! Hatsjikidee! |
|
Aanwezig!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Smsje gekregen? Of heb je nieuw nr? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nope, niks gekregen, maar ook geen nieuw nummer... Vreemd... spelfout weggehaald... |
|
quote:bierzuipen voor satan! |
|
Weersvoorspellingen zien er op dit moment goed uit! |
|
quote: deal!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hopelijk gaat Bolt Thrower mijn favoriete nummers When Glory Beckons en For Victory ook spelen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat lijkt me wel, godver wat heb ik er zin in zeg. Ik ben ook erg benieuwd naar Hell, wat een gave band is dat zeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik hoop op In Battle There Is No Law en Attack In The Aftermath, maar dat zal wel weer niet... Bareuh... |
|
quote:Dat vermoedde ik al jaren, dat jij hoopt op een attack in the aftermath.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ben jij er ook? |
|
Nee, helaas. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jammer man. |
|
Ik ga misschien een luchtballonvaart maken. En anders ga ik mijn schoonouders in de luchtballon uitzwaaien die dag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Enkele reis? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
We kunnen slechts hopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat is ook leuk. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bovendien heb ik Bolt Thrower al een paar keer gezien. Zelfs hun voorprogramma gedaan. En verders vind ik er niet zoveel aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |