|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Joris kom op man, we weten nu wel dat je ver kan pissen. Niet zo aanstellen, en gewoon komen bier drinken op de oldehove. |
|
Kaartjes gehaald, hotelletje geregeld. Gaat goedkomen Hatsjikidee! |
|
Zo m'n kaartje is binnen, ik heb er nu al zin in! Lijstje? -Sgeiterdt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Heen! Kom een dag ervoor terug van vakantie, goed gepland. ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: -Sgeiterdt -Mortis Rex Mag ook wel, nadat ik dit topic vol gezeken heb. Als straf neem ik ook nog zes anderen mee... dat zal me leren! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
-Sgeiterdt -Mortis Rex -Unholy Mary + 1 Hatsjikidee! |
|
-Sgeiterdt -Mortis Rex -Unholy Mary + 1 -De Ulk Bareuh... |
|
He gezellig Hans! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
- Sgeiterdt - Mortis Rex - Unholy Mary + 1 - De Ulk - bokkie666 |
|
Hmmm, leuke line-up voor weinig. Eind weg wel, even nog over nadenken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Augustus is dichterbij dan je denkt, hoor |
|
Hé leuk, ik doe ook eens mee aan een lijstje: - Sgeiterdt - Mortis Rex - Unholy Mary + 1 - De Ulk - bokkie666 - Deathwish |
|
- Sgeiterdt - Mortis Rex - Unholy Mary + 1 - De Ulk - bokkie666 - Deathwish - Varanus spelfout weggehaald... |
|
Ik dacht dat ik niet kon die dag maar ik kan wel. - Sgeiterdt - Mortis Rex - Unholy Mary + 1 - De Ulk - bokkie666 - Deathwish - Varanus - Bub bub |
|
Website werkt niet? Waarschijnlijk wel aanwezig |
|
- Sgeiterdt - Mortis Rex - Unholy Mary + 1 - De Ulk - bokkie666 - Deathwish - Varanus - Bub - Vlekkie + 1 euu? |
|
Kijken hoe ik het met vervoer ga doen en dan hopelijk aanwezig |
|
- Sgeiterdt - Mortis Rex - Unholy Mary + 1 - De Ulk - bokkie666 - Deathwish - Varanus - Bub - Vlekkie + 1 - the witch + 3 see you at occultfest! |
|
NOM DE PLUME 13.00 – 13.30 DEW-SCENTED 13.50 – 14.30 CORROSION OF CONFORMITY 14.50 – 15.30 OBSCURA 15.55 – 16.35 HELL 17.05 – 17.50 GRAVE 18.20 – 19.15 ENSLAVED 19.50 – 21.00 BOLT THROWER 21.40 – 23.00 http://www.intothegrave.nl/speelschema-into-the-grave-2012/ Bolt Thrower speelt veel te kort. |
|
Heb wel zin in nog een festival dit jaar, kaartje kost niks. Maar is het bier/eten een beetje betaalbaar daar? |
|
Een muntje is 2,25. Maar ge kunt het broertje van Metalhead22 meenemen en die bekertjes laten rapen. edit: Is er geen Elsrock dit jaar? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 29-07-2012 1:56] |
|
Nee, Elsrock is niet meer. En MH's broertje zou dat zo doen. Hoewel, die heeft geld zat. |
|
Je kunt ook in de stad ergens iets gaan eten, het is in het centrum. |
|
Zijn er nog Leeuwardenaren met tips voor goede restaurantjes (niet te duur)? Hatsjikidee! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |