![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Precies, dat heeft helegaar niets met liefde te maken, maar met lust! Boeiender ![]() |
|
quote:much to learn, little grasshopper has ![]() |
|
quote: Oei. In de glazen bol zie ik een leven vol deceptie aankomen. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Like. Tja en Pemmetje is inmiddels ook al bezet. ![]() |
|
![]() So far so good, met de liefde ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Zolang je niet omarmt dat onbegrip een wezenlijk onderdeel is van de relatie van man en vrouw, zal het snel "..so what" zijn. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ik omarm onbegrip ivm de totale waanzin van iedereen om heen als wezenlijk onderdeel van m'n leven, dit zal ook wel goed komen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Dat is geen onbegrip dat is grootheidswaanzin ![]() ![]() |
|
quote:Het is elke dag rokjesdag! ![]() |
|
Ik prefereer toch een broek. Heb je minder last van kruistocht enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik prefereer ook dat jij een broek draagt ![]() ![]() |
|
Of eerst de benen waxen .. ![]() |
|
Ik vrees dat ik ook daarmee weinig mensen blij ga maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kom je maar op 1 manier achter ... Wellicht worden de vrouwtjes dan nog wilder op je! (on topicmove!) ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het is pas rokjesdag wanneer de temperatuur voor langere tijd (lees: min. een week) dusdanig hoog en stabiel is, dat er geen twijfel over de juiste (lees: warm genoeg/te warm) kleding meer bestaat. Dan zullen er spontaan overal de benen weer getoond worden. Het is tot dusver nog geen rokjesdag geweest. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Sinds wanneer zijn die dingen voor comfort dan? Hier in Engeland zie je midden in de winter met -10 vorst gewoon de dames in minirokjes op straat hoor. Doe eens niet zo flauw ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zijn dat geen hoeren? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Nooit in Engeland geweest op een uitgaansavond, begrijp ik? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja, waarom doen die meiden dat eigenlijk? Rillend in een kort rokje en zonder jas bij -10 buiten staan (met telefoon en sigaret uiteraard).. In Amsterdam zie je ze ook nog weleens staan (maar dan ook altijd van Engelse afkomst).. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
<knip AG> Nu weer over de liefde, aub, rokjesweerdiscussies kunnen wel in het lentetopic ofzo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:59] No dogs, no masters. ![]() |
|
<knip AG> Maar daar mogen we het niet meer over hebben. ![]() Liefde dan: +1 AG: Inderdaad! Ontopic graag. Ik wilde deze post eigenlijk intact laten, maar omdat het daarna nog steeds niet lukt gaat hij er helaas toch aan. En die van mij ook maar, dat is wel zo eerlijk ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 17:01] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
<knip AG> Maar goed, liefde. Had ik al gezegd dat ik in september ging trouwen? [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:58] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
<knip AG> Buiten dat, proficiat! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:58] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |