IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Liefdestopic Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-03-2012 13:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Precies, dat heeft helegaar niets met liefde te maken, maar met lust!


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2012 13:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2012 13:20 schreef Jenje het volgende:
Een vrouw (aka Silence) kaartte dat aan. Wie ben ik om dat tegen te spreken?

Ik durf er ook niet tegen in te gaan... Maar ik ben nog naïef genoeg dat ik vrouwen probeer te begrijpen
quote:
Op 19 maart 2012 13:21 schreef MR. N het volgende:
Precies, dat heeft helegaar niets met liefde te maken, maar met lust!

Ik hou dan wel weer van lust...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-03-2012 13:23]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2012 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2012 13:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik durf er ook niet tegen in te gaan... Maar ik ben nog naïef genoeg dat ik vrouwen probeer te begrijpen

much to learn, little grasshopper has


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-03-2012 13:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 maart 2012 13:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik durf er ook niet tegen in te gaan... Maar ik ben nog naïef genoeg dat ik vrouwen probeer te begrijpen




Oei. In de glazen bol zie ik een leven vol deceptie aankomen.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2012 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2012 13:42 schreef MR. N het volgende:
Oei. In de glazen bol zie ik een leven vol deceptie aankomen.
Like.

Tja en Pemmetje is inmiddels ook al bezet.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2012 13:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



So far so good, met de liefde


Quis moderabat ipsos moderatores?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-03-2012 13:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 maart 2012 13:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


So far so good, met de liefde


Zolang je niet omarmt dat onbegrip een wezenlijk onderdeel is van de relatie van man en vrouw, zal het snel "..so what" zijn.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2012 13:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2012 13:47 schreef MR. N het volgende:
Zolang je niet omarmt dat onbegrip een wezenlijk onderdeel is van de relatie van man en vrouw, zal het snel "..so what" zijn.

Ik omarm onbegrip ivm de totale waanzin van iedereen om heen als wezenlijk onderdeel van m'n leven, dit zal ook wel goed komen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2012 13:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2012 13:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik omarm onbegrip ivm de totale waanzin van iedereen om heen als wezenlijk onderdeel van m'n leven, dit zal ook wel goed komen
Dat is geen onbegrip dat is grootheidswaanzin


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 19-03-2012 15:36 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 19 maart 2012 9:06 schreef Silence het volgende:
Is het al rokjesdag (geweest)?
Het is elke dag rokjesdag!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2012 16:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik prefereer toch een broek. Heb je minder last van kruistocht enzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 19-03-2012 16:11 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik prefereer ook dat jij een broek draagt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2012 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of eerst de benen waxen ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2012 16:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vrees dat ik ook daarmee weinig mensen blij ga maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2012 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kom je maar op 1 manier achter ...
Wellicht worden de vrouwtjes dan nog wilder op je! (on topicmove!)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2012 16:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2012 16:29 schreef Jenje het volgende:
Kom je maar op 1 manier achter ...
Wellicht worden de vrouwtjes dan nog wilder op je! (on topicmove!)
Daar heb ik geen klote aan. Ik haal mijn lol tegenwoordig meer uit het maken van nare, sarcastische opmerkingen tegen liefdesstelletjes bij mij op school.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-03-2012 17:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Het is pas rokjesdag wanneer de temperatuur voor langere tijd (lees: min. een week) dusdanig hoog en stabiel is, dat er geen twijfel over de juiste (lees: warm genoeg/te warm) kleding meer bestaat.
Dan zullen er spontaan overal de benen weer getoond worden.

Het is tot dusver nog geen rokjesdag geweest.


Subtiel kamerolifantje


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 14:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Sinds wanneer zijn die dingen voor comfort dan? Hier in Engeland zie je midden in de winter met -10 vorst gewoon de dames in minirokjes op straat hoor. Doe eens niet zo flauw


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-03-2012 14:42 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zijn dat geen hoeren?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 14:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nooit in Engeland geweest op een uitgaansavond, begrijp ik?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-03-2012 14:59 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ja, waarom doen die meiden dat eigenlijk?
Rillend in een kort rokje en zonder jas bij -10 buiten staan (met telefoon en sigaret uiteraard).. In Amsterdam zie je ze ook nog weleens staan (maar dan ook altijd van Engelse afkomst)..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2012 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

<knip AG>

Nu weer over de liefde, aub, rokjesweerdiscussies kunnen wel in het lentetopic ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:59]


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-03-2012 16:25 by bokkie666 Profiel van bokkie666Quote dit bericht

<knip AG>

Maar daar mogen we het niet meer over hebben.

Liefde dan: +1

AG: Inderdaad! Ontopic graag. Ik wilde deze post eigenlijk intact laten, maar omdat het daarna nog steeds niet lukt gaat hij er helaas toch aan. En die van mij ook maar, dat is wel zo eerlijk

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 17:01]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 16:49 by Mark Profiel van MarkQuote dit bericht

<knip AG>

Maar goed, liefde. Had ik al gezegd dat ik in september ging trouwen?

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-03-2012 16:54 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

<knip AG>

Buiten dat, proficiat!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:58]


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen