![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: eigenlijk een raar concept. Ik ben er van overtuigd dat partnerselectie(laat ik het zo maar noemen) vooral op het uiterlijk plaats vindt, dit zeker in de eerste instantie. Daarna maakt het gedrag etc. uit of het echt goed gaat lopen. Het hanteren van een andere volgorde lijkt mij dan ook gek. Ik denk dan ook dat er op "Paiq" ook veel teleurgestelde zullen worden. mesen die , nadat hun foto wordt vrijgegeven opeens merken dat de andere er niet meer is, of minder tijd heeft of wat dan ook... Het karakter is van het grootste belang of een relatie stand houdt maar dit wordt in de praktijk wel door eenfliter voorafgegaan (het uiterlijk). Ik ben dan ook benieuwd wat het succes is op zo een site als Paiq. ![]() |
|
quote: Da's ook interessant! quote: Zou goed kunnen dat het inderdaad tegen werkt, goede redenering ![]() Zou inderdaad goed zijn om te weten hoe succesvol deze methode precies is. En ik zou ook wel willen weten wat voor algoritmes er allemaal achter zitten, dat is ook interessant! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Dat zelfs nerds van de TU, die het duidelijk niet van het uiterlijk moeten hebben, toch nog kunnen leren om daar doorheen te kijken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Op basis van uiterlijk selecteren betekent niet dat je alleen mensen selecteert die aan het gemiddelde schoonheidsideaal voldoen, hè. Het gaat veel subtieler dan dat. No dogs, no masters. ![]() |
|
Happerdehap. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Bedoel je hiermee te zeggen dat je aan het trollen was? *aantekening maakt* No dogs, no masters. ![]() |
|
Paiq inderdaad. Ik vond het wel grappig, dat met die foto. Heel eerlijk. Maar ik ben het er wel mee eens dat je in de meeste gevallen je partner/ interessante kandidaat uitkiest op uiterlijk. Ja hoor... ![]() |
|
Ik dacht dat ik nooit op uiterlijk selecteerde, mijn vrouw en mijn exen zijn qua uiterlijk allemaal behoorlijk verschillend. Toch ontdekte ik uiteindelijk één overeenkomst, ik heb nog nooit een partner gehad met een BH-maat onder de D. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik meen zelfs onder de E, maar dat zou ik even bij Aaargh moeten navragen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Of weet jij nog wat haar cupmaat was, Jolly? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() De TU nerd Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik heb ooit nog iemand een presentatie horen geven over een onderzoekje dat iets met paiq te maken had (geen idee meer wat er precies onderzocht). Hij was in ieder geval dusdanig hard aan het beweren dat hij het zelf nog nooit gebruikt had en "er alleen maar een keertje van gehoord" dat echt niemand dat nog geloofde :D ![]() |
|
quote: Beste Bastianus, ik bén lomp. kusjeopjebruingebrandebolletje p.s. Luister naar M. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 27-03-2012 19:36] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: + geur + stem en allerlei andere lichamelijke kenmerken waar we onbewust op letten. Het is niet dat andere factoren niet meespelen. Maar als die dingen niet goed zitten ontstaat er gewoon al minder snel verliefdheid. En maar goed ook, want die dingen zijn best belangrijk om goede kinderen te kunnen krijgen. Zou je alleen kiezen voor het oh zo geromantiseerde en diepzinnige innerlijk, dan is dat toch niet zo positief voor het innerlijk van je kind. Om inteelt te voorkomen en om de juiste passende partner te vinden zijn dit soort mechanismen nog altijd belangrijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Siked voor de kvelgeest/dying embrace liefde scene. ![]() |
|
AG speelt de poor little white guy. Nouja, speelt... :') [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 14-04-2013 11:37] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Duidelijke butch/bitch verhouding dus. [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 14-04-2013 11:38] ![]() |
|
Eigenlijk intens slecht dat ik zoveel van gay pr0n afweet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Eerder hard to get waardoor kvellie zijn frustraties op het forum komt botvieren. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |