IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Liefdestopic Vorige pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2012 12:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 10:21 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Weet niet meer hoe het heet, maar je moest een hoeveelheid tijd met iemand in contact zijn geweest voor je de foto kreeg.

Ahhh... Dat is Paiq, toch? Interessant concept.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2012 13:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 12:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ahhh... Dat is Paiq, toch? Interessant concept.


eigenlijk een raar concept. Ik ben er van overtuigd dat partnerselectie(laat ik het zo maar noemen) vooral op het uiterlijk plaats vindt, dit zeker in de eerste instantie. Daarna maakt het gedrag etc. uit of het echt goed gaat lopen. Het hanteren van een andere volgorde lijkt mij dan ook gek. Ik denk dan ook dat er op "Paiq" ook veel teleurgestelde zullen worden. mesen die , nadat hun foto wordt vrijgegeven opeens merken dat de andere er niet meer is, of minder tijd heeft of wat dan ook...
Het karakter is van het grootste belang of een relatie stand houdt maar dit wordt in de praktijk wel door eenfliter voorafgegaan (het uiterlijk). Ik ben dan ook benieuwd wat het succes is op zo een site als Paiq.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2012 13:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
eigenlijk een raar concept.

Da's ook interessant!
quote:
Ik ben er van overtuigd dat partnerselectie(laat ik het zo maar noemen) vooral op het uiterlijk plaats vindt, dit zeker in de eerste instantie. Daarna maakt het gedrag etc. uit of het echt goed gaat lopen. Het hanteren van een andere volgorde lijkt mij dan ook gek. Ik denk dan ook dat er op "Paiq" ook veel teleurgestelde zullen worden. mesen die , nadat hun foto wordt vrijgegeven opeens merken dat de andere er niet meer is, of minder tijd heeft of wat dan ook...
Het karakter is van het grootste belang of een relatie stand houdt maar dit wordt in de praktijk wel door eenfliter voorafgegaan (het uiterlijk). Ik ben dan ook benieuwd wat het succes is op zo een site als Paiq.

Zou goed kunnen dat het inderdaad tegen werkt, goede redenering Echter, een selectie op basis van een foto op een datingsite is ook niet hetzelfde als selectie op basis van het uiterlijk in het echt (en zelfs dat is deels niet 'echt', natuurlijk). Dus misschien valt die factor wel mee. En je krijgt alsnog de foto te zien, alleen heb je dan al wat meer informatie; misschien selecteer je dan iets beter dan wanneer je het alleen op basis van de foto zou doen?

Zou inderdaad goed zijn om te weten hoe succesvol deze methode precies is. En ik zou ook wel willen weten wat voor algoritmes er allemaal achter zitten, dat is ook interessant!


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 13:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
eigenlijk een raar concept. Ik ben er van overtuigd dat partnerselectie(laat ik het zo maar noemen) vooral op het uiterlijk plaats vindt, dit zeker in de eerste instantie. Daarna maakt het gedrag etc. uit of het echt goed gaat lopen. Het hanteren van een andere volgorde lijkt mij dan ook gek. Ik denk dan ook dat er op "Paiq" ook veel teleurgestelde zullen worden. mesen die , nadat hun foto wordt vrijgegeven opeens merken dat de andere er niet meer is, of minder tijd heeft of wat dan ook...
Het karakter is van het grootste belang of een relatie stand houdt maar dit wordt in de praktijk wel door eenfliter voorafgegaan (het uiterlijk). Ik ben dan ook benieuwd wat het succes is op zo een site als Paiq.
Dat zelfs nerds van de TU, die het duidelijk niet van het uiterlijk moeten hebben, toch nog kunnen leren om daar doorheen te kijken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2012 13:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 13:07 schreef bastianus het volgende:
Dat zelfs nerds van de TU, die het duidelijk niet van het uiterlijk moeten hebben, toch nog kunnen leren om daar doorheen te kijken?

Op basis van uiterlijk selecteren betekent niet dat je alleen mensen selecteert die aan het gemiddelde schoonheidsideaal voldoen, hè. Het gaat veel subtieler dan dat.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 13:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Happerdehap.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2012 13:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 13:14 schreef bastianus het volgende:
Happerdehap.

Bedoel je hiermee te zeggen dat je aan het trollen was? *aantekening maakt*


I wish I was a butterfly


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-03-2012 13:23 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Paiq inderdaad. Ik vond het wel grappig, dat met die foto. Heel eerlijk.
Maar ik ben het er wel mee eens dat je in de meeste gevallen je partner/ interessante kandidaat uitkiest op uiterlijk.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 13:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik dacht dat ik nooit op uiterlijk selecteerde, mijn vrouw en mijn exen zijn qua uiterlijk allemaal behoorlijk verschillend. Toch ontdekte ik uiteindelijk één overeenkomst, ik heb nog nooit een partner gehad met een BH-maat onder de D.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 13:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik meen zelfs onder de E, maar dat zou ik even bij Aaargh moeten navragen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 13:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Of weet jij nog wat haar cupmaat was, Jolly?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2012 17:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

laatste drie posts


De TU nerd


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 17:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 27-03-2012 18:32 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik heb ooit nog iemand een presentatie horen geven over een onderzoekje dat iets met paiq te maken had (geen idee meer wat er precies onderzocht). Hij was in ieder geval dusdanig hard aan het beweren dat hij het zelf nog nooit gebruikt had en "er alleen maar een keertje van gehoord" dat echt niemand dat nog geloofde :D


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-03-2012 19:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 9:32 schreef bastianus het volgende:
Laat ik eens serieus doen. Mevrouw Stigma, die mij overigens altijd uitstekend op mijn zwakke plekken weet te wijzen als het om de postvaardigheden hier gaat en daarin ook altijd gelijk heeft, heeft zelf toch ook wel wat moeite met zaken. Haar werkelijkheid is namelijk niet altijd de werkelijkheid.
Als zij dhr. E. niet bepaald een catch vindt, wil dat nog niet zeggen dat hij dat ook niet is. Als zij niet geil wordt van een man met een aquariumhobby, wil dat nog niet zeggen dat geen enkele vrouw dat heeft. Wellicht bedoelt ze het anders hoor, maar de boude presentatie van haar meningen als zijnde algemene werkelijkheden voor de vrouw komen toch wat lomp over.

Beste Bastianus,

ik bén lomp.

kusjeopjebruingebrandebolletje

p.s. Luister naar M.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 27-03-2012 19:36]


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2012 20:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2012 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
eigenlijk een raar concept. Ik ben er van overtuigd dat partnerselectie(laat ik het zo maar noemen) vooral op het uiterlijk plaats vindt, dit zeker in de eerste instantie. Daarna maakt het gedrag etc. uit of het echt goed gaat lopen. Het hanteren van een andere volgorde lijkt mij dan ook gek. Ik denk dan ook dat er op "Paiq" ook veel teleurgestelde zullen worden. mesen die , nadat hun foto wordt vrijgegeven opeens merken dat de andere er niet meer is, of minder tijd heeft of wat dan ook...
Het karakter is van het grootste belang of een relatie stand houdt maar dit wordt in de praktijk wel door eenfliter voorafgegaan (het uiterlijk). Ik ben dan ook benieuwd wat het succes is op zo een site als Paiq.


+ geur + stem en allerlei andere lichamelijke kenmerken waar we onbewust op letten.

Het is niet dat andere factoren niet meespelen. Maar als die dingen niet goed zitten ontstaat er gewoon al minder snel verliefdheid. En maar goed ook, want die dingen zijn best belangrijk om goede kinderen te kunnen krijgen. Zou je alleen kiezen voor het oh zo geromantiseerde en diepzinnige innerlijk, dan is dat toch niet zo positief voor het innerlijk van je kind. Om inteelt te voorkomen en om de juiste passende partner te vinden zijn dit soort mechanismen nog altijd belangrijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 20:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 19:35 schreef stigma het volgende:
Beste Bastianus,

ik bén lomp.

kusjeopjebruingebrandebolletje

p.s. Luister naar M.
Je bent wel gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 14-04-2013 11:30 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Siked voor de kvelgeest/dying embrace liefde scene.



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-04-2013 11:37 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

AG speelt de poor little white guy.

Nouja, speelt... :')

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 14-04-2013 11:37]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 14-04-2013 11:37 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Duidelijke butch/bitch verhouding dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 14-04-2013 11:38]



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-04-2013 11:41 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Eigenlijk intens slecht dat ik zoveel van gay pr0n afweet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-04-2013 11:52 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2013 11:37 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
AG speelt de poor little white guy.

Nouja, speelt... :')


Eerder hard to get waardoor kvellie zijn frustraties op het forum komt botvieren.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen