IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Liefdestopic Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-03-2012 21:29 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Zeker. Ik denk dat Stigma al haar online-dateprofiel aan het bijwerken is met deze kwalificatie.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 25-03-2012 23:42 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 20:25 schreef stigma het volgende:
Als je bent wie ik vond op fb dan ben je zelf anders ook niet bepaald een catch.

Sorry bro.


Goh. Ik wist niet dat we FB vriendjes waren en jij dus mijn profiel kon bekijken. Weer wat geleerd vandaag.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-03-2012 23:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 20:25 schreef stigma het volgende:
Als je bent wie ik vond op fb dan ben je zelf anders ook niet bepaald een catch.

Sorry bro.

Geef hem anders ff wat tips, dit vind ik zo negatief. Liefde is een werkwoord hoor.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-03-2012 23:45 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 25 maart 2012 23:43 schreef M. het volgende:
Liefde is een werkwoord hoor.
Hoe krijg je het je bek uit.


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-03-2012 10:29 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 18:03 schreef M. het volgende:
Spontaan! Hoe kan ik dat nou vergeten. Dat is het AL-LER-BE-LANG-RIJKST!! Toen ik nog vond dat ik een relatie moest hebben, heb ik ook wel eens rondgezworven op datingsites. Echt hoor, als het woord "spontaan" niet eens in een profiel voorkwam, had ik alweer gegeten en gedronken. Lekker gegeten en gedronken, wel te verstaan. Ik hou alleen van lékker eten.


Maar wat je echt mist, met je leuke baan, gezellige huisje en fantastische vrienden.. is een maatje!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 26-03-2012 11:06 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

En dan matchende monturen!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 11:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Er gaat hier een wereld voor me open.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 11:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Maar goed. Waarom vanachter een computer naar matches zoeken? Het terras lijkt me veel geschikter werkterrein met dit weer. Ook al heb je niet de benodigde sociale vaardigheden, gewoon oefenen tot je die wel hebt. Lijkt me beter dan achter een schermpje zoeken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-03-2012 13:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, ik weet niet. Twee maten van me die allebei sociaal uiterst vaardig zijn en in het verleden ook de nodige dames gehad hebben, zijn nu allebei via zo'n datingsite onder de pannen geraakt. Allebei hadden ze het probleem dat ze in de leeftijdsgroep zitten (33-43) dat je geen hele avonden meer kansloos in een disco gaat rondhangen in de hoop om een veel te jonge scharrel te scoren, en op hun werk liep er ook niks vrijgezelligs rond. Als de rest van je sociale cirkel al wel voorzien is, maar die hebben (of willen) geen 'vriendinnen van vriendinnen' om te koppelen, dan raak je toch een beetje in een sociaal vacuum.

Een dating site is puur een drempelverlager; je weet op voorhand al dat de mensen die er zitten serieus op zoek zijn naar een relatie en bereid zijn hier wat tijd en werk in te investeren. Maar dat hele 'people matching' aspect van die sites is natuurlijk gelul, uiteindelijk zul je toch met zijn tweeen in een cafeetje of een leuk restaurant erachter moeten komen of je echt klikt. Daar helpt geen ene 'we houden allebei van katten en zonsondergangen op Corsica' aan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 26-03-2012 16:44 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2012 13:43 schreef Jenje het volgende:

Tja en Pemmetje is inmiddels ook al bezet.


Totaal onverwacht kwam er ineens een leuke meneer op mijn pad

quote:
Op 25 maart 2012 20:25 schreef stigma het volgende:
Als je bent wie ik vond op fb dan ben je zelf anders ook niet bepaald een catch.

Sorry bro.


Foei stiggie, dit is niet lief van je


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 17:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gin pot zo scheef of een dekkel den wel past. Vast wel andere gegadigden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-03-2012 18:35 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 maart 2012 20:25 schreef stigma het volgende:
Als je bent wie ik vond op fb dan ben je zelf anders ook niet bepaald een catch.


Ach, Erik is in ieder geval een sympathiek mens, wat eigenlijk ook gewoon veel belangrijker is. Zou je nog wat van kunnen opsteken.

quote:
Op 26 maart 2012 13:15 schreef Mark het volgende:
Ach, ik weet niet. Twee maten van me die allebei sociaal uiterst vaardig zijn en in het verleden ook de nodige dames gehad hebben, zijn nu allebei via zo'n datingsite onder de pannen geraakt. Allebei hadden ze het probleem dat ze in de leeftijdsgroep zitten (33-43) dat je geen hele avonden meer kansloos in een disco gaat rondhangen in de hoop om een veel te jonge scharrel te scoren, en op hun werk liep er ook niks vrijgezelligs rond. Als de rest van je sociale cirkel al wel voorzien is, maar die hebben (of willen) geen 'vriendinnen van vriendinnen' om te koppelen, dan raak je toch een beetje in een sociaal vacuum.



"Sociaal vacuum" klinkt zo overdreven, maar het klopt wel, ja. Als je niet op plekken komt waar je elkaar kan tegenkomen, is internet een prima alternatief.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-03-2012 21:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 23:43 schreef M. het volgende:
Geef hem anders ff wat tips, dit vind ik zo negatief. Liefde is een werkwoord hoor.


Oke, Erik, hier komt het.
Misschien moet je niet zo afgeven op de matches/dames. Je kiest er zelf voor om via een datingsite je geluk te zoeken. Dan zeg je ook nog eens verliefd te willen worden maar dat dat zo moeilijk gaat via de pc.
Misschien moet je je instelling veranderen en gewoon leuk dames ontmoeten. Niet gelijk heel Il Desperado verliefd willen worden.

En probeer de vreemde hobby's een beetje te accepteren. Er is immers ook geen enkele vrouw die geil wordt omdat jij een nieuwe zebravis in je aquarium plempt.


Subtiel kamerolifantje


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-03-2012 21:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

In totaal 3x een date gehad die via het internet is ontstaan.. Nooit meer. Ben inmiddels ook al 3 jaar getrouwd (met een vrouw die ik gewoon ouderwets in de kroeg heb ontmoet), maar goddomme wat heb ik toendertijd een randfiguren getroffen..

De eerste was manisch depressief. Kon ze uiteraard niets aan doen, vond het oprecht heel sneu voor haar, maar op de eerste date beginnen over dat je eigenlijk liever dood bent is niet echt een turn-on.

Mevrouw 2 begon op onze tweede date serieus over samenwonen. "Goh, is het alweer zo laat? Ik moet er morgen erg vroeg uit. Tot ziens!"

Mevrouw 3 was een toppertje. Was al een beetje zweverig type, maargoed, ieder zijn meug uiteraard. Blijkbaar had ik haar ergens op onze eerste twee afspraakjes verteld dat ik vroeger ooit een kat had die was overleden. Op ons derde afspraakje kwam ze glunderend binnen, zo blij als een kind.. "Ik heb met Diesel gepraat!" En ik hoopte nog zo dat ze een vriend had die Diesel heette.. Nee hoor. Zij had afgelopen nacht even gezellig met onze inmiddels 5 jaar geleden overleden poes zitten kletsen en kwam mij de details vertellen. Hij was elke dag bij me en was erg trots op wat ik allemaal deed. De poes miste mijn aaien over zijn bolletje. (Haar letterlijke woorden!)
"Hey potverdikkie, een sms. Och jee, een noodgeval thuis! Ik moet nu echt gaan. Sorry!"

Godsamme zeg. Ik was overigens ook nooit een held kwa dames ontmoeten.. Ik kon met alle dames overweg, kon echt urenlang praten en ouwehoeren, totdat ik in de gaten kreeg dat ik wel wat van ze wilde en dan klapte ik volledig dicht. Heb mijn vrouw dan ook ontmoet op een avond dat ik eigenlijk niet naar de kroeg wilde, maar had beloofd het geluid te doen voor een bandje.. Ouwe trui aan, niet geschoren, haren niet gedaan, etc. Drank vloeide rijkelijk en kwam via een vriend met haar in gesprek.. Aangezien ik dacht dat ze volledig out of my league was lulde ik als brugmeijer en was het eigenlijk beregezellig.. Uiteindelijk met haar meegegaan om "muziek te luisteren". Ben de 24 uur daarop niet thuis geweest


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 22:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Je hebt er wel mooie verhalen aan overgehouden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 22:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2012 21:01 schreef stigma het volgende:
Er is immers ook geen enkele vrouw die geil wordt omdat jij een nieuwe zebravis in je aquarium plempt.
Dat weet je niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 27-03-2012 9:23 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Nee, wellicht wordt ze er wel nat van. Maar wellicht dat dat dan meer te maken heeft met je plemptechniek.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 9:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Laat ik eens serieus doen. Mevrouw Stigma, die mij overigens altijd uitstekend op mijn zwakke plekken weet te wijzen als het om de postvaardigheden hier gaat en daarin ook altijd gelijk heeft, heeft zelf toch ook wel wat moeite met zaken. Haar werkelijkheid is namelijk niet altijd de werkelijkheid.
Als zij dhr. E. niet bepaald een catch vindt, wil dat nog niet zeggen dat hij dat ook niet is. Als zij niet geil wordt van een man met een aquariumhobby, wil dat nog niet zeggen dat geen enkele vrouw dat heeft. Wellicht bedoelt ze het anders hoor, maar de boude presentatie van haar meningen als zijnde algemene werkelijkheden voor de vrouw komen toch wat lomp over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 27-03-2012 9:46 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Ga jij nou beweren dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2012 9:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Mensen die de ware zoeken via een datingsite moeten de moed niet opgeven. Het kan namelijk wel. Mijn broer heeft via een datingsite zijn ware gevonden, dit na een reeks van horror/lachwekkende ontmoetingen. Maar na deze reeks van ellende kwam hij dan toch de ware otegen en de relatie loopt nu al wee rheel wat jaren erg goed. Trouwen, huisje, kinderen, etc. Voor diegenen die het dus toch willen proberen via een datingsite, geef de moed niet op!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2012 9:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 9:46 schreef powertieke het volgende:
Ga jij nou beweren dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn?
Oja. Eh.. Bier, tieten, gaaf!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-03-2012 9:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 9:32 schreef bastianus het volgende:
Laat ik eens serieus doen. Mevrouw Stigma, die mij overigens altijd uitstekend op mijn zwakke plekken weet te wijzen als het om de postvaardigheden hier gaat en daarin ook altijd gelijk heeft, heeft zelf toch ook wel wat moeite met zaken. Haar werkelijkheid is namelijk niet altijd de werkelijkheid.
Als zij dhr. E. niet bepaald een catch vindt, wil dat nog niet zeggen dat hij dat ook niet is. Als zij niet geil wordt van een man met een aquariumhobby, wil dat nog niet zeggen dat geen enkele vrouw dat heeft. Wellicht bedoelt ze het anders hoor, maar de boude presentatie van haar meningen als zijnde algemene werkelijkheden voor de vrouw komen toch wat lomp over.

Stigma had ook best een punt anders. Maar ja, Internetdaten Is Strijd.

Ik vind "onder de pannen" een nare formulering trouwens. Alsof je als vrijgezel niet onder de pannen bent. En dan maar met frisse tegenzin bij iemand intrekt om toch vooral niet alleen te hoeven zijn.

Ik krijg ter plekke weer bindingsangst.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rotor
Usericon van rotor
Posted 27-03-2012 10:17 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik ken meerdere mensen die goede ervaringen hebben met dating-sites en ook meerdere die er een goede relatie aan over hebben gehouden. Ik ken ook meerdere erg mooie, hoogopgeleide vrouwen van rond de 30 die op datingsites rondhangen omdat ze geen zin en tijd hebben in het uitgaansleven rond te hangen, moe worden om steeds aangesproken te worden door glibbers en ander hopeloos volk, liever gewoon met goeie vrienden en vriendinnen feestvieren en vervolgens liever online wat aanklooien met stricte selectiecriteria.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-03-2012 10:21 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Het is bijna hetzelfde als vrouwen vanuit het uitgaansleven ontmoeten. Soms blijkt het een heks, soms blijkt het een engel.

Zelfs ik heb een keer een relatie gehad met iemand via een dating-site. Dat was een website die was gebouwd door iemand op de Enschedese UT. Weet niet meer hoe het heet, maar je moest een hoeveelheid tijd met iemand in contact zijn geweest voor je de foto kreeg. Dat was wel even spannend, maar ik viel met mijn neus in de boter.

Dit is niet mijn echtgenote geworden, overigens... Die kwam ik toevallig tegen in ons beider geboortestad in de kroeg. We kenden elkander al zo goed als ons hele leven.


Ja hoor...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2012 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb mijn huidige vriendin via internetdating leren kennen. De eerder genoemde voordelen waren voor mij ook de aanleiding om het eens op die manier te proberen. Ben voor mijn vriendin met 2 vrouwen op stap geweest waarbij ik bij 1 echt niet wist hoe snel ik weg moest komen en met de ander er een vriendschappelijk contact op na gehouden heb. Met mijn vriendin ging het heel snel. Vrij snel na eerste contact afgesproken en toen was het meteen raak.

Kleine tips waar Erik misschien wat aan heeft: Zoek niet naar een vrouwelijke versie van jezelf of naar de perfecte vrouw. Beide bestaan niet. Ga na wat je echt 100% niet zou willen in een vrouw en beperk je puur daar op. Dan kun je bij een afspraak wel bepalen of je qua karakters bij elkaar past, dat haal je namelijk never nooit niet uit zo'n site.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen