IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Liefdestopic Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 16:55 by Mark Profiel van MarkQuote dit bericht

<knip AG>

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-03-2012 16:56 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

<knip AG>

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:58]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2012 16:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nogmaals dit:
quote:
Op 20 maart 2012 15:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nu weer over de liefde, aub, rokjesweerdiscussies kunnen wel in het lentetopic ofzo


En gefeliciteerd, Mark

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-03-2012 16:59]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 17:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dank u

Ze is erg lief(de).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2012 18:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Willen jullie wel even als de wiedeweerga naar dit topic verhuizen!!:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3170718/22?hl=trouwen



Subtiel kamerolifantje


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-03-2012 18:18 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 18:12 schreef stigma het volgende:
Willen jullie wel even als de wiedeweerga naar dit topic verhuizen!!:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3170718/22?hl=trouwen



Hoezo? Trouwen heeft niet per definitie iets met liefde te maken.

En aangezien Mark de nadruk legt op liefde, ..


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 20-03-2012 22:54 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Momenteel probeer ik maar eens aan de vrouw te komen middels internet dating.

Succes tot op heden: nihil.
Potentiële matches: iets meer dan nihil.

En het is ook verdomd lastig om verliefd te worden op iemand die je nooit in het eggie hebt ontmoet. Tenminste, voor mij dan.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 23:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het probleem van die datingsites is volgens mij, dat er een klik wordt verwacht op grond van gemeenschappelijke interesses. Terwijl dat natuurlijk helemaal geen reden hoeft te zijn om verliefd te worden.
Ontopic: We zijn hier ontiegelijk druk thuis, vooral mijn vrouw en ik. Tijd dat we weer eens tijd voor elkaar hebben, dan komt het met de liefde ook goed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-03-2012 12:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

@ErikS
Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat je virtueel fliefd wordt, maar dat je elkaar interessant genoeg gaat vinden om eens in het echt af te spreken.

En dat je dan allebei erg obvious wil daten e.d. helpt weer om die drempel om iemand mee te vragen te verlagen.

Denk ik hoor...ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
Behalve zm natuurlijk.


Subtiel kamerolifantje


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 25-03-2012 12:07 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Is hetzelfde.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 25-03-2012 14:01 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Virtueel interesse hebben wordt al lastig met die mismatches. Laat staan dat je met ze wilt afspreken.

Leuk dat je 24 bent en van Evanescence houdt, maar nee, bedankt.

Laat staan dat je ecstatisch bent omdat je naar De Toppers gaat, of van dieren houd, en met dieren worden dan bedoeld paarden (no problem), katten (geen kattenpersoon, maar wederom geen probleem) en van die enkelbijtende mislukte ratten die geheel ten onrechte als honden worden bestempeld (godallejezus nee!).


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-03-2012 14:08 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Niet zo miepen, gewoon afspreken met vrouwen van jouw leeftijd die aardig en interessant overkomen en dan zien waar het schip strandt. Als je nu al gaat selecteren op dat soort triviale zaken maak je het jezelf wel erg moeilijk.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2012 14:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2012 14:01 schreef ErikS het volgende:
Virtueel interesse hebben wordt al lastig met die mismatches. Laat staan dat je met ze wilt afspreken.

Leuk dat je 24 bent en van Evanescence houdt, maar nee, bedankt.

Laat staan dat je ecstatisch bent omdat je naar De Toppers gaat, of van dieren houd, en met dieren worden dan bedoeld paarden (no problem), katten (geen kattenpersoon, maar wederom geen probleem) en van die enkelbijtende mislukte ratten die geheel ten onrechte als honden worden bestempeld (godallejezus nee!).


hehe ik dacht eerst dat je een beetje aanstelde en te hoge eisen stelde dat je ratten niet kan uitstaan.
Maar nu ik begrijp dat je chihuahua's en ander van dat soort spul bedoeld begrijp ik het heel goed


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 25-03-2012 17:30 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 14:08 schreef SQT het volgende:
Niet zo miepen, gewoon afspreken met vrouwen van jouw leeftijd die aardig en interessant overkomen en dan zien waar het schip strandt. Als je nu al gaat selecteren op dat soort triviale zaken maak je het jezelf wel erg moeilijk.


24 zou van mijn leeftijd zijn geweest, maar dan wel zo'n 15 jaar geleden.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat de site die verantwoordelijk is voor dergelijke matches schijnbaar alleen vrouwen in mijn regio zoekt (waarom eigenlijk?), terwijl een andere site veel betere matches heeft, en ook nog eens door heel NL (en DLD, en BE).

En dáár heb ik wel al contact gezocht met een leuke dame. Het wachten is nu op antwoord.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2012 17:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 maart 2012 12:01 schreef stigma het volgende:
@ErikS
Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat je virtueel fliefd wordt, maar dat je elkaar interessant genoeg gaat vinden om eens in het echt af te spreken.


Yep, dit inderdaad
En dan kijken of het in het echt klikt.

Succes, Erik, het is je gegund man


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-03-2012 17:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 25 maart 2012 17:30 schreef ErikS het volgende:
24 zou van mijn leeftijd zijn geweest, maar dan wel zo'n 15 jaar geleden.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat de site die verantwoordelijk is voor dergelijke matches schijnbaar alleen vrouwen in mijn regio zoekt (waarom eigenlijk?), terwijl een andere site veel betere matches heeft, en ook nog eens door heel NL (en DLD, en BE).

En dáár heb ik wel al contact gezocht met een leuke dame. Het wachten is nu op antwoord.
Afgaande op de foto's die je hier zo nu en dan post leek je me inderdaad geen 24 en is die dame in kwestie daarom überhaupt geen kandidaat. Het klinkt alsof die andere site heel wat betere users voor je vindt. Ga daar inderdaad lekker voor!
Mijn punt was voornamelijk dat het zijn van een katten- of hondenpersoon (en dat soort 'interesses') me geen sterke selectiecriteria lijken, al helemaal niet voor een eerste contact.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-03-2012 17:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gewoon van lekker eten houden, uitgaan maar ook kunnen chillen met een wijntje op de bank, sportief zijn, een hekel hebben aan vooral oneerlijkheid (hebben niet veel mensen, uniek!), zorgen dat je motto "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" is, willen dat je kon.... vliegen (toveren mag ook), en het ook heel belangrijk vinden dat je in een relatie elkaar soms kunt vrijlaten, dan komt het allemaal vanzelf goed!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 25-03-2012 17:52]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-03-2012 17:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Heb je nog meer clichés in de aanbieding, M?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-03-2012 17:59 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 25 maart 2012 17:51 schreef M. het volgende:
Gewoon van lekker eten houden, uitgaan maar ook kunnen chillen met een wijntje op de bank, sportief zijn, een hekel hebben aan vooral oneerlijkheid (hebben niet veel mensen, uniek!), zorgen dat je motto "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" is, willen dat je kon.... vliegen (toveren mag ook), en het ook heel belangrijk vinden dat je in een relatie elkaar soms kunt vrijlaten, dan komt het allemaal vanzelf goed!


:')

De trefwoorden 'spontaan' en 'vlot' doen het overigens ook vrijwel altijd erg goed, geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 25-03-2012 18:00]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-03-2012 18:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Spontaan! Hoe kan ik dat nou vergeten. Dat is het AL-LER-BE-LANG-RIJKST!! Toen ik nog vond dat ik een relatie moest hebben, heb ik ook wel eens rondgezworven op datingsites. Echt hoor, als het woord "spontaan" niet eens in een profiel voorkwam, had ik alweer gegeten en gedronken. Lekker gegeten en gedronken, wel te verstaan. Ik hou alleen van lékker eten.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-03-2012 18:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Probeer gewoon een wat oudere gescheiden vrouw en dan liefst met 1 of meer kleine kinderen. Die liggen doorgaans wat minder goed in de markt.

Ook een goede tip als je in de kroeg een snelle one night stand zoekt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-03-2012 20:25 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 14:01 schreef ErikS het volgende:
Virtueel interesse hebben wordt al lastig met die mismatches. Laat staan dat je met ze wilt afspreken.

Leuk dat je 24 bent en van Evanescence houdt, maar nee, bedankt.

Laat staan dat je ecstatisch bent omdat je naar De Toppers gaat, of van dieren houd, en met dieren worden dan bedoeld paarden (no problem), katten (geen kattenpersoon, maar wederom geen probleem) en van die enkelbijtende mislukte ratten die geheel ten onrechte als honden worden bestempeld (godallejezus nee!).

Als je bent wie ik vond op fb dan ben je zelf anders ook niet bepaald een catch.

Sorry bro.


Subtiel kamerolifantje


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-03-2012 20:46 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Zo, goedemorgen!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-03-2012 21:23 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 20:25 schreef stigma het volgende:
Als je bent wie ik vond op fb dan ben je zelf anders ook niet bepaald een catch.

Sorry bro.


Haha, vrij geniaal dat je hem gelijk op FB opzoekt. En natuurlijk faal van Erik dat zijn profiel niet goed afgeschermd is.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-03-2012 21:24]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-03-2012 21:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 21:23 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, vrij geniaal dat je hem gelijk op FB opzoekt.
Spontaan wel.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen