|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
De Olympische gedachte in de titel ook. |
|
Dat dacht ik. |
|
Met de Spice Girls? |
|
Dat filmpje met the queen en 007. Dat was vrij hilarisch! Rowan atkinson, ook leuk. E n wel een stukje blur en geen oasis. En bedankt, silence... . . . En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nog niet tot dusverre, gelukkig. Wel 'tubular bells' live opgevoerd door Mike Oldfield, erg gaaf. Hele ceremonie is trouwens in elkaar gedraaid door Danny Boyle, dus kon eigenlijk al op voorhand niet fout. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-07-2012 0:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Altijd weer die vervelende clown en die dekselse acrobaat. Drommels! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Liam gaat wel ergens Wonderwall zingen, want Noel durfde niet. quote:Vast bij de slotceremonie. Ik kijk er nu al naar uit. |
|
Bij de slotceremonie komen de Teletubbies uit die groene berg om de vlam aan te steken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Had ook zoiets gelezen, ja. Maar dan nog. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen Iron Maiden? |
|
quote:Hij zingt met Beady Eye ook weer Oasis nummers. Wat dan nog? Was er wel een Beatle? |
|
quote:Ja, één, maar die hebben ze neergeschoten in 1980. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
wie gaat m aansteken, bleodstollend dit!! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Joanne Lumley? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rick Mayall? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik gok op mr bean ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Veel beter. Sheffield's trots, de Arctic Monkeys! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De Hairy Bikers? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sir Stephen Redgrave uiteraard, niet echt een verrassing. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In elk geval niet Cassius Clay, die laat dat ding zo op de grond flikkeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Godver. Helemaal vergeten. Even youtuben morgen. |
|
Redgrave geeft hem weer af, of worden we in het ootje genomen? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee, vind ik eigenlijk best gaaf. De 'oude' generatie topatleten geven de vlam door aan een groep nieuwe beloften, en die mogen het aansteken. volgens mij voor het eerst ooit dat de vlam niet ontstoken wordt door een 'grote' naam, maar door jong talent. Mooi gebaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |