IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-08-2012 10:07 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 10:00 schreef MR. N het volgende:
Zo, én een post zonder sgrijvvouden!





Soms moet je op je strepen staan Thjeu.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-08-2012 11:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 1:10 schreef Fusion het volgende:
@nark: ik probeer slechts de nuance aan te brengen tov je felle reactie op mijn post hier ergens boven in de pagina



"het staat op t intrrnet, paar schokkende foto's... nee, t zal vast allemaal zo zijn... "

Ja, da's een genuanceerde repliek En het is Mark, nark is die andere meneer daar ->

quote:
, maar gezien je bizare en nogal schreeuwerige post hierboven waarin je compleet irrelevante zaken als ik mijn mening over dierproeven en mijn geloof denk ik weinig uithalen.


Hoezo is dat niet relevant? Je werpt je op dit forum bij voortduring op als een sociaal geweten met de morele highground, dan moet je ook niet raar opkijken als je aangesproken wordt op het toejuichen van China in deze spelen.

quote:
Als jij denkt dat iedere Chinese atleet een bij zijn ouders weggerrukte, fysiek en emotioneel gemartelde persoon is, moet je dat vooral zelf weten.


Dat denk ik helemaal niet, dat 'iedere', en dat zeg ik ook nergens.

quote:
Dat de excessen in sommige van de staatsscholen reeel waren en soms nog zijn weten we allemaal ja.


Dit dus, ben blij dat je het met me eens bent. Hoe kun je dan een plaatsen als China als natie bovenaan staat in de medaillelijst, als je weet wat voor staats-gereguleerde excessen (in tegenstelling tot mogelijke persoonlijke zondes van individuele sporters in andere landen, voordat we die discussie weer krijgen) er nu en in het verleden in die ploeg schuilen?

quote:
Dat de meeste atleten gewoon daar staan en presteren uit vrije wil en keihard werken met steun van de gehele familie ws niet.


Volgens mij postte ik in deze zelfde topic eerder al letterlijk:

"Maar nee, op een minder cynische toon, mooi voor haar, indrukwekkende zwemkunsten. Maar de natie China gun ik de huidige positie op de ranglijst echt totaal niet. Al is het puur en alleen al om hun hele Olympische historie. Dodgy als de neten."

quote:
Waarom je meent te moeten posten dat ik t soort excessen waaraan jij refereert toejuich, net zoals de rest van je krachttermen als two-faced ertc is me n raadsel. Zware dag gehad?


Nee hoor, ik constateer slechts dat je reacties in dezes nogal tegenstrijdig zijn met je reactie-voorgeschiedenis.

Wederom, ik vind het mooi voor de atleten zelf (als ze het tenminste 'schoon' gedaan hebben, helaas heeft de natie China het ook voor de goedwillenden onder hen volledig verpest door de zweem van doping-zondes die altijd rond dit land blijven hangen), maar het -land- China gun ik de toppositie absoluut niet. Mijn reactie was dan ook op je opmerking:

"China gaat weer gehakt-met-sojasaus maken van alle andere landen "

En dat vind ik een reactie. Snap je hem nu?


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-08-2012 11:28]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-08-2012 11:37 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

De Zuid-Koreaanse kranten en internetmedia hebben donderdag de in opspraak geraakte badmintonsters aan de schandpaal genageld. De duo's Jung Kyung-eun/Kim Ha-na en Ha Jung-eun/Kim Min-jung moesten in gezelschap van een Chinees en Indonesisch koppel de Olympische Spelen verlaten omdat ze de laatste groepswedstrijd weggaven ten einde in de knock-outfase gemakkelijkere tegenstanders te krijgen. 'Vaderland in verlegenheid', was een van de koppen.

"De Zuid-Koreaanse badmintonsters hebben de olympische gedachte te schande gemaakt en ons land in grote verlegenheid gebracht”, schrijft het dagblad JoongAng Ilbo. De Hankook Ilbo spreekt van "een groteske vertoning” en ervaart het als uiterst pijnlijk dat de trainers nog excuses aandragen ook voor het onacceptabele gedrag van hun pupillen terwijl op een schandalige manier "de sport te kijk is gezet”.

De krant Dong-A Ilbo wijst ook met een beschuldigende vinger naar de Chinese speelsters, die deze mallemolen in gang hadden gezet. De Koreaanse internetscribenten willen van verzachtende omstandigheden niets weten. "Het geeft geen pas de Chinese badmintonsters de schuld te geven. Het is nog erger om kritiek te leveren terwijl je nota bene precies hetzelfde hebt gedaan. Wat slecht is, blijft slecht”, stelt Linkinpart op de portal Daum.net.

Collega Daeryukuikkum veroordeelt niet alleen de speelsters, maar ook hun trainers en de officials van de nationale badmintonbond. Shin Hyung-Dong is het daarmee hartgrondig eens. "Hier is een stinkbom gegooid naar de sport en de Olympische Spelen. Ze verdienen het nooit meer te spelen. Ze moeten allemaal, trainers incluis, voor tien jaar worden geschorst.”

Een van de Chinese gediskwalificeerden, Yu Yang, hield de eer donderdag aan zichzelf en verklaarde haar succesvolle carrière voor beëindigd.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2012 11:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gezellig hè, sport? Dat krijg je nu ervan als je onzinnige activiteiten tot gigantische proporties van belangrijkheid opblaast. Ik ben met Thieu.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-08-2012 11:52 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Beste MNMNark, ik werp mij helemaal nergens op als moraalridder of whatever. Ik heb gewoon mijn mening, maar voel je vooral geroepen om overal jouw op n paar internetposts gebaseerde indruk van mij bij te halen. Het is nogal betekenisloos. Anyway... Jouw reacties durven idd nergens voluit te beweren dat alle spelers gemartelde Ivan Dragovicjes zijn, maar de onzinnigheid van t beweren dat ik dat soort toestanden toejuich (naast t feit dat je dat nergens uit mijn tekst kan opmajen, plus t feit dat ik in mijn 1e post in dit topic slechts n constatering maakte, kan ik echt alleen maar verklaren door aan te nemen dat jij wel denkt dat t ovrral en altijd zo is. Anders is t net zo onzinnig om te zeggen "Nederland is een tof land. Ooooh dan ben jij dus pertinent voor slavernij, kistkalveren, en de PVV!". Tuurlijk beetje mank, maar je snapt mijn punt hopelijk. Het gaat om excessen, niet de norm. En anders vraag ik me ernstig af of je niet doorhebt hoe de waarheid mbt Westers nieuws over China en andersom vaak nogal in t midden ligt.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-08-2012 11:58 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 11:52 schreef Fusion het volgende:
ik werp mij helemaal nergens op als moraalridder of whatever.



Hoe verstoken van enige zelfkritiek kun je zijn.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-08-2012 12:05 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 augustus 2012 11:58 schreef WMP het volgende:

Hoe verstoken van enige zelfkritiek kun je zijn.
He daar post Fusion, ff kijken of ik een goedkoop scorende en makkelijke negatieve referentie aan zijn geloof kan maken.... ja... t is me weer gelukt! Goed werk hoor, tikje voorspelbaar, tikje triest, maar verder goed gedaan.



When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-08-2012 12:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Of je kunt ook gewoon niet happen. Bespaart je veel zorgen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-08-2012 12:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 11:52 schreef Fusion het volgende:
Jouw reacties durven idd nergens voluit te beweren dat alle spelers gemartelde Ivan Dragovicjes zijn, maar de onzinnigheid van t beweren dat ik dat soort toestanden toejuich (naast t feit dat je dat nergens uit mijn tekst kan opmajen, plus t feit dat ik in mijn 1e post in dit topic slechts n constatering maakte, kan ik echt alleen maar verklaren door aan te nemen dat jij wel denkt dat t ovrral en altijd zo is.


Heerlijk. Dus je geeft toe dat ik het nergens zeg, maar beschuldigt me vervolgens toch maar weer impliciet van het wel zeggen ervan simpelweg gebaseerd op de manier warop ik reageerde op jouw post. Je verheft kronkelredeneren wel tot een echte kunst.

quote:
Anders is t net zo onzinnig om te zeggen "Nederland is een tof land. Ooooh dan ben jij dus pertinent voor slavernij, kistkalveren, en de PVV!".


Nee hoor, je metafoor is volledig lam. Jouw bewering was niet in de lijn 'China is tof', jouw bewering was in de lijn 'China is tof op topsportgebied'. Over China in zijn algemeenheid heb ik geen bijzondere mening en dat was ook nergens an de orde. Het gaat hier specifiek over de Olympische Spelen en jij juicht daarbij (gezien je gebruik) China toe, terwijl juist dat land bekend staat om haar gruwelijke excessen op sportgebied in het verleden en zelfs tegenwoordig nog (zoals jij zelf nota bene ook toegeeft).

quote:
Tuurlijk beetje mank, maar je snapt mijn punt hopelijk.


Nee, de hele metafoor slaat nergens op.

quote:
Het gaat om excessen, niet de norm.


Die excessen zijn staats-gereguleerd, dus de staat China is verantwoordelijk. Mogen we nu landen ineens niet meer bekritiseren op hun excessen omdat ze 'in hun algemeenheid' ook soms best leuk zijn? Mooie boel.

quote:
En anders vraag ik me ernstig af of je niet doorhebt hoe de waarheid mbt Westers nieuws over China en andersom vaak nogal in t midden ligt.


Nou wordt hij helemaal mooi. Dus aan de ene kant zeg je zelf: 'Er zijn (en waren) inderdaad excessen in de topsport en de manier van opleiden in China', maar aan de andere kant zie jij totaal geen probleem in het toejuichen van China als natie want 'het is allemaal niet zo ernstig als jij het doet voorkomen'? Eerlijk waar, je schildert jezelf nu wel onnodig steeds verder de hoek in. Volgens mij ben je het gewoon met me eens, maar durf je je eerdere ongelijk en je ondoordachte "China pakt de rest van de wereld in " uitspraak gewoon niet in te trekken. Ik vind het niet erg hoor, ik heb het soms ook zwaar bij het verkeerde eind. Dat gebeurt soms in discussies.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-08-2012 12:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Oh ja...

quote:
Op 2 augustus 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
"het staat op t intrrnet, paar schokkende foto's... nee, t zal vast allemaal zo zijn... "

Ja, da's een genuanceerde repliek
wie zegt dat je zelf genuanceerd moet zijn om nuance aan te brengen?

quote:
Op 2 augustus 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
Hoezo is dat niet relevant? Je werpt je op dit forum bij voortduring op als een sociaal geweten met de morele highground, dan moet je ook niet raar opkijken als je aangesproken wordt op het toejuichen van China in deze spelen.
buiten t feut dat ik niets toejuich, vind ik nog steeds onzinnig. Ik werp mij niet op en voel me al helemaal niet hoger op moreel vlak dan wie dan ook. Het zal vast allemaal heel ingewikkeld zijn, maar dat ik geloof in Iemand met n hogere moraal if you will, zegt weinig over mijn eigen moraal. Maar goed, het heeft niets met de duscussie en t onderwerp te maken. Het voegt niets toe. Behalve dat t n beetje persoonlihk wordt.

quote:
Op 2 augustus 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
"Maar nee, op een minder cynische toon, mooi voor haar, indrukwekkende zwemkunsten. Maar de natie China gun ik de huidige positie op de ranglijst echt totaal niet. Al is het puur en alleen al om hun hele Olympische historie. Dodgy als de neten."
sorry maar hoe moet ik precies hier uit opmaken dat je niet de indruk wekt dat t om eccessen gaat?


quote:
Op 2 augustus 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, ik constateer slechts dat je reacties in dezes nogal tegenstrijdig zijn met je reactie-voorgeschiedenis.
of met jouw onzinnige versimpelde verwachtingspatroon.

quote:
Op 2 augustus 2012 11:24 schreef Mark het volgende:Wederom, ik vind het mooi voor de atleten zelf (als ze het tenminste 'schoon' gedaan hebben
Same here jammer dat je anders meent te moeten concluderen...


When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-08-2012 12:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 12:19 schreef Fusion het volgende:
Same here jammer dat je anders meent te moeten concluderen...


Verhelder me:

"China gaat weer gehakt-met-sojasaus maken van alle andere landen "

Wat moet ik hier anders uit concluderen? Hoe anders leg ik dit uit dan 'Fusion vindt het gaaf om te zien dat China veel beter presteert op de OS dan de rest van de landen'? Ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-08-2012 12:23]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-08-2012 12:38 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 augustus 2012 12:15 schreef Mark het volgende:
Heerlijk. Dus je geeft toe dat ik het nergens zeg, maar beschuldigt me vervolgens toch maar weer impliciet van het wel zeggen ervan simpelweg gebaseerd op de manier warop ik reageerde op jouw post. Je verheft kronkelredeneren wel tot een echte kunst.
Stap eerst eens van je hoge paard af. Ik zeg NERGENS LETTERLKIJK dat ik de excessen toejuich. Het is een indirecte conclusie jouwerzijds, gebaseerd op jouw gedachten omtrent dit topic, jouw beeldvorming van mij etc.. Bovenstaand is precies hetzelfde. Ik concludeer dat jij denkt dat die excessen de norm zijn, want anders zie ik nog steeds geen reden tot je onzinnige post.

Fusion: China gaat weer winnen!
Mark: Fusion is *dus* een toejuicher van walgelijke praktijken.

Ik kan daar nogmaals alleen maar uit concluderen dat jij denkt te weten dat de excessen de norm zijn. Knap, alleen maar gebaseeerd op Westerse berichtgeving.


quote:
Op 2 augustus 2012 12:15 schreef Mark het volgende:Nee hoor, je metafoor is volledig lam. Jouw bewering was niet in de lijn 'China is tof', jouw bewering was in de lijn 'China is tof op topsportgebied'.....
Klopt, een land dat ik ken en roem om haar ongekende winnersmentaliteit, ook op sportgebied. Dat dat resulteert in excessen is walgelijk. Ik snap eigenlijk echt niet wat je punt is (of gezien je portretering van mij als moraalridder toch weer wel).

quote:
Op 2 augustus 2012 12:15 schreef Mark het volgende:terwijl juist dat land bekend staat om haar gruwelijke excessen op sportgebied in het verleden en zelfs tegenwoordig nog (zoals jij zelf nota bene ook toegeeft).
Ja. En dus? Als jij dus idd niet beweert dat de norm is, waarom zou ik dan niet blij mogen zijn voor dit land? Wat de afgelopen 30 jaar een bizar indrukwekkende groei en ontwikkeling heeft doorgemaakt? Jaha, met helaas alle verschrikkelijk toestanden die daar bij horen (maar vergeleken met andere supermachten denk ik dat ze dat nog allemaal 'redelijk' doen, maar das weer een hele andere discussie).


quote:
Op 2 augustus 2012 12:15 schreef Mark het volgende:Nee, de hele metafoor slaat nergens op.
Ehm, wel dus. Dat ik een heel land noemde ipv 'een land mbt sport' doet daar niets van af. Jij zegt 'ze staan bekend om'. Jij hebt dus nogmaals weinig inzicht hoe gekleurd de berichtgeving wederzijds is. Zolang jij me niet met overtuigende, onomstootbare bewijzen dat (bijna) alle sporters van China door dit soort excessen presteren, geef ik ze, gebaseerd op mijn kennis van het Chinese volk, t voordeel van de twijfel. Als jij denkt dat ik met China staatsexcessen bedoel prima, moet je vooral doen. Heb je ook wat om te zeiken en mij te beschuldigen dat ik dat toejuich (echt, whatever). Ik bedoel met China de keihard werkende mensen en de indrukwekkende prestatiecultuur die ik erg goed ken en enorm bewonder.

quote:
Op 2 augustus 2012 12:15 schreef Mark het volgende:Die excessen zijn staats-gereguleerd, dus de staat China is verantwoordelijk. Mogen we nu landen ineens niet meer bekritiseren op hun excessen omdat ze 'in hun algemeenheid' ook soms best leuk zijn? Mooie boel.
Ga vooral door met onzinnige conclusies te trekken. Echt, hoe verzin je t dat ik niet vind dat we dat moeten bekritiseren? Je laat jezelf wel erg kennen. Het lijkt meer op een beetje halfbakken persoonlijke aanval, dan serieuze kritiek gebaseerd op wat ik daadwerkelijk post.


quote:
Op 2 augustus 2012 12:15 schreef Mark het volgende:
Nou wordt hij helemaal mooi. Dus aan de ene kant zeg je zelf: 'Er zijn (en waren) inderdaad excessen in de topsport en de manier van opleiden in China', maar aan de andere kant zie jij totaal geen probleem in het toejuichen van China als natie want 'het is allemaal niet zo ernstig als jij het doet voorkomen'? Eerlijk waar, je schildert jezelf nu wel onnodig steeds verder de hoek in. Volgens mij ben je het gewoon met me eens, maar durf je je eerdere ongelijk en je ondoordachte "China pakt de rest van de wereld in " uitspraak gewoon niet in te trekken. Ik vind het niet erg hoor, ik heb het soms ook zwaar bij het verkeerde eind. Dat gebeurt soms in discussies.

Tsja, of je neemt gewoon wat moeite om de ander te begrijpen voordat je begint te schreeuwen... Als jij in termen van 'gelijk hebben' de discussie bekijkt, prima


When your people matter, menstrual health matters


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-08-2012 12:39 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 11:52 schreef Fusion het volgende:
Beste MNMNark, ik werp mij helemaal nergens op als moraalridder of whatever. Ik heb gewoon mijn mening, maar voel je vooral geroepen om overal jouw op n paar internetposts gebaseerde indruk van mij bij te halen. Het is nogal betekenisloos. Anyway... Jouw reacties durven idd nergens voluit te beweren dat alle spelers gemartelde Ivan Dragovicjes zijn, maar de onzinnigheid van t beweren dat ik dat soort toestanden toejuich (naast t feit dat je dat nergens uit mijn tekst kan opmajen, plus t feit dat ik in mijn 1e post in dit topic slechts n constatering maakte, kan ik echt alleen maar verklaren door aan te nemen dat jij wel denkt dat t ovrral en altijd zo is. Anders is t net zo onzinnig om te zeggen "Nederland is een tof land. Ooooh dan ben jij dus pertinent voor slavernij, kistkalveren, en de PVV!". Tuurlijk beetje mank, maar je snapt mijn punt hopelijk. Het gaat om excessen, niet de norm. En anders vraag ik me ernstig af of je niet doorhebt hoe de waarheid mbt Westers nieuws over China en andersom vaak nogal in t midden ligt.






Laat mij er ff buiten A.U.B.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2012 12:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nait soezen, deurbroezen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-08-2012 13:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Is bijbelwerpen geen olympische sport meer?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-08-2012 13:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Neen. Moslimtekenen is wel nog erg in trek in Denemarken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-08-2012 13:08 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 9:50 schreef MR. N het volgende:
Ja, ik heb er niets mee. Zo'n tour de France, leuk hoor, maar over een jaar mag de "winnaar" weer de titel inleveren door "doping". En die Olympische Spelen, sja, sporten waar niemand ooit naar kijkt worden dan in ene keer "onze" sporten, beetje hypocriet van de kijkbuiskindertjes.

En bijvoorbeeld Radio 1 is al maandenlang geen hol aan door alle sportgeneuzel waar ik niet op zit te wachten.
Duidelijk. ik vind he wel leuk. Alleen zie ik het meer als individuele knappe prestaties, dan als landenprestatie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-08-2012 13:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik denk niet dat Contador of Wiggins aan doping doen, of Evans. Contador is idd gepakt op een heel klein beetje spul wat hij waarschijnlijk door het eten van vlees in een restaurant heeft binnen gekregen. Je ziet tegenwoordig wel heel goed dat het niet meer voorkomt in de top IMHO. De zaak Schleck is ook al zoiets vreemds.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2012 13:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 augustus 2012 13:08 schreef Silence het volgende:
Duidelijk. ik vind he wel leuk. Alleen zie ik het meer als individuele knappe prestaties, dan als landenprestatie.

Sja, individueel is het natuurlijk nooit, met de begeleiding, sponsoring e.d. erachter.

Denk dat een sporter met meer talent maar een mindere begeleiding minder presteert dan een minder getalenteerde sporter die wel over de juiste mogelijkheden en begeleiding kan beschikken.

Maar goed, als mensen er van genieten, genietze, ik baal alleen van de media-aandacht, de rest sneeuwt onder bij een paar mensen die sporten, en dat vind ik buiten proportioneel.


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-08-2012 13:53 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 13:45 schreef MR. N het volgende:
Maar goed, als mensen er van genieten, genietze, ik baal alleen van de media-aandacht, de rest sneeuwt onder bij een paar mensen die sporten, en dat vind ik buiten proportioneel.
Dat ben ik zeker met je eens! Het neemt 50% van de kranten en televisie in beslag. Dat is inderdaad niet nodig.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-08-2012 14:07 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 augustus 2012 13:53 schreef Silence het volgende:
Dat ben ik zeker met je eens! Het neemt 50% van de kranten en televisie in beslag. Dat is inderdaad niet nodig.



Vertel mij wat, gisteren en eergisteren me tijdens mijn Journaaldienst er weer dood aan zitten ergeren. Ten eerste begint het late journaal 20 minuten later dan gepland omdat Mart "Ego" Smeets weer eens ontieglijk uitloopt en dan in plaats van een gewoon laat journaal van 15 minuten krijg je een journaal van 30 minuten waarvan 20 minuten door NOS Sport wordt ingevuld plus nog een minuut of twee sport gedaan door de journaalredactie. Alsof er goddomme de hele dag nog geen sport of tv is geweest.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2012 14:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Begrijpelijk allemaal, hoor, de klachten over de TV/radio. Maar ja, men zendt nu eenmaal uit wat zoveel mogelijk mensen willen zien/horen / waar ze veel geld aan verdienen. Schijnbaar is dat lange tijd iets wat jullie wél willen, maar nu eventjes niet. Wat dat betreft valt het dus allemaal wel mee

For the record: ik kijk vrijwel nooit TV


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2012 14:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 augustus 2012 14:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Begrijpelijk allemaal, hoor, de klachten over de TV/radio. Maar ja, men zendt nu eenmaal uit wat zoveel mogelijk mensen willen zien/horen / waar ze veel geld aan verdienen. Schijnbaar is dat lange tijd iets wat jullie wél willen, maar nu eventjes niet. Wat dat betreft valt het dus allemaal wel mee


Drogreden.
quote:

For the record: ik kijk vrijwel nooit TV


Ik had het dus over de radio....


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2012 14:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 14:46 schreef MR. N het volgende:
Drogreden.

Wat is de drogreden dan?
quote:
Ik had het dus over de radio....

Ja, weet ik. Ik luister ook nooit radio


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2012 14:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 14:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, weet ik. Ik luister ook nooit radio
Dat kun je hier gerust weglaten.

edit AG: gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-08-2012 15:09]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen