IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 27-07-2012 23:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-07-2012 23:31 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

De Olympische gedachte in de titel ook.


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-07-2012 23:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat dacht ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 0:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Moet toch zeggen dat de openingsceremonie me 100% meegevallen is. Beijing, eat your heart out!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-07-2012 0:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Met de Spice Girls?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-07-2012 0:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat filmpje met the queen en 007. Dat was vrij hilarisch! Rowan atkinson, ook leuk. E n wel een stukje blur en geen oasis.

En bedankt, silence...

. . .







En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 0:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 0:20 schreef bokkie666 het volgende:
Met de Spice Girls?


Nog niet tot dusverre, gelukkig. Wel 'tubular bells' live opgevoerd door Mike Oldfield, erg gaaf.

Hele ceremonie is trouwens in elkaar gedraaid door Danny Boyle, dus kon eigenlijk al op voorhand niet fout.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-07-2012 0:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-07-2012 0:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Gaat best veel geld om hier.

http://www.economist.com/node/21559326


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 0:51 schreef Mark het volgende:
Nog niet tot dusverre, gelukkig. Wel 'tubular bells' live opgevoerd door Mike Oldfield, erg gaaf.
Altijd weer die vervelende clown en die dekselse acrobaat. Drommels!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-07-2012 1:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 0:47 schreef De Tegenpartij het volgende: E n wel een stukje blur en geen oasis.
Liam gaat wel ergens Wonderwall zingen, want Noel durfde niet.

quote:
Op 28 juli 2012 0:51 schreef Mark het volgende:
Nog niet tot dusverre, gelukkig. Wel 'tubular bells' live opgevoerd door Mike Oldfield, erg gaaf.

Hele ceremonie is trouwens in elkaar gedraaid door Danny Boyle, dus kon eigenlijk al op voorhand niet fout.
Vast bij de slotceremonie. Ik kijk er nu al naar uit.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Bij de slotceremonie komen de Teletubbies uit die groene berg om de vlam aan te steken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-07-2012 1:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2012 1:11 schreef bokkie666 het volgende:
Liam gaat wel ergens Wonderwall zingen, want Noel durfde niet.





Had ook zoiets gelezen, ja. Maar dan nog.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-07-2012 1:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Geen Iron Maiden?


 


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-07-2012 1:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Had ook zoiets gelezen, ja. Maar dan nog.

Hij zingt met Beady Eye ook weer Oasis nummers. Wat dan nog? Was er wel een Beatle?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:20 schreef bokkie666 het volgende:
Hij zingt met Beady Eye ook weer Oasis nummers. Wat dan nog? Was er wel een Beatle?
Ja, één, maar die hebben ze neergeschoten in 1980.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-07-2012 1:26 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

wie gaat m aansteken, bleodstollend dit!!


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Joanne Lumley?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Rick Mayall?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-07-2012 1:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

ik gok op mr bean


... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 1:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:18 schreef Forever After het volgende:
Geen Iron Maiden?


Veel beter. Sheffield's trots, de Arctic Monkeys!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De Hairy Bikers?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 1:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:27 schreef bastianus het volgende:
Rick Mayall?


Sir Stephen Redgrave uiteraard, niet echt een verrassing.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

In elk geval niet Cassius Clay, die laat dat ding zo op de grond flikkeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-07-2012 1:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:28 schreef Mark het volgende:
Veel beter. Sheffield's trots, de Arctic Monkeys!
Godver. Helemaal vergeten. Even youtuben morgen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-07-2012 1:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Redgrave geeft hem weer af, of worden we in het ootje genomen?


... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 1:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee, vind ik eigenlijk best gaaf. De 'oude' generatie topatleten geven de vlam door aan een groep nieuwe beloften, en die mogen het aansteken. volgens mij voor het eerst ooit dat de vlam niet ontstoken wordt door een 'grote' naam, maar door jong talent. Mooi gebaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen