IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2012 13:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 23:59 schreef bokkie666 het volgende:
Maar hoe is het daar, waar jij woont? Volgens Erica Terpstra staat het hele land op zijn kop, is dat zo?



Klopt wel, ja. Eigenlijk echt verbazingwekkend. Tot zowat 1-2 dagen voor de start van de Spelen was iedereen, van de media tot de man op de straat, zo cynisch als de pest ("We cannot organise big events", "Beating the queue for the tube will be a bigger challenge than the Olympic 100 metres sprint", etc).

Maar de openingsceremonie was onverwacht geslaagd en vanaf het moment dat de eerste gouden medailles binnenkwamen is de hele boel 100% omgeslagen. Heb collega's hier die normaliter nooit intertesse in sport vertoonden (zeg maar de OWWs en Mr.Ns van Engeland), maar die nu ineens de hele dag de BBC live stream op de achtergrond hebben lopen. Iedereen die je spreekt kijkt de Spelen. Moet ook zeggen dat de manier waarop de BBC op de TV en op internet heeft uitgepakt echt helpt, op een stroeve start na is de verslaggeving en de nabeschouwingen etc werkelijk fantastisch. Het beperkt zich zeker niet alleen tot Londen, iedereen is in de ban van de OS.

Zelfs een totaal verstokte cynicus als Charlie Brooker heeft zich onlangs in een column laten ontvallen: "So yes, thanks, Olympics, for confounding my inner cynic, and not being awful. And for, I suppose, on balance, I admit, I confess, in a whisper – actually being quite good." En als dat al van een zelf-verklaarde sporthater als Charlie Brooker komt, dan zegt dat heel wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-08-2012 14:10]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2012 14:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-08-2012 14:09]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-08-2012 14:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Man man, ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte krijgt bij beelden van dat Holland Heineken House? Dat volk lijkt zo regelrecht weggelopen bij De Vrienden van Amstel Live en de Toppers. Lekker samen spontaan op de deuntjes van YMCA en Tina Turner afgesproken tof doen..

En dan Humberto Tan die het presenteert.. oftewel een smeekbede aan de NOS om hem weer in genade aan te nemen, na zijn Talpa-debacle jaren geleden.

Zo..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-08-2012 23:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Martina in finale 200 meter
LONDEN - Churandy Martina heeft zich woensdagavond geplaatst voor de olympische finale van de 200 meter. De Nederlandse sprinter werd eerste in zijn serie in een tijd van 20,17.
© ANP

Yohan Blake zette de snelste tijd neer. De Jamaicaan liep de 200 meter in 20,01.

Usain Bolt werd eerste in zijn serie en zette een tijd van 20,18 op de klokken.

Vier jaar geleden in Peking eindigde Martina als tweede in de finale van de 200 meter, maar werd hij gediskwalificeerd omdat hij buiten de lijnen van zijn baan had gelopen. De finale staat donderdagavond gepland.

Zondagavond eindigde Martina als zesde in de finale van de 100 meter. Het koningsnummer werd gewonnen door Bolt.




"Ik ga gewoon positief blijven, ik ga gewoon m'n best doen! Voor alles, he! Voor alles" En dat op z'n surinaams. Geweldig!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-08-2012 12:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 augustus 2012 14:45 schreef Daops het volgende:
Man man, ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte krijgt bij beelden van dat Holland Heineken House? Dat volk lijkt zo regelrecht weggelopen bij De Vrienden van Amstel Live en de Toppers. Lekker samen spontaan op de deuntjes van YMCA en Tina Turner afgesproken tof doen..

En dan Humberto Tan die het presenteert.. oftewel een smeekbede aan de NOS om hem weer in genade aan te nemen, na zijn Talpa-debacle jaren geleden.

Zo..


Nee hoor, jij bent niet de enige. Als ik topsporter was, zou de huldiging in het Holland Heineken House reden zijn om geen medaille te winnen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-08-2012 12:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 augustus 2012 23:06 schreef De Tegenpartij het volgende:


"Ik ga gewoon positief blijven, ik ga gewoon m'n best doen! Voor alles, he! Voor alles" En dat op z'n surinaams. Geweldig!





SInds wanneer is Curacao onderdeel van Suriname?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-08-2012 17:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kan je zien dat ik er niet zo heel veel verstand van heb?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-08-2012 19:16 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gaat lekker met Nederland bij de BMX.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2012 20:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mart Smeets, ik vind het een topper


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-08-2012 21:13 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 9 augustus 2012 20:58 schreef spectre het volgende:
Mart Smeets, ik vind het een topper


"Sovjet-Unie. Rusland heet het, geloof ik, nu. Ja. Rusland."

:')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2012 21:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Heerlijk toch





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-08-2012 21:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Beach volleyballers grijpen net naast het brons. De hockey-mannen draaien daarentegen als een tierelier in de halve finale tegen de Engelsen. 4-1 al.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-08-2012 22:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

7-1... Tot nog toe. Kelere...




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-08-2012 22:06]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-08-2012 22:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

9-2. Engeland volledig ontmanteld. De Engelse commentatoren zijn totaal shell-shocked. Wat een oppermachtige vertoning van Nederland


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-08-2012 17:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat een droeftoeter

Woede om advocaat die huldiging tegenwerkt


De advocaat die een kort geding heeft aangespannen tegen de huldiging van de olympische sporters maandagmiddag in Den Bosch, heeft bij veel inwoners de woede op de hals gehaald. 'Hier gaat Nederland nou kapot aan.' Dat meldt het AD. Inmiddels is bekend geworden dat het kort geding is ingetrokken.

Het Bossche advocatenkantoor Koopman Van Steijn heeft het kort geding tegen de gemeente Den Bosch over de huldiging ingetrokken. Het advocatenkantoor en de gemeente hebben dat vrijdag bekendgemaakt in een gezamenlijke verklaring.

Woede onder Bosschenaren
'Wat is dat voor een man?' zeggen ras-Bosschenaren Peter (46) en Annelieke (48) van Nuland. 'Heel Den Bosch wil hier naartoe komen om die mensen toe te juichen voor de fantastische prestaties die ze hebben geleverd. Wij zijn juist beretrots dat Den Bosch de eerste plek is waar ze na de Olympische Spelen te zien zijn, en heel Den Bosch loopt maandag uit voor Epke. En dan gaat zo'n man zoiets doen. Wij snappen best dat hij last van het geluid zal hebben, maar kom op zeg. Hij hoeft daar maar een keer in de vier jaar last van te hebben. Als hij ons dat plezier al niet gunt!'

'Een lawaaiig geheel'
De advocaat heeft het in de aangeleverde stapel schriftelijke bezwaarstukken niet over plezier, maar stelt wel dat hij de plek niet geschikt vindt voor dit evenement. Andere plaatsen in de stad zouden volgens hem beter zijn. Verder zegt hij in een korte toelichting nu al veel last te hebben van de voorbereidingen. 'Die vormen een lawaaiig geheel. Ik kan me niet concentreren en maandag kan als werkdag geheel worden afgeschreven.' Bovendien maakt hij er bezwaar tegen dat enkele horecagelegenheden in de buurt ontheffing hebben gekregen om alcohol te schenken.

'Ja, ik moet morgen ook naar de rechter,' zegt eigenaar Bas van Rosmalen (50) van café-restaurant Figaro, schuin tegenover het advocatenkantoor. 'Dat is leuk, zo'n overbuurman. Vanmiddag om vier uur heb ik de dagvaarding - heet dat zo? - gekregen. Hier, dit dikke pakket. En daar moet ik me dan voor morgen twee uur tegen verweren. Dat gaat nooit lukken. Wij zijn sinds mei in overleg met de gemeente, en daar ben ik heel erg over te spreken. We dachten dat alles geregeld was. En dan krijg je een paar dagen voor het moet beginnen ineens dit.'

Van Rosmalen snapt het ook niet. 'Dit is Den Bosch. Met carnaval maken we hier met zijn allen bijna een week onnoemelijk veel herrie. En dan zou dit ineens niet kunnen?' Hij hoopt dat de huldiging kan doorgaan, maar vreest het ergste. 'Zoiets is toch leuk? Maar hier gaat Nederland nou kapot aan.'

'Hij wint nooit'
Sportkoepel NOC*NSF was gisteren nog niet op de hoogte van de aard van de problemen in Den Bosch, maar een woordvoerder zei geen problemen te verwachten. Dat denken ook Bosschenaren Peter en Annelieke van Nuland. 'Die man wint dit nooit. En als hij wint, dan komt heel Den Bosch maandagmiddag toch gewoon hierheen. Gaan we lekker herriemaken voor de deur van het advocatenkantoor.'

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-08-2012 17:07]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-08-2012 23:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Hopla, goud voor de hockey dames.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-08-2012 0:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 14:45 schreef Daops het volgende:
Man man, ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte krijgt bij beelden van dat Holland Heineken House? Dat volk lijkt zo regelrecht weggelopen bij De Vrienden van Amstel Live en de Toppers. Lekker samen spontaan op de deuntjes van YMCA en Tina Turner afgesproken tof doen..




Ik ben er maandag nog geweest (aantal dagen in Londen geweest) en het is idd een nogal commercieel gebeuren. Er draaiden eerst wat DJ's en toen een coverbandje die verzoekjes deed (al kwam het nogal als afgsproken werk over). Daarna mocht Gers Pardoel nog zijn kunstje vertonen. Ach, mijn muziek is het ook niet, maar toch wel aardig voor een keertje.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-08-2012 2:41 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 14:45 schreef Daops het volgende:
Man man, ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte krijgt bij beelden van dat Holland Heineken House? Dat volk lijkt zo regelrecht weggelopen bij De Vrienden van Amstel Live en de Toppers. Lekker samen spontaan op de deuntjes van YMCA en Tina Turner afgesproken tof doen..


Kennelijk had je te hoge verwachtingen. Wat had je dan wel verwacht?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-08-2012 3:05 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2012 17:07 schreef Mark het volgende:
Wat een droeftoeter

Woede om advocaat die huldiging tegenwerkt


De advocaat die een kort geding heeft aangespannen tegen de huldiging van de olympische sporters maandagmiddag in Den Bosch, heeft bij veel inwoners de woede op de hals gehaald. 'Hier gaat Nederland nou kapot aan.' Dat meldt het AD. Inmiddels is bekend geworden dat het kort geding is ingetrokken.

...
Wel logisch. Wanneer werd daar voor het laatst iemand gehuldigt? Ik zou er ook van schrikken.

Waarom ook alweer in Den Bosch?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2012 8:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Voor Edith


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-08-2012 15:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2012 2:41 schreef Blueprint het volgende:
Kennelijk had je te hoge verwachtingen. Wat had je dan wel verwacht?


Dat coverbandje speelde wel 5 seconden een stukje van Enter Sandman


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-08-2012 15:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2012 2:41 schreef Blueprint het volgende:
Kennelijk had je te hoge verwachtingen. Wat had je dan wel verwacht?
Ik erger me bij elke Spelen aan dat Holland House, ik verwachtte helemaal niks. Krijg gewoon om de twee jaar jeuk van die beelden. Zelfs Cor van der Geest bekritiseerde het van de week.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-08-2012 18:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Pfff, wat mij betreft maken ze er een enorme orgie van onder de tonen van Jantje Smit en de Zangeres zonder Naam, als ze maar medailles pakken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-08-2012 17:15 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Basketball finale nu. Top.
Alleen mag Mart Smeets zijn smoel wt vaker houden.


Ja hoor...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-08-2012 18:20 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 augustus 2012 17:15 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Basketball finale nu. Top.
Alleen mag Mart Smeets zijn smoel wt vaker houden.


Onmetelijk voordeel van Duitse televisie:

GEEN Mart Smeets. Allemaal verhuizen!


Bruce Banner


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen