IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2012 11:00 by Fusion Profiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Mail elkaar.

Nee echt.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 03-08-2012 15:51]


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-08-2012 11:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-08-2012 11:05 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Beste Fusion en Rotzak, speciaal voor jullie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3909370

[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 03-08-2012 11:06]


wouter023


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-08-2012 11:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 10:54 schreef Mark het volgende:
Tja, lastig verhaal. Er is een Brits team voor de meeste andere sporten, zelfs rugby. Maar voetbal blijft een heet hangijzer. De Schotse voetbalfans bijvoorbeeld zijn standaard fel tegen de Engelsen op elk groot toernooi. Probeer dan maar eens probleemloos een Brits team te formeren. Alle vier de 'home nations' (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) hebben een lange voorgeschiedenis in voetbal met hun afzonderlijke voetbalbonden en dat is vaker dan niet haat en nijd, vooral tussen Schotland en Engeland. Ik denk dat vooral de drie kleinere bonden bang zijn dat hun spelers en competities ondergesneeuwd zullen raken door de veel grotere FA en de Engelse Premier League.

op de Olympische Spelen is er geen Schotland, Engeland, etc, dus ze kunnen alleen met een Brits team aantreden. Normaliter doen ze dan ook volgens mij nooit mee met voetbal op de OS, maar ditmaal wel omdat ze gastland zijn en dus automatisch gekwalificeerd waren. Geloof trouwens dat er ook geen Schotten in het mannenteam zitten (wel in het vrouwenteam), waarschijnlijk uit eigen keuze.
Ok, bedankt voor de uitleg Toch een redelijk unieke situatie, blijft vaag.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2012 11:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Yep. Overigens houdt Schotland hoogstwaarschijnlijk in 2014 een referendum over meer of zelfs volledige afhankelijkheid. Wordt momenteel zelfs al gedebatteerd over hoe dat dan zit met de munteenheid e.d. (Schotland zou dan bijvoorbeeld op de Euro kunnen overstappen).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-08-2012 11:26 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 11:00 schreef Fusion het volgende:
Uitgelokt, uithangen... zorgelijk zoveel domheid en intolerantie (kom wees eens voorspelbaar en projecteer je domme vooroordeel over wat he allemaal denkt te weten over mijn geloofsbeleving adhv die 2 woorden). De uitnodiging staat internetheld. Je bent welkom.


Als dat geen n...


 


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-08-2012 12:41 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 augustus 2012 10:54 schreef Mark het volgende:
Tja, lastig verhaal. Er is een Brits team voor de meeste andere sporten, zelfs rugby.



Bij rugby heb je juist de losse landen Wales , Engeland, Schotland. Kijk maar naar het WK rugby en het Six Nations toernooi. Geen idee hoe het met Noord-Ierland zit of die wel of geen apart team hebben.

Bij cricket ligt het nog vreemder met Schotland en Engeland als losse landen maar Wales als onderdeel van het Engelse team. En van Noord-Ierland daar heb ik nog nooit gehoord


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-08-2012 15:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 11:26 schreef Forever After het volgende:
Als dat geen n...
Binnenkort hebben ze een week de tijd elkaar op te zoeken.

Heren Stormfront en EO; mail elkaar. Laatste waarschuwing.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-08-2012 17:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wow, die Epke Zonderland.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-08-2012 17:39 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 7 augustus 2012 17:36 schreef Silence het volgende:
Wow, die Epke Zonderland.


Ja echt he, echt mega goed


Against God and Government


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-08-2012 17:40 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, met open bek gekeken. Na die Duitser dacht ik: dat word niets meer. Knap hoor.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-08-2012 17:58 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Mart Smeets treitert Manon Flier die de Olympische Spelen net niet haalde. Treiteren.. mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.



... hoe de hazen lopen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-08-2012 18:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ook een stuk van gezien, vond het vrij hard hoor. Arme meid.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2012 21:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mart Smeets is een walgelijke zelfgeobsedeerde kwallebak. Veel beter stemt men af op de BBC, die geweldig verslag doen van de OS. Ook van de overwinning van Epke, de held De Engelse commentatoren vonden het schitterend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2012 21:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nietus, Mart Smeets is de beste sportverslaggever ter wereld.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2012 21:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Smeets moet zich gewoon lekker bij het wielrennen en het basketbal houden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-08-2012 21:21 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mart Smeets verdient iets naars. Mag ik dat zeggen? Vast wel.

Wat een kinderachtige manier om iemand in de zeik te zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 07-08-2012 21:29]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2012 21:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 21:20 schreef Mark het volgende:
Smeets moet zich gewoon lekker bij het wielrennen en het basketbal houden.


En schaatsen.

En als je dan basketbal er weer af haalt hou je meteen de enige twee sporten over die leuk zijn om naar te kijken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-08-2012 22:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hater.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2012 22:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 22:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Hater.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-08-2012 23:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 18:28 schreef Silence het volgende:
Ook een stuk van gezien, vond het vrij hard hoor. Arme meid.

Ongelooflijk hard, en totaal nutteloos. Het was tot 2:30 al best hard, maar OK, dat had gekund. Er daarna nog duizend keer op terugkomen --> ovens.

Gezien wat voor gluiperd het is is dit gewoon 100% meisjes plagen kusjes vragen.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2012 23:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Sjankerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-08-2012 23:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-08-2012 23:59 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 21:01 schreef Mark het volgende:
Mart Smeets is een walgelijke zelfgeobsedeerde kwallebak.
Perfecte latenighttalkshowhost, even een schalkse opmerking tussendoor, ouwejongenskrentenbrood. Heeft verder niks met sportverslaggeving te maken en rtlboulevard doet ook al aan de olympische spelen, zag ik. Gezellig allemaal!

Maar hoe is het daar, waar jij woont? Volgens Erica Terpstra staat het hele land op zijn kop, is dat zo?

edit: wij hebben het grootste olympische huldigingsheinekenhuis van alle landen. Dat is toch iets om trots op te zijn, stelletje kanjers zijn wij!

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 08-08-2012 0:20]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-08-2012 12:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 23:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
100% meisjes plagen kusjes vragen.


http://www.geenstijl.nl/archives/images/fliersmeets.jpg

@kus: ik zei het toch!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2012 12:18]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen