|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Beste Fusion en Rotzak, speciaal voor jullie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3909370 [Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 03-08-2012 11:06] wouter023 |
|
quote:Ok, bedankt voor de uitleg Toch een redelijk unieke situatie, blijft vaag. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Yep. Overigens houdt Schotland hoogstwaarschijnlijk in 2014 een referendum over meer of zelfs volledige afhankelijkheid. Wordt momenteel zelfs al gedebatteerd over hoe dat dan zit met de munteenheid e.d. (Schotland zou dan bijvoorbeeld op de Euro kunnen overstappen). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Als dat geen n... |
|
quote: Bij rugby heb je juist de losse landen Wales , Engeland, Schotland. Kijk maar naar het WK rugby en het Six Nations toernooi. Geen idee hoe het met Noord-Ierland zit of die wel of geen apart team hebben. Bij cricket ligt het nog vreemder met Schotland en Engeland als losse landen maar Wales als onderdeel van het Engelse team. En van Noord-Ierland daar heb ik nog nooit gehoord Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Binnenkort hebben ze een week de tijd elkaar op te zoeken. Heren Stormfront en EO; mail elkaar. Laatste waarschuwing. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wow, die Epke Zonderland. |
|
quote: Ja echt he, echt mega goed Against God and Government |
|
Ja, met open bek gekeken. Na die Duitser dacht ik: dat word niets meer. Knap hoor. |
|
Mart Smeets treitert Manon Flier die de Olympische Spelen net niet haalde. Treiteren.. mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ook een stuk van gezien, vond het vrij hard hoor. Arme meid. |
|
Mart Smeets is een walgelijke zelfgeobsedeerde kwallebak. Veel beter stemt men af op de BBC, die geweldig verslag doen van de OS. Ook van de overwinning van Epke, de held De Engelse commentatoren vonden het schitterend. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nietus, Mart Smeets is de beste sportverslaggever ter wereld. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Smeets moet zich gewoon lekker bij het wielrennen en het basketbal houden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mart Smeets verdient iets naars. Mag ik dat zeggen? Vast wel. Wat een kinderachtige manier om iemand in de zeik te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 07-08-2012 21:29] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: En schaatsen. En als je dan basketbal er weer af haalt hou je meteen de enige twee sporten over die leuk zijn om naar te kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hater. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ongelooflijk hard, en totaal nutteloos. Het was tot 2:30 al best hard, maar OK, dat had gekund. Er daarna nog duizend keer op terugkomen --> ovens. Gezien wat voor gluiperd het is is dit gewoon 100% meisjes plagen kusjes vragen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sjankerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Perfecte latenighttalkshowhost, even een schalkse opmerking tussendoor, ouwejongenskrentenbrood. Heeft verder niks met sportverslaggeving te maken en rtlboulevard doet ook al aan de olympische spelen, zag ik. Gezellig allemaal! Maar hoe is het daar, waar jij woont? Volgens Erica Terpstra staat het hele land op zijn kop, is dat zo? edit: wij hebben het grootste olympische huldigingsheinekenhuis van alle landen. Dat is toch iets om trots op te zijn, stelletje kanjers zijn wij! [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 08-08-2012 0:20] |
|
quote: http://www.geenstijl.nl/archives/images/fliersmeets.jpg @kus: ik zei het toch! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2012 12:18] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |