![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe maar cynisch. Ben normaliter zelf ook redelijk sarcastisch als het op dsit soort dingen aankomt, maar de symboliek hier vind ik toch wel fantastisch. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
hahaha ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Alle gekheid op een stokje, het is een verdomd vette openingsceremonie. Super, die vuurconstructie en al het vuurwerk, zeker gecombineerd met die geweldige Britse humor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
mooi disney momentje ja ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Ja tuurlijk. Ik zat ook maar te zieken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
gaat opa McCartney nu ook nog zingen? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Behoorlijke anti-climax. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nog even een sneer naar de Tweede Wereldoorlog, met zijn 'Hey Jude'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Was nou godverdomme met dat vette nummer van Muse gekomen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het zat eraan te komen, maar dit isd inderdaad niet het meest sterke moment. Maar ik moet zeggen, van alle openingsceremonies die ik heb gezien, inclusief het massale geweld in Beijing, vind ik dit toch wel de meest indrukwekkende en doeltreffende. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik moet zeggen, hij ziet er wat pips uit, maarja normaliter is het nu natuurlijk ook al lang bedtijd voor sir McCartney. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Is het anderen ook opgevallen dat er tijdens het binnenkomen van de Duitsers er iemand in beeld kwam die de Hitlergroet aan het doen was?? ![]() |
|
Met z'n linkerarm... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Brood en spelen... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Herman? ![]() |
|
Rigoberto Uran is alvast dé grootverdiener van deze OS. ![]() |
|
quote: Haha, wat een klucht idd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: :D Verder wel een toffe race ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 28-07-2012 19:51] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Vos goud, mooie rit. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Zeker! Knap gedaan ![]() |
|
Mooie zege, Vos is ongenaakbaar momenteel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Hard, hard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |