IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-08-2012 18:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2012 17:15 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Basketball finale nu. Top.
Alleen mag Mart Smeets zijn smoel wt vaker houden.

De Belgische commentator is niet veel beter.

Best nog spectaculaire match, al ging het heel erg traag door het hoge aantal fouten. Maar die alley-oop naar Fernandez, die twee dunks van James, een aantal mooie driepunters van Durant en die fenomenale drive van Chris Paul maken veel goed. Jammer dat Ibaka niet in de match zat, die kan nl veel beter.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-08-2012 20:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Benieuwd naar de sluitingsceremonie. Als de opener een voorbode was, dan kan het spectaculair worden. Helaas gehoord dat d eSpice Girls en George Michael ten tonele verschijnen. Gelukkig ook The Who blijkbaar, swings & roundabouts.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-08-2012 21:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, ik had begrepen dat de the who live alleen nog maar roger daltrey is met muzikanten, pete zou te doof zijn om live nog te kunnen optreden. We gaan het zien. Wat speelde er als eerste dan?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-08-2012 22:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ze hebben inmiddels ondermeer Madness, Ray Davies (Kinks) en Pet Shop Boys gedaan, naast wat gepruttel (One Direction, dat soort ongein). Nu Elbow.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-08-2012 22:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ow, ok, ik snapte je even niet, dacht dat er al wat opgetreden had. Tot nog toe alles nog gezien. Ray davies, ja. Gaaf.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-08-2012 22:41]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-08-2012 22:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2012 22:41 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ow, ok, ik snapte je even niet, dacht dat er al wat opgetreden had. Tot nog toe alles nog gezien. Ray davies, ja. Gaaf.





sorry, bedoelde met 'opener' de openingsceremonie Excuus


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-08-2012 22:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 augustus 2012 17:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Kan je zien dat ik er niet zo heel veel verstand van heb?










En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-08-2012 22:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Moet trouwens zeggen dat ik het werkelijk een geweldige olympische spelen gevonden heb. Zal ook hebben meegespeeld dat het in Engeland was, maar ik heb echt nog nooit zo zwaar meegeleefd en gekeken als dit jaar. Fantastisch werk van de BBC ook, en de sfeer was overal ook geweldig, zelfs hier in het noorden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-08-2012 22:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hier voor het eerst echt veel gekeken. Vrij gaaf, allemaal. Was leuk.

"Iemand" moet nu geen bom in het midden gooien. Weinig topsporters over dan, hehe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-08-2012 0:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Op ene paar minpuntjes na overwegend toch best epic. Interactieve beelden van Freddy Mercury, Brian May die snoeihard 'We will rock you' speelt, Muse met een knalset, Oasis (minus Noel), prima setlist.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-08-2012 0:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh, en Eric Idle uiteraard met 'Always look on the bright side of life'. Komisch hoogtepunt van de avond, met stip ver boven Mister Bean en James Bond van d eopeningsceremonie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2012 0:34 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 0:23 schreef Mark het volgende:

Brian May die snoeihard 'We will rock you' speelt

...en een paar minuten ouderwets soleert, niet te vergeten. Godver, kippenvel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-08-2012 0:35]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-08-2012 0:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 0:23 schreef Mark het volgende:
Op ene paar minpuntjes na overwegend toch best epic. Interactieve beelden van Freddy Mercury, Brian May die snoeihard 'We will rock you' speelt, Muse met een knalset, Oasis (minus Noel), prima setlist.
Je vergeet de Spice Girls. Liam was niet op zijn best. Eerste deel heb ik niet gezien.

quote:
Op 13 augustus 2012 0:24 schreef Mark het volgende:
Oh, en Eric Idle uiteraard met 'Always look on the bright side of life'. Komisch hoogtepunt van de avond, met stip ver boven Mister Bean en James Bond van d eopeningsceremonie.
Dieptepunt. Niet grappig en dat nummer gaat altijd veel te lang door.

edit: Ik was de spelen vrij snel zat deze keer. Misschien teveel aandacht?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-08-2012 0:57]


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2012 1:19 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Een buiging voor playbackende Spice Girls?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-08-2012 1:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 1:19 schreef Marcel H. het volgende:
Een buiging voor playbackende Spice Girls?
Aan de buis gekluisterd!

Er was een topic voor.


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-08-2012 13:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Vond niet alles super, veel pijnlijk vals zingende artiesten (hoewel het bij Oasis kennelijk zo hoort). Goed dat de Spice Girls een Madonnaatje deden om zich de afgang te besparen. Wel gaaf: Brian May, The Who, Eric Idle. Jammer dat Gilmour en/of Waters er niet bij waren, wel heel gaaf was de hoes-referentie met de brandende koorddanser.

En verder natuurlijk eens met Lies:


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 13-08-2012 13:40 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik vond Kaiser Chiefs die the WHo speelden behoorlijk goed. Die gozer heeft een goede strot. Verder niet mijn band. Pinkpop-13-in-één-dozijn zooi.

Om 23.00 hield ik het voor gezien, fucking lang programma. Niemand dronk bier. Lame.


Ja hoor...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-08-2012 13:55 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 augustus 2012 13:25 schreef Daops het volgende:
Vond niet alles super, veel pijnlijk vals zingende artiesten (hoewel het bij Oasis kennelijk zo hoort). Goed dat de Spice Girls een Madonnaatje deden om zich de afgang te besparen. Wel gaaf: Brian May, The Who, Eric Idle. Jammer dat Gilmour en/of Waters er niet bij waren, wel heel gaaf was de hoes-referentie met de brandende koorddanser.

En verder natuurlijk eens met Lies:





Against God and Government


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2012 13:56 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dat gezeur over waar Maiden was.

Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin hadden er dan nog veel eerder moeten staan.


En waarom post iedereen opeens de foto van de koningin? Dat zou alleen relevant geweest zijn na de openingsceremonie, waar ze wel bij was)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2012 14:04 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 13:56 schreef Marcel H. het volgende:

Dat gezeur over waar Maiden was.

Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin hadden er dan nog veel eerder moeten staan.

Mee eens. Maiden is legendarisch, maar slechts in beperkte kring.

Vreemder vond ik eigenlijk nog dat er op geen enkel moment gerefereerd werd aan de Rolling Stones.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2012 14:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 13:56 schreef Marcel H. het volgende:
En waarom post iedereen opeens de foto van de koningin? Dat zou alleen relevant geweest zijn na de openingsceremonie, waar ze wel bij was)

Jij bent goed in het verpesten van moppen...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2012 14:05 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2012 14:04 schreef Hexegot het volgende:

Vreemder vond ik eigenlijk nog dat er op geen enkel moment gerefereerd werd aan de Rolling Stones.


Vreemd ja, alhoewle de dochter van Jerry Hall en Mick Jagger wel deelnam aan de sluitingsceremonie (volgens mij in dat mode/modellengedeelte)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2012 14:06 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2012 14:05 schreef BenKnuckles het volgende:
Jij bent goed in het verpesten van moppen...




dat krijg je als je oud en verbitterd bent


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-08-2012 15:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 13:56 schreef Marcel H. het volgende:
En waarom post iedereen opeens de foto van de koningin? Dat zou alleen relevant geweest zijn na de openingsceremonie, waar ze wel bij was)
Deze foto is op Buckingham Palace genomen toen ze tv stond te kijken.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2012 15:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2012 15:18 schreef Daops het volgende:
Deze foto is op Buckingham Palace genomen toen ze tv stond te kijken.


In precies dezelfde kleding die ze tijdens de opening aanhad? Bah En met dezelfde mensen die achter haar staan als twee en een halve week geleden?

maar, deze foto met varianten op deze tekst doen al de ronde sinds de opening van de Spelen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen