![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nouja, zwakke vrouwtjes, over het algemeen hadden ze een goede gezondheid naar ik begreep. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
ah okee, ik kan er eigenlijk ook niet zoveel diepgaande dingen over vinden als bij andere seriemoordenaars. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-04-2010 11:45] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ok dan, nou ja dat was iets wat ik me nog herinnerde van een tv programma op Discovery/NatGeo van een tijd geleden, kan het best verkeerd hebben onthouden. Ook bizar, die gast die eind 19e eeuw zijn huis helemaal had aangepast om te moorden. De beweegredenen van dit soort mensen is echt intrigerend. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Vind ik ook. Ik mag daar graag over lezen op wikipedia e.d. alleen kan ik dat dus beter niet 's nachts doen. ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Minder bekend misschien als alle killers hier genoemd maar toch zeker wel bruut is deze mevrouw....en nog nederlands ook hehe De seriemoordenares Goeie Mie (1839-1915) beging in de negentiende eeeuw een indrukwekkende serie gifmoorden in Leiden. Evil Dick ![]() |
|
Hehe, wel eens wat over gelezen ja. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Richard Kuklinski, oftewel de Iceman vanwege de rust die hij uitstraalt. Die kalme beheerste manier van praten van hem is echt fascinerend. Ik kijk om die reden dan ook regelmatig naar de interviews met hem, jammer dat het er niet meer zijn. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Stalin en Mao. Wellicht geen serial killers in de zin van een Ted Bundy of The Zodiac Killer, maar wel verantwoordelijk voor miljoenen doden in China (Culturele Revolutie, Grote Sprong Voorwaarts) en Rusland (Grote Terreur jaren '30). Cynisch genoeg worden beide heren nog altijd door veel Chinezen en Russen vereerd als visionaire leiders.. Mainstream science says... ![]() |
|
ach zij speelde gewoon wat met de statistiek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Greycloak. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Lennert ![]() |
|
quote: mwoah..ik zou de zogenaamde indoctrineersessies van Mao niet willen afdoen als een spelletje statistiek.. ![]() Mainstream science says... ![]() |
|
Roland Janssens, die bewijst dat leerkrachten echt maniakken zijn ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Fritz Haarmann, ook wel de slager van Hannover of vampier van Hannover genoemd. Veroordeeld voor 24 moorden, verdacht van minstens 27. Was tevens niet vies van kannibalisme. Vermoordde zijn slachtoffers dan ook door hun keel door te bijten. Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: RoNaLd Janssens zul je bedoelen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Daar hebben we bastianus al voor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik doe altijd Buffalo Bill tegen mijn vriendin. It puts the lotion on the skin. Don't you want to fuck me? PUT THE GODDAMN DOG IN THE BASKET! ![]() |
|
Het is nu pas 1 persoon maar mag vanwege zn ziekheid hier ook wel een vermelding: http://en.wikipedia.org/wiki/Luka_Magnotta ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vind ik deze twee ettertjes net iets zieker... Kan me herinneren dat ik toen idd dat filmpje heb zien rondzwerven op het net http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs Black seeds of bunny! ![]() |
|
Deze heeft dus het filmpje 1lunatic1icepick gemaakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
vrouwen. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |