![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hitler is geen seriemoordenaar ![]() ![]() |
|
waar ligt de grens dan tussen serie en massamoordenaar. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
quote:Tussen zelf met eigen hand enkele mensen vermoorden en door andere mensen duizenden/miljoenen mensen laten vermoorden. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Heel goed ![]() ![]() |
|
Megatron en Galvatron zijn ook heel berucht! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Fout. Het verschil tussen een seriemoordenaar en een massamoordenaar is dat een seriemoordenaar per uitbarsting een/twee personen vermoordt en dan een periode rustig is tot de volgende uitbarsting. Een massamoordenaar vermoordt grote hoeveelheden mensen in een uitbarsting en wordt daarna vaak gepakt/gedood/zelfmoord. Hitler komt dus dichter bij een seriemoordenaar, ware het niet dat hij die mensen niet persoonlijk heeft vermoord. Net zoals Charles Manson, dus waarom die hier genoemd wordt... Never, ever, bloody anything, ever! ![]() |
|
Charles manson denk ik ![]() ![]() |
|
quote: je icon. ik mag wel oppassen dat ik niet alle mensen wil vermoorden die gek op een spons zijn. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Charles manson niet zelf zn slachtoffers vermoord? Ik dacht dat ie prima overweg kon met zn zakmes. Wie heeft het dan gedaan volgens jou? z'n mammie??? Winter is coming ![]() |
|
quote: euh, z'n groupies/gangmembers? Oud Vuil. ![]() |
|
had ie groupies dan? Ik weet niks van die hufter af. Wat deed ie dan naast blijkbaar geen mensen vermoorden??? Winter is coming ![]() |
|
quote: Drugs nemen, oreren, in Dune Buggys rondrijden, neuken. Niet persé in die volgorde. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." ![]() |
|
A.I.D.S. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 31-08-2003 14:37] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik dadelijk als mensen aan mn kop blijven zeuren. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
de Unabomber ![]() |
|
quote: kom maar.. ![]() ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
"Believe me... If I started killing people there would be none left." -Charles Manson The Zodiac killer is ook wel geinig om over te lezen. I am the 1%. ![]() |
|
Shadow Smile ![]() ![]() en nu even serieus: afgezien van het feit dat serial killers ernstig zieke mensen zijn, moet ik toegeven dat Jeffrey Dahmer een flinke indruk op mij heeft achtergelaten. Bruce Banner ![]() |
|
Jeffrey Dahmer.... zieke gast LAI LAI HEI ![]() |
|
neh...Ed Gein blijft mijn ultimate slasher 1st class ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
maar om deze crap ff te ontlichten voordat Den Haag stress krijgt!; gaat mij fav stem voor de serial killer op het scherm uit naar Jason Voorhees!!! ![]() wie volgt?...(aangezien Jason Vs Freddy al aan het klappen is en binnenkort ook Almighty Ash mee gaat doen schijnbaar!!!...) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Die film lijkt me bijzonder cool ja! Ash gaat dus wel gigantisch de kont schoppen van Freddy & Jason, dat moge duidelijk zijn. Evil Dead = ![]() Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) ![]() |
|
Gister tijdens Wrong Turn (vomit) een trailer gezien van Freddy vs. Jason. Jezus wat gaat die film heerschen! Maareuh, ontopic: Ik twijfel nog tussen Freddy en Jason ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |