![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:dat is hetzelfde als zeggen dat we allemaal maar full-time dezelfde taal motten gaan spreken zodat er geen verwarring ontstaat. zowiezo een symbool bedoelen en 'm de naam van een aanverwant symbool geven is niet verwarrend ![]() ![]() |
|
quote: Nee, en niemand heeft het over "dezelfde" taal. Er zijn gewoon wat woorden die algemeen bekend zijn bij iedereen, waaronder "mailen" "computer" en "swastika" Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
je hebt zoveel soorten hakenkruizen/swastika's, De noren beellden het af als de zon, een ronde versie, en in veel culturen was het linksdraaiende swastika een teken van het kwade, en rechtsdraaiend een teken van welvaart , goedheid, en geluk, maar hitler gebruikte de rechtsdraaiende voor zijn regime, dus nu is de rechtsdraaiende ook omgedoopt tot "slecht". En hitler gebruikte net zo hard het Noorse swastika waar jij het over hebt, [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 01-08-2003 21:28] ![]() |
|
Stoer hoor. Al die tekens. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() hij laat alleen maar zien dat de "ronde" swastika ook werd gebruikt ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Jullie snappen hopelijk dat door het afbeelden van die rotzooi ZM uit de lucht kan worden gehaald he? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Iedereen weet natuurlijk dat hoe meer je weet te vertellen over, en hoe meer plaatjes je weet te posten van hakenkruizen hoe stoerder je bent. Dus ik geef hem even de erkenning waar ie om vraagt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: mja, ik ben ooit in noorwegen in een bierbrouwereij op excursie geweest, daar stonden allemaal oude beelden van olifanten met die ronde swastika erop. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ach man, ga even bomen omhelzen ofzo ![]() ![]() |
|
quote: ja tuurlijk, ik maak een geschiedenis stuk over de 2e wereldoorlog, zet er een plaatje op van een hakenkruis en weg is tie ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote: hehehe... ja, ik snap je punt, maar denk dat het hem dit keer daar niet zo om te doen was Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
het topic heet je favotiete serial killer: dan moet je ook nog een plaatje posten en is het fout en kan deze hele zooi uit de lucht worden gehaald? logica olé ga je moeder pesten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ach man, ga boterhammen smeren en ze dan in een emmer water dompelen ofzo ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ach man, laten we erover ophouden en favoriete serial killers opnoemen ![]() ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote: Dream on, slimme vent...denk eerst even na, man..allemachtig You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: OMG ![]() Je word ECHT niet uit de lucht gehaald als je een plaatje linkt van een hakenkruis ![]() moet je eens naar google gaan en dan "swastika" of "hakenkruis" invoeren, je krijg honderden foto's en geen van de sites die uit de lucht is om die reden Kut, nou ga ik weer verder, vanaf nu reageer ik niet meer op dit onderwerp [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 01-08-2003 22:11] Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Dit is alleen geen verslag van de geschiedenis ofzo....dus daar heb je het grote verschil gelijk al.. Ik denk dat ik alleen een beetje moe wordt van al die tekens overal de laatste tijd op ZM waarvan iedereen met een beetje kennis de betekenis wel weet, maar waarvan de users gelijk de verdediging ingaan met argumenten dat het allemaal al veeeeel ouder is en al die bullshit...neem bijvoorbeeld de hele Warrior of Odin cyclus van een paar weken terug... Nouja, in elk geval...ik zou gewoon oppassen met die rotzooi te posten en voor de rest moet iedereen het maar zelf weten.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Jullie moeten gewoon niet alle symbolen associeren met Hitler en consorten, zelfde als jezus vergelijken met een kruis ![]() |
|
je moet je sleur houden met je "stoer doen om zoveel mogelijk aanstootgevende symbolen te posten" en als je nou even de discussie vooraf leest, dan kom je tenminste met zinnige dingen of je hebt het gelezen en je bent gewoon te dom om alles te associeren met Hitler of racisme ![]() |
|
quote: ik denk dan aan vampieren ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Wat een gekanker over die hakenkruisen, hebben julli godverdomme niks beters te doen dan op iemand lopen kankeren die alleen maar duidelijk probeerd te maken dat hakenkruisen niet persee met hitler temaken hebben. Wat zijn jullie toch een stel achterlijke kinders. Krijg kanker en sterf. ![]() |
|
quote: God houdt ook van jou hoor. Sluit hem in je hart! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Hartelijk dank beste tripel 7 faggot, ik zal voor den zekerheid een schietgebedje doen voordat ik ga slapen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |