|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
dat sawastika op z'n voorhoofd, is dat nou gebrand of getattoeerd? |
|
Who gives a shit?? Het is ongelooflijk fout, in ieder geval. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
ain't we all, ain't we all.... |
|
quote: Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
sorry dat ik je niet serieus kan nemen door je user icoon.... |
|
*hum* en jij hebt het over user icon...? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
The Bush Family There is no religion higher than Truth! |
|
quote: ja, ik weet dat ik fout ben |
|
quote: Betekent dat, dat je een swastika op je voorhoofd wilt, of zo? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:dat heet hakenkruis en ik dacht dat t getattoeerd was. |
|
quote:Wees maar stil, straks kijkt de politie op dit forum, maar jij laat natuurlijk geen sporen na, behalve tanden. |
|
hoezo, "dat heet hakenkruis" zo kan je het noemen ja. |
|
quote:eeb swastika is rond |
|
dat hoeft helemaal niet perse, dit wordt ook gewoon swastika genoemd hoor. ik snap wel wat je bedoelt. |
|
elmar heeft gelijk Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:ja ik kan een koe ook wel paard gaan noemen maar of het zo is.................. |
|
quote: nee, dat is niet zo, maar swastika is de algemeen bekende naam voor hakenkruis... Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:het hakenkruis komt van de swastika, dat teken is al ouder en hoeft niet direct met nazi duitsland in verband gebracht te worden. |
|
quote: hakenkruis is een nederlands woord... swastika is een algemeen woord Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:swastika is een ander teken, wat dacht je van het woord hakenkreuz? |
|
quote: als je daarmee bij een engelsman aankomt gaat hij je dom aan staan kijken hoor... Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:is ook niet een engels woord lijkt mij |
|
quote: nee, vandaar dat je swastika het best kan gebruiken zodat iedereen weet wat je bedoeld. Hetzelfde als die fransen die een of ander raar woord hebben voor "mailen", maar vrijwel niemand gebruikt het, omdat mailen bij iedereen bekend is Don't touch me. I'm evil. |
|
on-topic |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |