|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
lieve honnepon, jij bent mijn suikeklontje die mijn coffie net iets lekkerder maakt |
|
quote: Ben ik nu getuige van een "uitkomen voor"? |
|
OOOH MY GOD!!!!! |
|
on-topic homeaux. |
|
quote: Wie zegt dat ik dat doe? Ik zeg alleen dat het natuurlijk superstoer is om alles te weten over hakenkruizen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ga jij noumaar ee ntuin feest hgoude. |
|
quote: Ga jij nou maar weer gebanned worden over enkele uren en een ander stoer woord bedenken om om te draaien en er een nieuwe account van te maken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hmz... je maakt het moeilijk.. je maak het moeilijk. |
|
Ed Gein Jeffrey Dahmer " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Iedereen post hier Ed Gein.. maar die gast (nog steeds ziek, daarnietvan) heeft hooguit 1 of 2 mensne vermoord... hij groef altijd perse lijken op juist het kerkhof. niks serial killer dus. tenzij ik er naast zit natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-08-2003 21:20] |
|
quote:swastika mag dan wel een algem,een woord zijn maar het is en blijft geen hakenkruis. De Duitse rozenkruisers gebruiken b.v. ook eeb swastika als symbool maar die staat heel ergens anders voor dan het hakenkruis. quote:het hakenkruis en de ''duitse'' swastika staan ook voor de zon. de betekenissen van links/rechts draaiend zijn btw pas na wo2 verzonnen. |
|
hitler |
|
ik vind hitler zeker geen serial, mass okej. |
|
dacht dat IK mijn favo killer mocht noemen? |
|
quote:Nee, JIJ mag je favo SERIAL killer noemen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
stalin, mao, hitler etc. de rest komt hier niet bij in de buurt. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ja en ik kies hitler, al koos ik me buurman had je er nog niks mee te maken |
|
quote:S.E.R.I.A.L. K.I.L.L.E.R! |
|
NOU EN |
|
Ga maar gewoon Burzum luisteren ofzo. |
|
WANT? |
|
quote:inderdaad |