|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Richard Speck Ik, Wil Schuurman |
|
Henry Lee Lucas Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zodiac |
|
Zonder twijfel: Erzsébet Báthory Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Agree! Schattingen lopen uiteen van minimaal 8 tot maximaal 612 vermoorde maagden.. Maar.. ze deed het niet zelf! Bruut verhaal trouwens.. Als straf is ze ingemetseld in een kamer van haar eigen kasteel! Door een kleine opening in de muur kreeg ze eten, ze heeft het daar nog 3 jaar uitgehouden.. Dit zou best eens die opening kunnen zijn (ookal ben ik niet zeker): Cachtice Castle, Erzsébet's tower In Hongarije is het tijdenlang verboden geweest haar naam uit te spreken.. Subtiel detail: Vlad Tepes (die model stond voor Dracula) was een achteroom van haar meen ik.. tzat in de familie Meer info: Site Erzsébet Ze deelt de plaats wel met Vlad.. Die heeft tienduizenden van zijn eigen burgers laten spietsen om het Ottomaanse leger af te schrikken.. 'Vlad the Impaler' [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-05-2002 4:17] |
|
Ze deelt de plaats wel met Vlad.. Die heeft tienduizenden van zijn eigen burgers laten spietsen om het Ottomaanse leger af te schrikken.. 'Vlad the Impaler' [/quote] Heb die film van Vlad the Impaler gezien op DVD was wel gaaf, mooie kiekjes, toppertje! Serialkiller? meeste zijn wel genoemd mmmm julius ceasar misschien Let´s bring back the METAL |
|
quote: Zou goed kunnen, ik weet het niet meer, maar dat was echt een freaky verhaal. Ik zal eens kijken of ik foto's kan vinden. |
|
Hrm, telt de paus? If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough. |
|
quote: Zie Hitler, zou ik willen zeggen. Maar nee, dat is niet leuk voor zo'n lieve oude man. |
|
Ted Bundy. the only pleasure is pain |
|
Ik ook Ted Bundy... Maar Jeffrey Dahmer op een eervolle 2e plaats En Ed Gein eindigt op de 3e plaats... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 18-05-2002 11:07] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
In 't echt : Henry Lee Lucas en Jeffrey Dahmer Op tv : Hannibal Lecter Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
mijn persoonlijke favo killer blijft toch wel ed gein, |
|
In films : Michael Meyers, Jason Voorhees, Leatherface. In het echt : Jeffrey Dahmer, Ed Gein |
|
quote: Over de welke heb je het dan? Bestaan er namelijk wel een paar van. Heb er zelf een van gezien (Dark Prince of zo) en vond die niet echt goed? |
|
Meneer Sharon, en de rest van de joodse lobby |
|
PAARS (ownee 1 moord is geen serial killer ) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hehehe Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Cool topic! Ik heb zelf geen favoriete seriemoordenaars. Maar ik vind het een erg interessant onderwerp om over te lezen en me een beetje in te leven in hun gruwelijke daden. Tja, ik durf het zelf niet, maar anders wist ik het wel. |
|
minister Brinkman Er zijn bijna geen koeien meer over. |
|
quote: Dat komt omdat ik ze zo graag opeet. |
|
quote: dombo, extreem links zat niet in paars jezus ben je dom ofzo |
|
quote: Dombo, paars heeft Pim toch zwart lopen maken. Daarom dachten die extreemlinkse dat hij extreemrechts was. En daar is ie onderandere voor vermoord. Ben je dom ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 18-05-2002 17:35] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Jongens, rustig aan! Mijn favo serial killer....weet ik het....mn kat I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |