|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk ook niet dat Spectre 50 euro voor dat spel uit wil geven. En via de onofficiele kanalen op de webz is ie allicht te vinden als iso of rom, maar dat lijkt me ook niet waar hij naar op zoek is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Emulatie is natuurlijk geweldig. Ik heb nooit een neo geo machine in mijn bezit gehad, want kost me teveel geld. Maar wel veel gespeeld via emulatie. Maar voor de beste ervaring is de originele controller wel het beste, in het geval van sentiment. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een boel woorden voor een simpele vraag Ik wil een tweedehands schijfje voor max een tientje in mijn PS2 kunnen drukken. Makkelijker kan het niet worden! Het is vast allemaal erg goed bedoeld, maar zo wil ik het nu eenmaal [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-01-2022 22:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Alleen een arcade joystick is real. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor een atari of c64 of zo. Maar niet voor een ps2. Of een nes. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat is wat men je doet geloven ja om meer te kunnen cashen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hebben we het over hetzelfde? Ik bedoel deze. Maar maar één knop lijkt me lastig met een PS2 of een Nes of zo. https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Arcade_(joystick) "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Yep, we hebben het over dezelfde. Maar in dat artikel staan ook de varianten met meer knoppen. Al weet ik niet of die elk een eigen functie kunnen hebben. Prof Competition, with two fire buttons (one each on the front corners of the base) Prof Competition 9000, with three fire buttons (one each on the front corners of the base; one on top of the stick) Prof Competition 9000 de luxe, with three fire buttons (one each on the front corners of the base; one on top of the stick; and an adjustable rapid-fire switch) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dan nog, dan past de "stekker" van de arcade controller niet op een nes of een ps2. Of zijn er verloopjes of hoe heet dat. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-01-2022 22:13] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik kreeg een melding van Marktplaats dat er 1tje beschikbaar was, dus ik er meteen heen, was al gereserveerd.. doeme! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kut man. Je moet op Marktplaats soms echt gaan zitten F5-en anders vang je bot. Heb ooit eens iets op MP gezet en ik kreeg al reactie voordat ik zelf goed en wel doorhad dat de plaatsing goed gegaan was. Echt dat je denkt hoe kan men die advertentie nou al gelezen hebben? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
komt dit van een echte game? signature |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
goffer, en ik maar zoeken naar www.lmgtfy.com signature |
|
1982, atari 2600. "Players control two nude women on the street who must catch semen in their mouths that comes from a masturbating man on a rooftop without missing." https://en.wikipedia.org/wiki/Beat_%27Em_%26_Eat_%27Em "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is dat ook al oldskoool? When your people matter, menstrual health matters |
|
Meer dan 20 jaar oud inmiddels, hè! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Broekie! Oh nee... When your people matter, menstrual health matters |
|
Hehehe. Aangezien HL-3 nogal op zich laat wachten... Nieuw, gratis op steam! Van het weekend eens proberen. https://www.pcgamesn.com/half-life-2/sequel-steam "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik had ooit eens Prince Of Persia - Sands Of Time uitgespeeld op de PC en toen begonnen met Prince Of Persia - Warrior Within. Helaas ging ik toen gelijk dood bij de gevechten. Sinds gisteren een nieuwe poging. Via steam een file gedowbload zodat ik mijn xbox controller kon configureren en spelen maar. Nu dus niet gelijk af en weer ouderwets platformen en wat actie. bub |
|
Voor de PC gamer die vroeger op de C64 en de Amiga Turrican 1 en 2 speelden, zoals mijzelf: Hurrican. Een leuke tribute voor de PC. 35 MB en best goed gedaan. https://www.winterworks.de/project/hurrican/ Ik kan er alleen niet veel meer van terwijl ik destijds op de Amiga deel 1 kon uitspelen zonder cheaten. bub |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |