|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, die heb ik ook, met doos en al. Ik geloof 25 euro op een rommelmarktdinges. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was m'n eerste computer. Heb 'm nog steeds maar heb ooit de joystick interface eruit getrokken terwijl die aan stond.. Ik weet nog wel dat het een soort van een hippe underdog was tov de veel krachtigere Commodore 64. |
|
So true. Ik vond de ZX (ook mijn eerste) te gek, maar ging toch erg vaak bij n vriendje op de C64 spelen. Ten eerste omdat die wél gewoon 1 kleur per pixel aankon ( ) maar vooral ook voor de superieure 3 kanaals muziek met allerlei filters, glissando, verschillende wave forms etc ik draai sommige van die tunes nog wel eens! When your people matter, menstrual health matters |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En omdat we zo lekker aan het spectrummen waren, mijn twee pareltjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mijn partner heeft ook een Speccie. Leuke dingen. Ook grappig hoe het toetsenbord BASIC commando's kent, waardoor je makkelijk zou kunnen programmeren. |
|
NAIS IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
post anders wat meer pics van je collectie in het ouwe zooi tipok IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ga van de week m'n 3 Amiga 500's met duizenden disks de deur uit doen, hopelijk vind ik er tzt een betaalbare Amiga 1200 met flashcard ingang voor terug. Dat bespaard een hoop rotzooi en vooral laadtijd, want vooral dat laatste trek je echt niet meer. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Vet! @ BJ: smoeilijk, want ik heb van het meeste spul niet de originele doos. Die dingen zitten allemaal in witte dozen te zitten en om dat allemaal uit te pakken... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dude, brings back memories zeg... Ik had zo'n groot lelijk ding achterin de ZX + geprikt, volgens mij ging daar dan weer een joystick in? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: smoeilijk! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb er het beste van gemaakt, heb je een idee. De grotere exemplaren staan in een kast/op zolder, want die passen niet in zo'n doos. Games staan in een kast. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
aaah nu snap ik het. RUIMTE heb ik ook last van hier. Wel bazen collectie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_info.php?products_id=668 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ruimte, ja. Er hangen nog schappen op hoofdhoogte met taperecorders, floppy drives etc. Hele kamer een jaar of wat geleden opgeknapt en opgeruimd en het is me toch weer een kelere bende. Thanks! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: lol organizaty smoeilijk!!! Heb net weer wat binnen. binnenkort piks #YOLO IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
/ben benieuwd En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ooh ja heb je games(catridges) die niet meer goed werken? bijv snes games ala mario met save games in de cartridge? Nooit weggooien. Er zit vaak een kleine batterij in. die kan gaan lekken. zelfde geld voor bijv amiga500, de clock zegmaar. lekkage is een no go. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja, ik wist dat bij die games er een batterdingetje zit, maar zover ik weet heb ik daar nog geen last van gehad. De console die in mijn beleving het slechtst is qua storingsgevoeligheid met cartridges is toch wel de NES. 1 die ik heb doet het redelijk. Altijd gezeik met cartridges erin doen. Oude (haha, what's in a word, 1ste generatie, zeg maar) hebben daar ook wel een handje van, de stroomtoevoer is ook vaak naar de retro hemel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ja iets om in het achterhoofd te houden. Voorbeeldje: http://www.ehow.com/how_5438045_clean-alkaline-battery-corrosion.html IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
vooral leuk op een zondag middag #YOLO IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: #YOLO!!! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |